Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Bekapper Midwolda omgeving Oost Groningen

 
Profiel   

Goedemiddag,

Ik ben opzoek naar een goede bekapper, we zijn hier net nieuw met onze 2 paardjes.
[ img ]

Maar van veel mensen horen we dat er maar weinig fijne bekappers zijn in omgeving Oost Groningen (midwolda, Winschoten, Veendam, Delfzijl).
Voor mijn oudere kwpn die met pensioen is wil ik graag de voorijzers er ook af laten halen, hij heeft mooie hoeven, maar tot nu toe niet gedurft. Achterijzers een half jaar geleden eraf gedaan en dat gaat perfect. Ik ben alleen erg huiverig om gewoon op internet de eerste de beste in de regio te laten komen omdat ik veel slechte ervaringen heb gehoord.
Dus hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen, en jullie goede ervaringen kunnen delen met de bekappers in deze omgeving.

Alvast bedankt voor jullie hulp
Ook namens Try Me en Ginty
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 12:46 



 
Profiel   

Ik ken een goede (natuurlijke) bekapster, maar weet niet of zij nog plek heeft en of ze naar Oost-Groningen gaat. Ik pb je haar boktnaam, dan kun je altijd navraag doen. Succes :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 13:18 



 
Profiel   

Hoefsmederij Tyrell Evora, zit in Scheemda.
Is nu 2x bij ons geweest en heeft zelfs mijn paard, die nogal wat moeilijk kan doen met haar achterbenen, netjes kunnen bekappen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 13:22 



 
Profiel   

Ik heb Mark Geertsema en ik ben heel erg tevreden met hem :)

https://www.facebook.com/mark.geertsema.92
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-06-21 15:07 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen