Hoefsmid gezocht die ook in omgeving Oudewater komt

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
room10

Berichten: 345
Geregistreerd: 02-01-10

Hoefsmid gezocht die ook in omgeving Oudewater komt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-05-21 00:09

Mijn paardje verhuisd vrij onverwachts en snel naar Oudewater/Snelrewaard. Dit is echter een flink eind van waar zij nu staat en zover komt onze huidige smid niet. Ik wil mij oriƫnteren op een hoefsmid die (ook) in deze regio komt. Ze gaat naar een deels ruwe ondergrond, er veranderd een hoop dus wel extra spannend voor de voetjes, ze zal zeker in het begin vaker aan de beurt zijn om goed door die overgang te komen. Ik wil wel graag dat als er wat is dat ze geen weken hoeft te wachten, zij wordt nu afhankelijk van het seizoen iedere 5/6 weken gedaan. Voor nu nog ijzers voor/ bloot achter. Ik sta overal voor open, ik verdiep me graag in verschillende stromingen. Iemand tips/ervaringen/tevreden klant in deze omgeving ??

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70510
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 14:10

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Mel1983
Berichten: 13
Geregistreerd: 16-03-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 14:51

Mijn oude verzorg paard staat in Oudewater op pensioen.
Daar komt geloof ik Sanne Kersseboom (Woerden) langs.
Geloof dat ze daar alle paarden doet.

Wij zijn heel erg blij met haar omdat ze onze oude vriend met zijn hoeven goed in de gaten houdt. Tevens past ze zijn ijzer aan indien nodig en denkt heel fijn mee.

teugeltje
Berichten: 305
Geregistreerd: 22-08-10
Woonplaats: paardencity

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-21 18:47

room10 schreef:
Mijn paardje verhuisd vrij onverwachts en snel naar Oudewater/Snelrewaard. Dit is echter een flink eind van waar zij nu staat en zover komt onze huidige smid niet. Ik wil mij oriƫnteren op een hoefsmid die (ook) in deze regio komt. Ze gaat naar een deels ruwe ondergrond, er veranderd een hoop dus wel extra spannend voor de voetjes, ze zal zeker in het begin vaker aan de beurt zijn om goed door die overgang te komen. Ik wil wel graag dat als er wat is dat ze geen weken hoeft te wachten, zij wordt nu afhankelijk van het seizoen iedere 5/6 weken gedaan. Voor nu nog ijzers voor/ bloot achter. Ik sta overal voor open, ik verdiep me graag in verschillende stromingen. Iemand tips/ervaringen/tevreden klant in deze omgeving ??

Hoefsmederij Daniel van dijk eff Googlen.