Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 14 [ 327 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

stalling omg Ede

 
Profiel   

Dat is wel iets van de regio hier. Ik ken weinig stallen waar ze in de wintermaanden wel het land op gaan. Maar lekker lang buiten is altijd fijn ook als het geen hele grote paddock is. Want er zijn ook zat plekken waar ze maar een klein deel van de dag buiten staan in de wintermaanden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 13:36 



 
Profiel   

De A12 bedoelde ik idd. Zei het verkeerd. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 13:37 



 
Profiel   

wij zijn ook op zoek naar een stal tussen Arnhem en Voorthuizen. Iemand nog tips?

Het liefst met binnenbak, buitenbak, uitrij mogelijkheden en trailerstalling. We staan al op de wachtlijst bij Stal Roosendaal en de Harn! :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 16:52 



 
Profiel   

Stal m&m in voorthuizen misschien. Weet alleen niet of je daar je trailer kunt stallen

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-12-21 17:09 



 
Profiel   

Wij gaan dankzij dit topic verhuizen, waren niet actief op zoek maar dit konden we toch niet laten lopen. Toch wel spannend. Maar heel veel zin in.

Shauniraquel Stal de Seggelaar in Lunteren? Vind ik er op de site ook mooi uit zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 13:00 



 
Profiel   

Waar ga je heen? Jij stond toch bij de groeperkade?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 13:27 



 
Profiel   

SusanH schreef
Wij gaan dankzij dit topic verhuizen, waren niet actief op zoek maar dit konden we toch niet laten lopen. Toch wel spannend. Maar heel veel zin in.

Shauniraquel Stal de Seggelaar in Lunteren? Vind ik er op de site ook mooi uit zien.


Stal de Seggelaer heeft op het moment geen plek, misschien in februari weer. Wel een hele fijne stal.

Waar gaan jullie heen Susan?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-12-21 15:58 



 
Profiel   

Shauniraquel schreef
wij zijn ook op zoek naar een stal tussen Arnhem en Voorthuizen. Iemand nog tips?

Het liefst met binnenbak, buitenbak, uitrij mogelijkheden en trailerstalling. We staan al op de wachtlijst bij Stal Roosendaal en de Harn! :o


In Lunteren zit Unlimited Stables. Is heel goed aan te rijden vanuit Voorthuizen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 16:49 



 
Profiel   

Privestal waar mijn paard staat heeft momenteel een plekje vrij (Bennekom)

https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... ontent=vip


Laatst bijgewerkt door welmoedz op 28-12-21 19:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 19:41 



 
Profiel   

Waar is dit? Ik kan dat niet in de advertentie vinden?

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 19:45 



 
Profiel   

Bedankt, ik heb dit doorgegeven aan een kennis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 20:08 



 
Profiel   

Op een privé stal aan huis bij het Bennekomse bos hebben we een box vrij. Wij zijn op zoek naar een lieve en rustige ruin (mits die niet dekt) of merrie.

Paarden worden binnen en buiten gezet. In de winter staan ze in de bak en zomers op de wei.
Krijgen 3x daags ruwvoer en daarna krachtvoer (brok dien je zelf te kopen en klaar te zetten). Ze staan op vlas.

De stallen zijn ruim en voorzien van tralies zodat ze elkaar kunnen zien. Tevens met deurtje zodat ze met het hoofd eruit kunnen. Wel zelf uitmesten en paar keer per week de bak/wei uitmesten. Hier hebben we een rooster voor. Het wordt elke dag gedaan zodat het niet veel werk is.

De rijbak is 20 x 60 en ligt iets hoger waardoor die altijd te rijden is. Verlichting en sproeiers aanwezig. Ook de wei wordt zomers gesproeid dus er is altijd groen gras.

Bij serieuze interesse graag berichtje sturen met wat info over jezelf en je paard/pony.

[ img ]

[ img ]

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-12-21 22:09 



 
Profiel   

Wie kent stal de Seggelaer uit de praktijk? Weet iemand hoe en hoeveel de paarden daar in de winter buiten komen? En staan ze in de zomer in groepsverband op de wei, of is in tweetallen ook mogelijk? Hoe groot zijn de boxen en hebben ze een buiten- of gangpadluik? Wat is de prijs van de stal?
Bedankt vast!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 20:05 



 
Profiel   

Voor al die vragen kun je toch beter contact opnemen met de stal zelf? Als je langs mag komen heb je alle antwoorden in één keer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 23:09 



 
Profiel   

Oh ik dacht dat we hier ook een topic hadden over stallen en de ervaringen in de praktijk :?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-01-22 23:34 



 
Profiel   

@nikass, ik heb er een paar jaar geleden geïnformeerd. In de winter weinig buiten en ik meen rond de 375 per stal. Wel erg aardige dame in het contact.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 07:46 



 
Profiel   

Ik vind dit topic bij uitstek de plek voor dit soort vragen Nikass, als je nu al weet dat de uren buiten voor jou te weinig zijn (niet dat dit zo is, ik weet dat niet) dan hoef je ook niet te gaan kijken. Verhalen uit de praktijk van (ex) klanten vind ik iig zelf erg fijn om mee te nemen in mijn afweging om een keus te maken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 07:52 



 
Profiel   

En daarbij kun je bij een stal gaan kijken, en de mooiste verhalen te horen krijgen. En in de praktijk is het dan heel anders.. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 08:05 



 
Profiel   

Daarom zijn ervaringen uit eerste hand fijn om te horen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 09:57 



 
Profiel   

Volgens mij is dat toch juist ook de reden dat zulke topics geopened worden :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 10:04 



 
Profiel   

SusanH schreef
Ik vind dit topic bij uitstek de plek voor dit soort vragen Nikass, als je nu al weet dat de uren buiten voor jou te weinig zijn (niet dat dit zo is, ik weet dat niet) dan hoef je ook niet te gaan kijken. Verhalen uit de praktijk van (ex) klanten vind ik iig zelf erg fijn om mee te nemen in mijn afweging om een keus te maken.


Ja precies, daarom vraag ik het hier. Pas als de voor-informatie me voldoende bevalt ga ik kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 14:35 



 
Profiel   

Timmie06 schreef
@nikass, ik heb er een paar jaar geleden geïnformeerd. In de winter weinig buiten en ik meen rond de 375 per stal. Wel erg aardige dame in het contact.


Thanks! Jammer weer van de winter -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 14:36 



 
Profiel   

Drico schreef
Volgens mij is dat toch juist ook de reden dat zulke topics geopened worden :Y)


Zeker! En die ervaringen zijn ook heel belangrijk en handig, die wil ik zelf ook.
Maar als dezelfde persoon topic na topic op deze manier doorgaat en nooit een plek goed genoeg is.. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 14:49 



 
Profiel   

San_ner schreef
Drico schreef
Volgens mij is dat toch juist ook de reden dat zulke topics geopened worden :Y)


Zeker! En die ervaringen zijn ook heel belangrijk en handig, die wil ik zelf ook.
Maar als dezelfde persoon topic na topic op deze manier doorgaat en nooit een plek goed genoeg is.. :o


Oh is dat óók een criteria? Wanneer je een stal hebt gevonden die goed genoeg is? Of over hoeveel stallen je vragen mag stellen?
Waarom maakt jou dat uit?

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 16:32 



 

Blijven ademen :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-01-22 17:08 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 14 [ 327 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen