Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 9 [ 201 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Droge plek voor paarden aanbieden Limburg

 
Profiel   

Ik zag op Fb al aanbiedingen voor een droge plek voor paarden, ponies. Wellicht dat Boktleden hier ook voor openstaan. Ik zit zelf in veraf in Zeeland, heb evt wei beschikbaar voor 2 a 3 paarden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 22:44 



 
Profiel   

Mocht er behoefte zijn, we hebben nog stallen vrij net over de grens bij Kerkrade (Herzogenrath).

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 22:45 



 
Profiel   

Ik hou van zulke topics <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 22:46 



 
Profiel   

Ik heb geen plek over voor paarden helaas, maar als iemand op een andere manier hulp nodig heeft help ik graag een handje mee!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 22:54 



 
Profiel   

Ik kan geen droge plek aanbieden. Maar heb wel tijd, auto en trailer ter beschikking

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-07-21 23:10 



 
Profiel   

Ik kom dan wel vanaf de andere kant van het land maar kan evt ook rijden met auto en trailer.

Wei en stal heb ik helaas niet over

Of evt helpen bij vervoerders met evacueren van vee, kan ook.


Laatst bijgewerkt door Rocamor op 15-07-21 07:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 07:00 



 
Profiel   

Ik had net in het overstroming topic gereageerd, niet gezien dat dit er al was :)

Ik heb eventueel een plek over met schuilstal, wel even een beetje hulp nodig om die paard veilig te maken, hij is bijna klaar. Er kan rondom een stuk afgezet worden.

Als de paarden niet hoeven schuilen kan er een of twee groter stuk worden afgezet.

In het eerste geval kan ik er 2 kwijt, in het tweede geval 4-6, kan ook in 2 groepen. Ik zit in Budel (net over de grens). Er staan (nu nog) geen paarden van onszelf. Er staat nog gras.

Heb geen trailer tot beschikking, wel een uitstekende trek auto (range rover vogue dus kom ook op de lastigere plekken)


Laatst bijgewerkt door Prairy op 15-07-21 07:17, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 07:03 



 
Profiel   

Volledig uit de richting (Assen)
Maar als de nood hoog is: ik heb wel plek voor het opvangen van twee paarden

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 07:08 



 
Profiel   

Ik zit niet in de regio maar in regio Nijmegen. Mijn ponys lopen niet op het gras dus op het gras kunnen eventueel paarden tijdelijk staan. Staat alleen geen schuilstal op

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 07:17 



 
Profiel   

Wat een supermooi initiatief!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 07:21 



 
Profiel   

Ik zit in de regio noord Brabant. Gemeente Bergeijk hier is het nog wel “droog”.

Heb helaas geen stallen beschikbaar wel een nu nog droog weiland.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 07:30 



 
Profiel   

Hier ook nog zo’n 5000 vierkante meter weiland beschikbaar. Geen stal o.i.d. Maar wel aan huis met toezicht. In de omgeving Utrecht (Lopik).

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 08:12 



 
Profiel   

Wat een mooi initiatief allemaal! <3 De kracht van Bokt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 08:13 



 
Profiel   

Ik zit in regio Bergen op Zoom en heb 1 wei van 5000 over. Staan aan huis.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 08:26 



 
Profiel   

Iemand toevallig al iets gehoord over de paarden in de eifelopfok? Aangezien die regio ook getroffen is. Hopelijk hebben ze de paarden veilig kunnen zetten!

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 08:33 



 
Profiel   

Ik heb ook plek voor 2 paarden. Is wel in Coevorden, ZO Drenthe. Weide met voldoende gras.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 08:36 



 
Profiel   

Ik heb eventueel ook nog plek voor een paar paarden in midden Limburg

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 08:40 



 
Profiel   

De stal waar ik sta in Zutendaal heeft ook plek (wei met schuilstal) indien nodig

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 08:45 



 
Profiel   

Wat een lief initiatief.

Tijdens het hoogwater in het rivierengebied in 1995 hebben wij onze paarden geëvacueerd naar de Noordoostpolder. Wildvreemde mensen net als jullie die wilden helpen. Het was voor ons in die spannende periode een grote zorg minder om te weten dat de paarden veilig waren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 08:59 



 
Profiel   

Wat mooi dit!. Bij ons op stal is nog wel plek. Maar is wel grens friesland/drenthe. Mijn stalhouder is ook op vakantie. Maar zit je echt hoog stuur gewoon een pb. Kijken we dan verder.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 09:04 



 
Profiel   

Hier ook plaats in regio Roosendaal. Ruime ha met schuilstal, momenteel geen andere paarden op het stuk.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 09:06 



 
Profiel   

Hier (noordoostpolder)2 stallen en weiland, moet je wel zelf ook komen kamperen op ons erf

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 09:13 



 
Profiel   

Boras schreef
Wat een lief initiatief.

Tijdens het hoogwater in het rivierengebied in 1995 hebben wij onze paarden geëvacueerd naar de Noordoostpolder. Wildvreemde mensen net als jullie die wilden helpen. Het was voor ons in die spannende periode een grote zorg minder om te weten dat de paarden veilig waren.


Opgegroeid in overstromingsgebied van de maas heel wat meegeholpen met koeien vangen en verplaatsen. Ook onze eigen ponys hebben best vaak krap in de tuin gestaan ivm volgelopen weiland.

Waar ik stond in 1995 stonden 22 ponys extra gestald en een paar koeien. Alleen omdat de dreiging bij ons ivm dijkdoorbraak van de nederrijn (op 1 cm na net niet). Kreeg ik vervolgens de opdracht om te gaan zoeken. Na lang rondbellen had ik twee maneges gevonden bij gouda waar de uiteindelijk 45 dieren in de binnenbak terecht konden. Een uur later hadden ook wij moeten evacueren.

Dus vraag rond desnoods op je pensionstal of een binnenbak opgeofferd kan worden als noodopvang. De nachtmerrie van elke diereneigenaar.

Zelf helaas kan ik niet veel betekenen nu.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 09:15 



 
Profiel   

Ninette schreef
Iemand toevallig al iets gehoord over de paarden in de eifelopfok? Aangezien die regio ook getroffen is. Hopelijk hebben ze de paarden veilig kunnen zetten!


Ik lees net een berichtje dat de paarden oké zijn in de eifel!
Door de vele regen is het een chaos in de Eifel. Omdat ik veel bezorgde berichtjes krijg, wij zijn ok! We wonen gelukkig op een redelijk hoge berg. Ook de paarden staan op hoge weides, dus die zijn ook in orde!
Laten we hopen voor de lager gelegen gebieden dat het water snel wegtrekt en de schade meevalt. Maar ik vrees het ergste...

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 09:23 



 
Profiel   

Hier ook plek vrij voor 2-4 paarden, maar wel ver. Regio midden belgie.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-07-21 09:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 9 [ 201 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen