Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 5 van de 14 [ 327 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

stalling omg Ede

 
Profiel   

De stal in Ederveen heb ik 15 jaar gestaan, t is dat ik de mogelijkheid kreeg een mooi stuk zelf te horen, in eerste instantie ben ik met mijn bonte pony in Ederveen gebleven, tot ik besloot hem aan hun te verkopen voor hun dochter. Ik vond dat hij na 15 jaar niet meer hoefde te verhuizen naar een andere plek. Ik ben er nog altijd welkom en kom er ook met mijn fjord nog wel eens in de bak rijden.

Ik heb me daar altijd welkom en thuis gevoeld.

Verder kan ik geen stallen aanraden omdat de enige andere stal waar ik ooit gestaan heb niet meer bestaat en ik nu gewoon mn eigen plekje heb waar ze lekker 24/7 buiten staan
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-12-21 23:04 



 
Profiel   

Ziet eruit als een heerlijk plekje, jammer dat je niet te paard naar het bos kunt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 06:00 



 
Profiel   

Amber_ schreef
Nessie schreef
Die stal was me toen in mijn eerdere zoektocht al eens opgevallen, alleen nooit gaan kijken omdat ze geen hengsten stallen.


Stal slemmer niet?
Dat is dan nieuw, ik heb er met Toot en Gio gestaan. :j Ik heb altijd als super ervaren.


Er staat vaak 1 hengst meer is niet te combineren met de ruimte.
Alex heeft er natuurlijk een poos gestaan en nu staat Wytze er.
Denk dat het daarom is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 09:10 



 
Profiel   

Ja had het gevraagd toen (ik heb echt de minst hengst hengst die bestaat :+ , makkelijker vind je ze niet), maar zeiden vooraf al nee stallen geen hengsten. Maar hij staat nu super gestald samen met zijn mini in een stal van 25 m2 en overdag op de wei met onbeperkt hooi, was alleen toen ik nog op zoek was dat het me een interessante stal leek.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-12-21 09:16 



 
Profiel   

Jammer dat Ederveen te ver weg is voor ons! Het ziet eruit als een plek dat aan bijna al onze wensen voldoet en de reactoes klinken ook positief. :j We staan nu in Kootwijker roek en hopen eigenlijk wel te kunnen verhuizen. Het is niet zoals de overeenkomst liet lijken voor ons. Het is niet de juiste plek.

Ik ben nu bij drie stallen geweest in Harskamp, Ede en Ugchelen, maar die zaten allemaal eigenlijk vol. Daar staan we nu op wachtlijsten. Ik hoop na de kerstdagen wat particulieren in de omgeving te benaderen in de hoop dan ergens op uit te komen. Als iemand iets weet wat lijkt op Ederveen maar dichterbij omgeving Hoenderlo of Beekbergen zit, dan mogen jullie altijd pb'en, voor vragen mag dat ook. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 08:55 



 
Profiel   

Een beetje uit de buurt misschien (en wellicht al genoemd, ik heb niet alles gelezen) maar dit is wel een fijne stal: http://www.mariahoeve.info/home/1

Goede uitrijmogelijkheden en de paarden staan altijd buiten in groepsverband, prima rijbakken met goede bodems.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 09:35 



 
Profiel   

Daarvan is het raadzaam wel de reviews eens na te lezen of het bij je past, het is niet voor ieder paard weggelegd. Op zich is Renkum wel omgeving van Ede, je bent daar zo via Bennekom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 09:51 



 
Profiel   

Hij is helaas wel aardig uit de buurt voor ons. Maar wel bedankt voor het delen van de optie! Misschien past het een ander in dit topic wel. :o

Ik schrik een beetje van de reviews van hen. :oo Bij ons zou het indd niet passen helaas. (Dat reviews checken was een heel goeie tip, Nessie.) Niet nakomen van overeenkomsten door de houderij heb ik nu twee keer meegemaakt en ik ben daar echt huiverig voor geworden.. Daarop gokken doe/durf ik niet meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 10:12 



 
Profiel   

Ik heb inmiddels een nieuwe stal gevonden en ben vanmiddag over gegaan! **\O/**
De stal is in Wekerom/Harskamp. Ik kreeg opeens bericht van mijn fysio of ik nog een stal zocht, want bij haar zus kwam er wat vrij :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 17:19 



 
Profiel   

Fijn!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 18:25 



 
Profiel   

Wat een fijn nieuws! Ik heb je een pb'tje gedaan als je dat goed vind :o Ben benieuwd waar je heen bent :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 21:46 



 
Profiel   

Leuk dan sta je heel dicht bij waar ik sta!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 22:25 



 
Profiel   

Janntjuh schreef
Ik heb inmiddels een nieuwe stal gevonden en ben vanmiddag over gegaan! **\O/**
De stal is in Wekerom/Harskamp. Ik kreeg opeens bericht van mijn fysio of ik nog een stal zocht, want bij haar zus kwam er wat vrij :D


Wat fijn dat je een nieuwe plek hebt gevonden. Hopelijk gaan jullie het hier nog heel lang goed hebben!

Ik heb via dit topic ook een andere plek gevonden. :)
We zouden in januari gaan, maar we gaan nu komend weekend al verhuizen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 21:52 



 
Profiel   

San_ner kom je toevallig bij ons op stal? ☺️

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 23:13 



 
Profiel   

Ik ben benieuwd of je bij 1 van mijn oud stalgenootjes op stal staat nu

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 06:44 



 
Profiel   

mochten er nog mensen plekje zoeken ik weet mis plekje in leersum

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 08:08 



 
Profiel   

snoopydogy schreef
mochten er nog mensen plekje zoeken ik weet mis plekje in leersum


Graag meer info, voor twee pony's ook plek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 08:35 



 
Profiel   

Lopen een buiten snachts op stal keuze tot 24 7 buiten een optie
Onbeperkt hooi
Goede buitenbak
15 min stappen naar bos
Een in overleg mogelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-12-21 14:50 



 
Profiel   

Ik zie op FB dat Stal Jochemsen vanaf het nieuwe jaar stallen vrij heeft.

Citaat
Ben jij opzoek naar een stal voor je paard of pony?
Er zijn een aantal stallen vrij! Vanaf het nieuwe jaar bent u welkom met uw paard of pony! Als je interesse hebt, stuur even een berichtje voor een afspraak en kom alvast een kijkje nemen!
Wij hebben een 20-40 binnenbak, springmateriaal, wasplaats met solarium, een buitenbak, longeercirkel, veel weidegang, paddocks en nog veel meer!
Als je vragen hebt,
Stuur gerust een berichtje of we maken een afspraak!
Stal Jochemsen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 12:41 



 
Profiel   

Hoeveel komen ze daar buiten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 13:16 



 
Profiel   

Dat weet ik niet, dan moet je even contact met ze opnemen. Maar volgens mij kan je daar niet fijn buitenrijden. Deze stal lag aan de A30 als ik het goed heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 13:17 



 
Profiel   

Nee je ziet hem vanaf de A12.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 13:19 



 
Profiel   

Klopt, buitenrijden kan alleen op 60km landweggetjes, geen bos in de buurt. Binnenbak is wel heel fijn, en toen ik daar dagelijks langs reed stonden de paarden altijd buiten. Tenzij echt heel erg slecht weer (veel regen) ze hebben veel kleine paddocks met bakken voor hooi en ook een flink aantal weilanden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 13:19 



 
Profiel   

Die paddocks zijn wel heel erg klein, soort buiten stallen. Maar verder is het een mooie accommodatie en vriendelijke mensen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 13:23 



 
Profiel   

In de zomer is het daar super. Grote weides. In de winter is het behelpen op kleine paddocks. Buiten van ca 7 tot 16 uur. Heb er twee jaar gestaan. Wilde ze 24/7 buiten hebben met genoeg ruimte. Daarom vertrokken. De eigenaren zijn hele lieve mensen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-12-21 13:32 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 5 van de 14 [ 327 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 14  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen