Hoefsmid kunststof beslag gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Samantha89

Berichten: 1115
Geregistreerd: 02-09-10
Woonplaats: zwijndrecht(z-h)

Hoefsmid kunststof beslag gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-21 18:03

Hallo Bokkers,

Ik ben op zoek naar een hoefsmid die ook met kunststof beslag werkt. Zijn er Bokkers die een smid weten die werkt met kunststof beslag en ook in Heerjansdam komt?(werkgebied Zuid-Holland).
Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen!

Nadiine__x

Berichten: 2798
Geregistreerd: 02-11-12
Woonplaats: Espel

Re: Hoefsmid kunststof beslag gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 18:54

Wessel veld misschien?

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 21:27

Onno Grund is heel ervaren met kunststofbeslag, maar ik heb er geen idee van of hij nog nieuwe klanten aanneemt: https://www.duplo-benelux.com/ . Geen idee of het telefoonnummer nog het jusite is, maar hij woont tegenwoordig in Achthuizen.

Ineke2

Berichten: 33110
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Hoefsmid kunststof beslag gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 21:33

Ik heb het telnr van Onno Grund per pb mocht je interesse hebben. Ik heb hem jaren als smid gehad en het laatste paard heeft hij ook met kunststof beslag beslagen.

Heb nu geen paard meer dus vandaar hem ook niet meer als smid.

Petra_O

Berichten: 3138
Geregistreerd: 24-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-21 21:37

Ik ben ook nog zoekende, dus ik hoop dat iemand iets weet. Mijn pony staat nu op kunststof beslag van de kliniek in Utrecht, maar ik kan haar niet op en neer blijven slepen.

Samantha89

Berichten: 1115
Geregistreerd: 02-09-10
Woonplaats: zwijndrecht(z-h)

Re: Hoefsmid kunststof beslag gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-21 22:10

Bedankt! Ik ga het even opzoeken :o

Anoniem

Re: Hoefsmid kunststof beslag gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 06:42

Maarten van Zee uit Goudriaan. Een half uur bij jou vandaan maar misschien heeft hij meer klanten die kant op.

Ir111

Berichten: 11952
Geregistreerd: 06-04-04
Woonplaats: home is where the heart is...

Re: Hoefsmid kunststof beslag gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 06:58

Jan Timmer, Utrecht

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 07:26

Petra_O schreef:
Ik ben ook nog zoekende, dus ik hoop dat iemand iets weet. Mijn pony staat nu op kunststof beslag van de kliniek in Utrecht, maar ik kan haar niet op en neer blijven slepen.

Op imprints? Mirella Bast doet imprints op locatie. Ik weet niet waar jij zit, maar ze komt bij ons op de Utrechtse Heuvelrug iig. Volgens mij komt ze zelf vanuit Eindhoven oid.

Petra_O

Berichten: 3138
Geregistreerd: 24-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 21:03

Hilary schreef:
Petra_O schreef:
Ik ben ook nog zoekende, dus ik hoop dat iemand iets weet. Mijn pony staat nu op kunststof beslag van de kliniek in Utrecht, maar ik kan haar niet op en neer blijven slepen.

Op imprints? Mirella Bast doet imprints op locatie. Ik weet niet waar jij zit, maar ze komt bij ons op de Utrechtse Heuvelrug iig. Volgens mij komt ze zelf vanuit Eindhoven oid.


Ze staat inderdaad op imprints! Ik had Mirella Bast inderdaad al gevonden, maar volgens mij zit ik buiten haar werkgebied (in de buurt van Leiden). Ik zal haar in ieder geval even bellen! Volgens mij doen er verder bijna geen smeden iets met imprints...

Hilary

Berichten: 9203
Geregistreerd: 22-05-04

Re: Hoefsmid kunststof beslag gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 21:19

Nee, alleen de klinieksmeden van Utrecht of degenen die daar gewerkt hebben (Mirella dus). Er waren wel plannen om een cursus te organiseren voor andere smeden, maar toen kwam Corona. Ik weet niet hoe het nu met die plannen staat, eigenlijk.

Petra_O

Berichten: 3138
Geregistreerd: 24-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-21 22:14

Hilary schreef:
Nee, alleen de klinieksmeden van Utrecht of degenen die daar gewerkt hebben (Mirella dus). Er waren wel plannen om een cursus te organiseren voor andere smeden, maar toen kwam Corona. Ik weet niet hoe het nu met die plannen staat, eigenlijk.


Ik moet deze week terug naar Utrecht, dan zal ik in ieder geval even informeren. Jammer, het is erg mooi beslag. Mijn pony heeft een zwaar gekanteld hoefbeen en heeft sinds dit beslag niet meer kreupel gelopen.

Samantha89

Berichten: 1115
Geregistreerd: 02-09-10
Woonplaats: zwijndrecht(z-h)

Re: Hoefsmid kunststof beslag gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-21 09:54

Iemand eventueel nog meer suggesties?