Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

plekje gezocht omgeving Tiel, Wadenoijen, Zennewijnen

 
Profiel   

Eerst was ik zoekend en vond ik niks, nu ik eigenlijk niet echt zoekend ben, kwam hij zomaar voorbij.
Een ontzettend leuke e-pony ruin die een nieuw baasje zoekt.

Maar, we zijn zeer kort geleden verhuisd naar Tiel west / passewaay. Ik ken hier geen weg of steg, laat staan stalling.
Ik ben mij dus aan het orriënteren naar een stal, weide, uitloopstal met een goede bak en redelijke uitrij mogelijkheden. Ik zag al wat oudere topics en twijfelde of ik dit topic wilde aanmaken, maar iedereen heeft net wat andere eisen, dus toch maar een nieuwe gestart.

Ik zoek namelijk een plekje voor een grote pony, een plekje waar hij paard kan zijn, veel sociaal contact, veel buiten kan zijn, misschien iets van een grote gezamenlijke uitloopstal? Een plekje met een goede paardvriendelijke omheining. Een plekje waar meneer geen 24/7 op stal hoeft te staan, een plekje met een fijne bak en vriendelijke mensen.

Ik denk dat een kleine privestal niet aan mij besteed is, ik houd van gezelligheid, mensen en bedrijvigheid om mij heen. Ik zou het leuk vinden om ergens te staan, waar de kans groot is om af en toe samen met iemand een buitenrit of blokje om te maken. Een stal met een kans dat je meestal wel iemand anders tegen komt. Jong of oud, dat maakt me niet uit. Niet om perse te moeten kletsen, maar gewoon het idee, ik ben hier niet altijd alleen. (een stal met minimaal 10 paarden/eigenaren ? )

Hoewel ik geen wedstrijdruiter ben, zou ik het wel leuk vinden als er bijvoorbeeld een rijvereniging om de hoek zit, omdat ik lessen in een groep leuker vind dan privé. Maar dit vind ik niet perse een must hoor.

Daar mijn man doordeweeks de auto mee heeft, zoek ik stalling waar ik met maximaal 30 minuten fietsen kan zijn. Dit is dus eigenlijk wel een must voor mij. Wie heeft wat tips voor mij om te gaan kijken?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-07-21 07:06 



 
Profiel   

Welkom in Tiel! Ik heb zelf geen paard, dus je hebt niet veel aan mijn bijdrage. Ik heb een tijdje een leuke Fjord bijgereden, die stond bij Stal Rosenboom in Asch. Ervaarde dit als een prettige stal, maar nogmaals, ben zelf geen paardeigenaar dus dan kijk je ook weer naar andere dingen.

Succes met het vinden van een plekje!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 14:47 



 
Profiel   

Wellicht Satana in Erichem? Is wel een manege met pensionstalling, ik weet verder niet of zij plek hebben en hoe het is qua pensionstalling hoor. Maar wel lekker dichtbij ;)

Ik heb zelf altijd op privéstallen gestaan in Kapel-Avezaath. Inmiddels verhuisd naar Miltenburg in Rhenen, maar dat red je niet met 30 minuten fietsen :D

In Ravenswaaij zit ook nog een manege met pensionstalling en in Neerijnen ook, maar ik weet niet of dat qua afstand te doen is.

Edit: Paar jaar geleden stond ik bij vrienden op stal in de Nieuwlandsesteeg in Avezaath, uiteindelijk verhuisd en toen later werd het huis verkocht. Ik weet niet of de huidige eigenaren misschien ook aan pensionstalling doen? Er staat maar 1 huis in die straat dus je zou er langs kunnen fietsen :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 15:14 



 
Profiel   

Wij staan op manege de Paardesprong in Neerijnen. Al vele jaren met plezier. Het is zowel manege als pensionstal. De uitrij mogelijkheden zijn in de Betuwe niet fantastisch omdat we geen bossen hebben. Wij hebben wel een gezellige drukte op stal. Voor de beste uitrij mogelijkheid kun je bij de Paardenheerlijkheid in Beesd kijken. Dit is op landgoed de Marienwaard.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 15:55 



 
Profiel   

Ik sta erg fijn op Stal van den Heuvel in Culemborg.

Misschien te ver, maar mocht je informatie willen, moet je maar even PBen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 16:03 



 
Profiel   

Ik heb een tijd in Kapel Avezaath gewoond, maar ik heb daar in de buurt geen stalling kunnen vinden waar de paarden zomer en winter veel buiten kunnen.
Misschien een brommertje overwegen?

In Beesd heb je namelijk de Paardenheerlijkheid met hele mooie uitrijmogelijkheden op het landgoed, paarden komen er zomer en winter buiten, ze hebben er ook een buitengroep met schuilstal.
http://www.paardenheerlijkheid.nl/uwpaard.html

Dan nog eentje in Beesd, fijne stal met echt een hele leuke sfeer, en rijvereniging op loopafstand.
https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... ousPage=lr

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 16:47 



 
Profiel   

Ik schop hem even omhoog. Inmiddels wel leuke stalling mogelijkheden gevonden, maar eigenlijk zou ik wel iets dichter bij psv de roskam, de pony club willen staan.

Weet iemand daar nog in de buurt een leuke pension stal voor een d, e pony?
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-09-21 18:31 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen