Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paardenfotograaf gezocht Veluwe (potentiële fotomeeting)

 
Profiel   

Wie o wie kan mij helpen?

Eind augustus staat er een lang verwacht weekendje Veluwe gepland bij Nunspeet. We hebben een reünie van 7 Franse paarden en dit willen we dolgraag vastleggen. Of dit haalbaar is, is de vraag. Het liefste willen we natuurlijk allemaal een mooie portret- en rijfoto, maar natuurlijk ook een gave groeps(actie)foto. Gezien we met veel zijn een lastige klus dus ik had twee vragen:

1. Weet iemand een paardenfotograaf in die regio die hele gave plaatjes kan schieten (eventueel tijdens zonsondergang) die dit soort grotere shoots kan/wil uitvoeren?

2. Zijn er fotografen die er potentie in zien om een mooie foto meeting te organiseren met meerdere fotografen en zo'n 7 paarden met allemaal andere looks op een prachtige plek op de Veluwe?

Een fotomeeting lijkt me persoonlijk een erg gaaf idee! Levert prachtig portfolio materiaal op en voor ons wat gemakkelijker om meerdere personen in een bepaald tijdsbestek te voorzien van mooie herinneringen. <3
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 14:42 



 
Profiel   

Hoi!
Ik ben de fotograaf die je zoekt voor dit project! Ik zou hier zeker wat moois van kunnen maken. Mocht je meer informatie willen mag je altijd een DM sturen. Mijn portfolio kan je vinden op instagram: lauraploeger.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-06-21 14:49 



 
Profiel   

Emma Emmerelle. Op haar facebook vind je voorbeelden van haar werk.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 06:29 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen