Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

weiland omgeving Geleen (zuid Limburg)

 
Profiel   

Hallo,


Ik ben voor twee pony's (125cm) opzoek naar een weiland met schuilgelegenheid in de buurt van Spaubeek/Geleen in Zuid Limburg.

Ik zoek iets waarbij ze 24/7 buiten kunnen staan, maar waar wel iets is om te schuilen mochten mijn pony's dit zelf willen.

Liefst bij andere pony's of paarden, zodat ik ook apart met ze aan de slag kan.
Maar een weide voor alleen mijn twee pony's zou ook al een optie zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 10:31 



 
Profiel   

Lastig in die omgeving! Mijn paard heeft in Neerbeek gestaan, aan de Europalaan net nadat je de brug over steekt richting Neerbeek, het tweede weiland. Ze hadden daar regelmatig een plekje vrij. Ik heb geen gegevens meer van de eigenaren, maar ze zijn twee keer per dag daar om de paarden te voeren en verzorgen, dus als je af en toe eens langs rijdt kom je ze vast eens tegen en zou je eens kunnen vragen. Ze hebben een paar stallen, een paddock/rijbakje en een stuk gras.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 10:49 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Lastig in die omgeving! Mijn paard heeft in Neerbeek gestaan, aan de Europalaan net nadat je de brug over steekt richting Neerbeek, het tweede weiland. Ze hadden daar regelmatig een plekje vrij. Ik heb geen gegevens meer van de eigenaren, maar ze zijn twee keer per dag daar om de paarden te voeren en verzorgen, dus als je af en toe eens langs rijdt kom je ze vast eens tegen en zou je eens kunnen vragen. Ze hebben een paar stallen, een paddock/rijbakje en een stuk gras.



Ik ben inderdaad al een tijdje opzoek en het is inderdaad geen makkelijke omgeving helaas. Bedankt voor de tip in ieder geval.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-05-21 10:55 



 
Profiel   

Helaas nog niks gevonden

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 18:45 



 
Profiel   

Heb je nog iemand gesproken voor de wei in Neerbeek?

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 18:57 



 
Profiel   

8nnemiek schreef
Heb je nog iemand gesproken voor de wei in Neerbeek?


Wel eens langsgereden maar nog niemand gezien helaas.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 19:02 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen