Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Stal gezocht omgeving spijkenisse

 
Profiel   

Ik ben op zoek naar een stal voor mijn forse pony van 1,34 omgeving spijkenisse. Het bernisse gebied heeft mijn voorkeur, maar richting rhoon is ook goed.

De stal moet alleen wel aan een paar eisen voldoen, wat het misschien wat lastiger maakt:
- mijn pony is pas ligt bevangen geweest, dus ze mag niet 24/7 op de wei. Ze staat nu een paar uur op de wei met graasmasker en dat gaat goed.
- Het kan een dominante merrie zijn, zeker als er gezamenlijk gevoerd wordt, dus een kleine bak waar meerdere paarden in staan waar gevoerd wordt is helaas geen optie.
- Het liefst een stal waar honden(aangelijnd)welkom zijn.
- Verder rij ik recreatief en zijn klusjes en zelf mesten geen probleem.

Dus weet iemand een stal waar mijn pony tussen zou passen dan hoor ik het graag.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 12:56 



 
Profiel   

hoihoi ! ik lees dat je graag recreatief rijd, als hier ook buitenrijden bij hoort is een stal vlak bij de bernisse natuurlijk wel heel leuk !

in spijkenisse heb je verschillende stallen aangrenzend aan mooi buitenrijd gebied.

ik heb hieronder een lijstje met stallen die ik ken !
- ruiterhoek spijkenisse ( niet perse een fan van deze stal, zelff loszetten etc is erg druk)
- stal morreau spijkennisse
- tegenover stal morreau is een hele leuke stal, zal de naam nog even navragen ! paarden staan in de zomer veel buiten hier
- manege simonshaven
-manege hoogvliet
- manege pernis

richting rotterdam ken ik weinig stallen maar richting hellevoetsluis zijn er nog een aantal
- het kroontje zuidland
-flicka hellevoetsluis
-stinger hellevoetsluis
-hoogenboom paarden hellevoetsluis
- zwartewaal zitten ook 2 stallen, 1 stal is van flexback andere zit bij de rotonde
- bij geervliet zit een grote stal

en bij ons in het dorp zitook een stal deze heet van buren abbenbroek
ook hebben wij sp stables

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 13:38 



 
Profiel   

Bedankt voor je reactie. Een aantal namen kon ik een aantal zijn nieuw. Kan nu even googlen er naar.
Is voor mijn vooral belangrijk dat ze niet dag en nacht de wei op gaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 17:59 



 
Profiel   

In Abbenbroek heb je een kleinere stal bij het tankstation waar de paarden een paar uur per dag op kleine weitjes buiten komen. Voor wat jij zoekt natuurlijk ideaal dan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 18:23 



 
Profiel   

Ineke2 schreef
In Abbenbroek heb je een kleinere stal bij het tankstation waar de paarden een paar uur per dag op kleine weitjes buiten komen. Voor wat jij zoekt natuurlijk ideaal dan.



Oké, dat klinkt inderdaad interessant. Weet je toevallig hoe de stal heet? Ik denk dat ik hem op Google Maps al wel gevonden heb.

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 20:32 



 
Profiel   

dat is inderdaad stal van buren ! eigenaresse heet vgm nancy van buren

Link naar dit berichtGeplaatst: 23-07-21 21:03 



 
Profiel   

Ik heb inmiddels een plekje gevonden. Bedankt voor het meedenken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-07-21 16:09 



 
Profiel   

Suprise10 schreef
Ik heb inmiddels een plekje gevonden. Bedankt voor het meedenken.


gefeliciteerd ! als je het leuk vind om een keer samen te rijden waarschijnlijk staan we wel in de buurt van elkaar :)
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-07-21 12:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 8 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen