Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Waar kan een driejarige zich even ruiter wanen?

 
Profiel   

Afgelopen zomervakantie is duidelijk geworden dat mijn 3-jarige zoontje net zo'n grote paardenfan is als zijn mama <3 Hij heeft heel even op een shetlander mogen zitten, na deze eerst ruim een half uur gepoetst te hebben, ermee gewandeld te hebben en toen: erop en een rondje stappen. Mijn zoontje was helemaal in de wolken en waande zich een echte ruiter!

Hij zou dit heel graag nog eens doen: tutten met een pony en een klein rondje stappen. De grote vraag: waar zou dit kunnen? We wonen in Nijmegen.

Het gaat dus om een keertje, misschien een paar keer per jaar. Mag bij een manege, een kleine stal, of misschien bij iemand met een geschikte pony. Uiteraard geniet ik er zelf net zo hard van mee, dus ik zal geen meter van zijn zijde wijken. :P
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 16:10 



 
Profiel   

Welke regio wonen jullie?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 16:45 



 
Profiel   

Oh jammer dat jullie te ver wonen, anders waren jullie van harte welkom om met onze shetlander te tutten en om de kleine op haar te laten rijden. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 16:47 



 
Profiel   

In Leersum kan dit, en de manege waar onze dochter reed had guppy lessen. Daar is ze zelf als 4 jarige ook mee begonnen. Dat is manege Ravenswaaij, vlak bij Culemborg.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 16:51 



 
Profiel   

Even goed zoeken via Google.

Er zijn best wat manege's/kleine stallen ed die een wandelpony aanbieden.

Bijvoorbeeld:
https://www.staljacobs.nl/wandelpony/
https://dekronkel.com/wandelpony/


Laatst bijgewerkt door MarliesV op 13-07-21 16:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 16:53 



 
Profiel   

manege de veerkracht heeft kleuterrijden vanaf 4jr.
http://www.manegedeveerkracht.nl/?page_id=9

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 16:53 



 
Profiel   

Zoek Gemma van Awater eens op op Facebook. Zij is fantastisch met paarden en mensen. Ze woont in omgeving Arnhem.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 17:18 



 
Profiel   

Ponyparkcity?

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 17:32 



 
Profiel   

Dank voor de tips! Ik ga ze eens opzoeken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 17:33 



 
Profiel   

Ik zit denk ik ook te ver weg voor je. We hebben een hele brave shetlander (en Haflinger) en een eigen binnenbakje met vrolijk, gekleurde vlaggetjes.
Vrijdag komt er ook een 4 jarig ruitertje tutten met onze shetlander en een rondje hobbelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-07-21 19:44 



 
Profiel   

Chasey schreef
Ik zit denk ik ook te ver weg voor je. We hebben een hele brave shetlander (en Haflinger) en een eigen binnenbakje met vrolijk, gekleurde vlaggetjes.
Vrijdag komt er ook een 4 jarig ruitertje tutten met onze shetlander en een rondje hobbelen.


Wat een lief aanbod! Is inderdaad wat ver ja, maar wat heerlijk als je dit zelf hebt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 07:39 



 
Profiel   

Ik heb een lieve A pony staan in Heteren, mag altijd eens komen om te poetsen en te tutten en een rondje te stappen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 08:22 



 
Profiel   

ilaan schreef
Ik heb een lieve A pony staan in Heteren, mag altijd eens komen om te poetsen en te tutten en een rondje te stappen :)

Wat tof! Ik stuur je vanavond even een pb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 19:31 



 
Profiel   

Ik heb een brave haflinger staan in zevenaar (misschien wat groot) maar jullie zijn welkom
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 19:53 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 14 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen