Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling omgeving Lelystad, Almere, Dronten, Harderwijk

 
Profiel   

Peelie schreef
Amber_anne schreef
In Elburg heb je stal mivadami

Alleen geen bos of heide in de buurt waar je heen kunt rijden

Jammer genoeg is dit 40 minuten bij mij vandaan. Maar gezien 7 dagen in de week buiten, ook in de winter, misschien het overwegen waard. Heb je een idee van de kosten?


Ik heb even gekeken en ik betaalde vorig jaar 300

Paarden gaan in een groep de hele dag op de paddock met hooi en water en zomers kunnen ze een aantal uur het land op

Ik sta zelf nu 5 min verderop maar wij hebben geen binnenbak. Bij ons gaan de paarden elke dag, ook in de winter, de hele dag op de wei
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 11:23 



 
Profiel   

Silly1972 schreef
kijk eens bij Victorius hoeve in Swifterbant, ik weet dat ze aan het bos staan en regelmatig in de winter buiten komen, ik weet alleen niet of je eigen instructie mee mag nemen, maar dat zal je even na moeten vragen

En over Victoriushoeve zijn de verhalen die ik om mij heen hoor niet mis. Ook be recenties op google en facebook zijn pittig.

Die sla ik dus over. Dan beland ik van de drup in de regen :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 11:29 



 
Profiel   

oke, ja geen idee verder, ben er zelf nooit geweest, ik heb alleen op stal gestaan met de eigenaresse toen ze dit nog niet had.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-06-21 11:36 



 
Profiel   

Tenzij er mensen zijn met andere ervaringen bij Victorius hoeve, dan hoor ik het graag.

Verder hoor ik stal Stobbe in Dronten. Iemand die die stal kent?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 08:13 



 
Profiel   

Peelie schreef
Tenzij er mensen zijn met andere ervaringen bij Victorius hoeve, dan hoor ik het graag.

Verder hoor ik stal Stobbe in Dronten. Iemand die die stal kent?


Ik ben er wezen kijken, prima stal maar volgens mij kostte de paddockservice per keer een x aantal bedrag (en dan uitgerekend elke dag op de paddock voor de hele winter :$ ) en ze hadden hele rare openingstijden waardoor ik daar niet ben heen gegaan. Verder wel volpension, mooie binnen- en buitenbaan en een heel mooi bos aan de overkant

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-06-21 08:19 



 
Profiel   

Ik stuur je morgen een pb omtrent olofsen !

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-06-21 22:42 



 
Profiel   

Ik rijd er nu een in Putten/Ermelo. Voldoet op zich aan al jouw eisen, al komen ze in de winter ongeveer 3 uur buiten ipv 4… verder alles wat je noemt, maar ik weet niet of het net te ver is?

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 05:23 



 
Profiel   

Dat hangt er vanaf waar het precies is.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-06-21 07:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 33 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen