stalling dijkshoeve in amerongen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

stalling dijkshoeve in amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-21 09:45

Wie kent deze stalling?

Ik heb wel een oudere topic gevonden toen las ik iets over een binnenbak. Echter kan ik dat op hun site niet vinden? Ik heb ze aantal weken geleden een mail gestuurd via het formulier maar geen reactie op gehad. Nu heb ik ze een berichtje gestuurd via de whats-app

Maar vroeg mij af hebben ze wel of geen binnenbak? De hitactief gedeelte is dat incl altijd toegang tot het weiland of is ook mogelijkheid om maar paar uurtjes of niet op het land? Hoeveel paarden staan er in de groep?

Is het bos makkelijk toegankelijk?

Bonique
Berichten: 260
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 10:17

Een oud stalgenootje van mij staat er. Binnenbak is er al jaren niet meer. Zover ik op de hoogte ben, is er van voorjaar t/m najaar vanuit de hitactief ook toegang tot de grote wei, in de winter alleen een kleiner stuk wei. Volgens mij zijn er 2 groepen, 1 wat kleinere ruinen groep en 1 wat grotere groep met voornamelijk merries met een enkele (oudere) ruin er in.

Bos is vrij makkelijk bereikbaar mits je paard verkeersmak is. Je moet vanaf stal een stukje over Landgoed Zuylestein en een 80 km. weg over. Maar daarna kan je echt mega mooie ritten maken o.a. richting Leersum, Amerongen en Elst.

Coby
Moderator Informatief
May the horse be with you!
The one and only

Berichten: 15443
Geregistreerd: 01-07-03
Woonplaats: Jubbega

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 12:42

Omdat dit topic gericht is op ervaringen met een stalling verplaats ik het naar ED.

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34597
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-21 13:40

Er staat ook een telefoonnummer op hun website, even bellen en een kijkje nemen is het handigst denk ik :j ik vind dat zelf altijd het prettigst werken.