Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Stal Zoetermeer

 
Profiel   

Op stal de groene meer zal je daar geen last van hebben, ik heb daar zelf een paar jaar met mijn quarter gestaan (oke 25 jaar geleden :') ) en inmiddels hebben ze wel meer westernruiters op stal.
Als ik ooit terug zou moeten naar t westen is dat de eerste plek waar ik zou kijken voor een stal.[/quote]

Kan je daar ook makkelijk naar buiten door bijv direct een ruiterpad op te kunnen? Vind het namelijk niet een geweldig idee om eerst langs een hele weg etc te moeten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 20:25 



 
Profiel   

Vanaf Gm kan je hele leuke buiten ritten maken op nieuwe Paden waar je ook lang kan galopperen, je in zelfs doorsteken tot aan Rotterdam :)

Ene kant op is 15 mins over rustige doodlopende weg, andere route gaat via rustige route maar wel over de A4. Meeste wat je tegen komt zijn fietsers/wandelaars

Is van Ruitje hier op bokt, fijne stalbaas ook

Bijkomend voordeel; een drafbaan ter afwisseling en gezellige mensen :)

Veel paarden maar 20/60 baan met goede (!) bodem is vaak leeg of zo goed als leeg. Doen ook leuke onderlinge activiteiten. Zou er in ieder geval even kijken :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 20:26 



 
Profiel   

chazzie schreef
Four star stables in de vlietlanden heb ik nog niet voorbij zien komen. Jaren geleden ben ik er wezen kijken en ware diverse dingen aan het verbouwen. hadden toen weidegang en ik meen een binnenbak.
Helaas verder geen ervaring met deze stal.

Vind ik ook een fijne stal, grote loopstallen (helaas alleen 2 ruin groepen), of stalling met 4u paddock. Ze hebben een buitenbak, deze stond afgelopen winter nogal veel onder water en die zijn ze -as we speak- nu aan het opknappen met nieuwe drainage.
Er zijn rondom de vlietlanden veel kleine stalletjes waarbij je direct de vlietlanden in kan en richting buytenpark/westerpark kan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 20:56 



 
Profiel   

De Groene Meer is zeker een aanrader. Heeft alles wat je zoekt. :)

Four Star Stables ben ik toevallig net weg gegaan met mijn paard omdat ik ergens aan huis ben gaan staan, maar is echt een ontzettend fijne stal. Direct aan de Vlietlanden (een doodlopend laantje met enkel bestemmingsverkeer af en je zit op het ruiterpad). Ook prima door te steken richting buytenpark of driemanspolder als je een langere rit wilt maken. Volledig recreatief, heel gezellige groep mensen en niet te groot. Ze zijn nu idd de bak opnieuw aan het aanleggen en de roundpen wordt ook dit jaar of volgend jaar overdekt.
Je mag pb sturen voor meer info. Ik heb er 3 jaar met plezier gestaan en had er nog gestaan als ik niet een heel mooi buitenkansje had gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-06-21 21:33 



 
Profiel   

Mja balen wel..

Ik zou bij de groene meer gaan kijken en er werd door kees(?) aangegeven dat er meerdere mogelijkheden waren voor mijn paard, superfijn dus!! En nu bel ik zojuist om te vragen of een andere tijd mogelijk is om te komen kijken en ineens is er sprake van een wachtlijst, er was een miscommunicatie tussen de eigenaren..

Er is momenteel dus niets vrij bij de groene meer.. Helaas..

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 10:26 



 
Profiel   

Ik woon vlak bij de Groene meer. Ideaal via fietspaden/polderwegen kun je naar 3 recreatiegebieden. Voor officiele wedstrijden organiseerd RV de Blesruiters wedstrijden wat stappend te bereiken is binnen 15 min. Stompwijk is een rustig dorpje met veel paarden dus daar is men wel gewend aan paarden op de weg, ook goed te doen. Ze hebben veel weiland en binnenbak. Denk dat je daar het beste alternatief zult vinden. Wachtlijst geen optie dan?
Verder zitten er diverse andere stallen in deze buurt, maar daar weet ik niets van verder. Four Star Stable zit ook in de buurt, maar aan de andere kant van de A4. Zet eens een advertentie op marktplaats, wie weet reageerd er iemand die een plekje vrij heeft op een privestal of iets anders wat perfect zou passen, want anders kom je daar niet zo snel achter wat er nog meer te vinden is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 11:11 



 
Profiel   

Oh, ik zit niet op de schopstoel hoor.. Ik sta in feite prima op de stal waar ik sta.. Maar weinig aansluiting.. Veel jonge meiden, niemand die kent en niemand die lekker buiten rijdt.. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 11:58 



 
Profiel   

Nou een kleine update vanuit mij:
Ik ben gaan kijken bij zowel Groene Meer als De Voorweg.
Groene Meer spreekt ons het meeste aan. Vooral qua hoe vriendelijk de mensen zijn naar elkaar (voor zover wij op dat moment konden zien) Het hebben van een westernpaard was geen probleem en werd niks “raars” over gezegd.
Bij de Voorweg werd gelijk gezegd van “oh western en dressuur gaat niet samen” en zulke opmerkingen. Wij vonden de sfeer (als westernruiters) niet fijn of vriendelijk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 08:43 



 
Profiel   

Ik sta ook op de groene meer en een van de leukste dingen op onze stal is de ongedwongen sfeer. Ik denk dat je juist op onze stal past als je recreatief rijdt, dat doen de meeste. Voor het aantal paarden valt het tegen hoeveel er buiten wordt gereden, maar ik ga zelf bijvoorbeeld wekelijks met een paar stalgenootjes en zo zijn er nog een paar die echt wel regelmatig gaan. Zolang jij geen kenau voor je paard bent zal iedereen je hier ook gewoon lekker in je waarde laten. Zoveel eigenaren die allemaal lekker hun eigen ding doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 09:10 



 
Profiel   

Lenexa schreef
Ik sta ook op de groene meer en een van de leukste dingen op onze stal is de ongedwongen sfeer. Ik denk dat je juist op onze stal past als je recreatief rijdt, dat doen de meeste. Voor het aantal paarden valt het tegen hoeveel er buiten wordt gereden, maar ik ga zelf bijvoorbeeld wekelijks met een paar stalgenootjes en zo zijn er nog een paar die echt wel regelmatig gaan. Zolang jij geen kenau voor je paard bent zal iedereen je hier ook gewoon lekker in je waarde laten. Zoveel eigenaren die allemaal lekker hun eigen ding doen.


We staan hier ook inderdaad op de wachtlijst. Vind de sfeer zo huiselijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 19:47 



 
Profiel   

Vanwege het western rijden an sich zal je daar idd niet raar aangekeken worden hoor 8-) :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 19:55 



 
Profiel   

Op de Groene Meer kan het allemaal :)) dat is één ding wat zeker is!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-07-21 20:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 37 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen