Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 3 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Plaats een nieuw onderwerp

Je favoriete rijbroek

 
Profiel   

Iris82 schreef
Ik heb geen taille. Dus rijbroeken met een hoge taille zitten vaak enorm prut.

Mijn lichaam is maatje 40 met een taille van maatje 44. :(

Wellicht is dus mijn bijdrage:

Maak broeken op basis van figuurtypes. Iemand met stevigere dijen en een taille en heeft heel andere behoeftes dan een iemand met een appelfiguur.

Ja ook een goede :j
Ik heb mijn maat ook bij de taille nodig niet op de billen terwijl ik het idee heb dat veel modellen andersom zijn.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 17:11 



 
Profiel   

Niet te lang en ook niet met een hoge taille, ben zelf maar 1,63, dus broeken met een hoge taille komen vaak ook wel erg hoog :')
Ik ben zelf niet echt fan van leggings, vind ik niet fijn rijden, in iedergeval die van mountain horse niet.
Een telefoonzak is wel erg fijn, met siliconen zit, maar zonder glitters ect

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 17:19 



 
Profiel   

Siliconen mag maar niet full seat,
Hoge of midden taille.

Een zak waar gsm in past MET de bookcover er nog rond. In die zakjes die er nu op broeken zitten past mijn gsm wel maar alleen als ik hem uit de cover haal, zeer irritant om dat steeds te moeten doen (cover bevat al mijn belangrijke kaarten die ik op buitenrit ook wil bijhebben zoals pas, bankkaart en rijbewijs) en een zakje voor wat cash bevat mijn gsm cover ook.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 17:49 



 
Profiel   

Stof die ademt, meerekt maar niet tekent. Een extra hoge taille. En in de taille (op de rug) of op het dijbeen een ritsvakje voor telefoon. Wel of geen siliconen maakt mij niet bijzonder veel uit, voorgaande eigenschappen zijn voor mij belangrijker. Voornamelijk de extra hoge taille!

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 18:25 



 
Profiel   

is het niet raar om te moeten vragen om een broekzak die geschikt is voor het doel waar de broekzak voor is uitgevonden? Namelijk spullen meenemen die je in je dagelijkse leven nodig hebt. goed bezig kledingindustrie! 8)7

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 18:29 



 
Profiel   

Zoveel mensen zoveel wensen. Het hangt bij mij ook af van het paard wat ik rijd. Als ik op onze grote kwpn'er rijd wil ik siliconen full seat. Die wil nog wel eens wegdraaien of wegschieten en dan zit ik gewoon net wat zekerder. Als ik de pony van onze dochter rijd wil ik juist minder plak. Dat zit ook niet fijn op zijn zadel. Hoge taille wil ik wel altijd. En een fijne grote zak waar de gsm goed in past. Die zit op bijna geen 1 broek meer tegenwoordig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 18:47 



 
Profiel   

Mijn ideale rijbroek is highwaist met een smalle taille en licht elastisch. Brede riemlussen en het liefst 2 van die schuifknopen. Vind dat net iets prettiger zitten. Een telefoonzak aan de buitenkant van je bovenbeen vind ik ook fijn. Verder onder aan je benen gewoon van dat elastiek stof zonder naden, dat gaat zo zeer doen na een dag paarden rijden. Full seat siliconen of alleen kniegrip maakt mij niet uit. Kwa details vind ik het heel mooi als er net een glitterrandje op de broekzakken zit.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-07-21 20:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 3 van de 3 [ 57 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen