Stalling omgeving groenlo, eibergen, haaksbergen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lehcar
Berichten: 19
Geregistreerd: 29-12-19

Stalling omgeving groenlo, eibergen, haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-21 21:49

Hoi allemaal!

Ivm een geplande verhuizing naar de achterhoek ben ik ook voor mijn E-pony op zoek naar een fijne pensionstal. Ik ken de regio zelf niet goed, en ben dan ook op zoek naar tips!

Mijn wensen:
-sterke voorkeur voor 24/7 buiten
-redelijke buitenbak
-aan het bos met voldoende ruiterroutes
- bij voorkeur vol pension
- vanaf Eibergen max 30 min rijden. Wat zijn mooie gebieden om dan te staan? En dan doel ik met name op de ruiterroutes. Haaksbergen? Andere tips?


Is er iemand met tips, dan hoor ik dat graag!

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Re: Stalling omgeving groenlo, eibergen, haaksbergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 10:09

Ik verplaats je topic even naar ED, Ervaringen en Diensten.

Misty12

Berichten: 7047
Geregistreerd: 31-10-05
Woonplaats: omgeving enschede, op de fiets, bij de paarden en soms gewoon in huis.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-21 10:19

Hoe de stal heet weet ik niet. het zit aan de kalkdijk 4 in Haaksbergen. Van Astrid en Rianca Wilderink. Ligt aan de rand van het Haaksbergerveen. Daar kun je heerlijk rijden. Ze hebben een binnenbak, buitenbak. Je zit vlak bij de sterruiters, als je daar bijv lessen wilt volgen. Ik heb wel een mailadres en mobiel nummer. Ik weet niet of ik die zo kan plaatsen, dus stuur anders maar een berichtje.

Lehcar
Berichten: 19
Geregistreerd: 29-12-19

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-21 10:24

Misty12 schreef:
Hoe de stal heet weet ik niet. het zit aan de kalkdijk 4 in Haaksbergen. Van Astrid en Rianca Wilderink. Ligt aan de rand van het Haaksbergerveen. Daar kun je heerlijk rijden. Ze hebben een binnenbak, buitenbak. Je zit vlak bij de sterruiters, als je daar bijv lessen wilt volgen. Ik heb wel een mailadres en mobiel nummer. Ik weet niet of ik die zo kan plaatsen, dus stuur anders maar een berichtje.

Dankjewel! Ik stuur je even een berichtje!

Petrichor

Berichten: 10530
Geregistreerd: 14-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-21 22:40

Misty12 schreef:
Hoe de stal heet weet ik niet. het zit aan de kalkdijk 4 in Haaksbergen. Van Astrid en Rianca Wilderink. Ligt aan de rand van het Haaksbergerveen. Daar kun je heerlijk rijden. Ze hebben een binnenbak, buitenbak. Je zit vlak bij de sterruiters, als je daar bijv lessen wilt volgen. Ik heb wel een mailadres en mobiel nummer. Ik weet niet of ik die zo kan plaatsen, dus stuur anders maar een berichtje.


Dat is stal Horste Wronge..
TS: Heb je al een stal gevonden? :)