Ervaringen maneges Friesland

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Rijst
Berichten: 1
Geregistreerd: 18-07-21

Ervaringen maneges Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-21 20:48

Hey,

Na 5 jaar niks gedaan te hebben met de paardensport ben ik toch wel weer toe aan rijlessen. Ik woon in Friesland en kijk vaak rond op het internet naar maneges. Daar kwam ik manege de Hjouwer, Bosmanege Bakkeveen en Stal Sibma tegen..

Ik heb vroeger bij de Hjouwer gereden en dat was niet heel erg leuk, de paarden zagen er ook niet heel gezond uit. Is dit inmiddels veranderd?

En is er ook iemand die ervaring heeft met Stal Sibma en Bosmanege Bakkeveen? :P

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Re: Ervaringen maneges Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 21:03

Bosmanege in Bakkeveen is volgens mij een goede manege. Ik kom daar soms op conours.

Dancer

Berichten: 2146
Geregistreerd: 07-11-01

Re: Ervaringen maneges Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 21:15


xLiez

Berichten: 1892
Geregistreerd: 11-08-14
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 22:11

Ik heb vroeger bij de Hjouwer gereden en daarna bij stal sibma. Daarna mijn eigen pony even gestald op de Hjouwer.

Ik zou persoonlijk niet kiezen voor de Hjouwer.. zitten veel in een les en de paarden zien er niet uit. Lopen soms kreupel in de les. Ik ben daar met mijn pony om bepaalde redenen weg gegaan, voor meer info stuur maar pb.

Sta sibma heb ik met plezier gereden, kon het niet echt vinden met de mensen daar maar de paarden zagen er altijd prima uit. En daar kwam ik voor.

Stal Boeken heb ik ook goede ervaringen mee, ik heb daar een springcursus gevolgd en Wendy heeft me top geholpen. Paardjes zagen er ook top uit daar.

Weet niet waar je woont? Op de pensionstal waar ik nu sta zijn ook lessen voor mensen van buitenaf. Mijn staleigenaresse gebruikt haar eigen paarden daarvoor, zit in Luinjeberd. Als je meer info wil stuur maar pb dan geef ik haar nummer!

myk_en_shant

Berichten: 3269
Geregistreerd: 15-12-10
Woonplaats: Steenwijkerwold

Re: Ervaringen maneges Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 22:38

Waar in Friesland woon je, ik zit met mijn kleine lesgeefstal net over de grens, in Overijssel. Dichtbij Steenwijk, in Witte Paarden.

Je kunt mij vinden op Facebook onder paardrij-instructrice José Gol.

Marie111
Berichten: 4670
Geregistreerd: 15-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-21 22:39

Inderdaad, waar woon je en hoever ben je bereid te reizen?