Een nieuw paard vinden, dressuurstallen gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Phonix
Berichten: 1097
Geregistreerd: 11-04-18

Re: Een nieuw paard vinden, dressuurstallen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-21 20:49

Hoezo is het naam veranderd van mijn topic?

Anne, ik wil liefs iets gezien hebt en iets heb gelopen. Ik vindt een zadelmak paard best spannend en wil gewoon lekker ga rijden zonder elke keer hulp moeten vragen :)

_Anne_V
Berichten: 125
Geregistreerd: 05-06-21

Re: Een nieuw paard vinden, dressuurstallen gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-21 22:32

Elke keer hulp moeten vragen wordt op den duur vervelend, dus snap je beslissing daarin. Succes met iets vinden!!

friesiszwart

Berichten: 10172
Geregistreerd: 05-06-06
Woonplaats: pendelend tussen GLD, Overijssel en ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 02:23

Phonix schreef:
Hoezo is het naam veranderd van mijn topic?

Anne, ik wil liefs iets gezien hebt en iets heb gelopen. Ik vindt een zadelmak paard best spannend en wil gewoon lekker ga rijden zonder elke keer hulp moeten vragen :)


brave jonge paarden zijn er zeker. Ik heb 2 jonge friese merries die eerlijk zijn. De 3 jarige wordt nu ingereden en pakt het werk goed op. Volgende week gaat zij voor stamboekopname en staat te koop. Dit vanwege haar schofthoogte. zij zal tzt richting de 1.70 mtr gaan.

Eerder dit jaar een 4 jarige stermerrie laten beleren. Omdat ik altijd alleen op stal ben zelf nog niet opgestapt. Beide door dezelfde persoon beleerd en hij gaf aan dat de 4 jarige net zo braaf is als de driejarige. Vanwege het snelle ophalen ivm het brengen van de driejarige heb ik de 4 jarige niet onder het zadel gezien.
Er is een keuze te maken.
www.fanerberveld.webnode.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-21 07:29

Phonix schreef:
Hoezo is het naam veranderd van mijn topic?

Anne, ik wil liefs iets gezien hebt en iets heb gelopen. Ik vindt een zadelmak paard best spannend en wil gewoon lekker ga rijden zonder elke keer hulp moeten vragen :)




er komt er vast een op je pad en dan heel veel rijplezier