Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Sleutelhanger eigen paard laten ontwerpen

 

Geen idee of het hier hoort, maar ik probeer het maar.
Mijn verzorger is bijna jarig en ik wil hem graag een uniek cadeautje geven. Vandaar dat ik op zoek ben naar een sleutelhanger of iets anders kleins dat ontworpen kan worden naar mijn eigen paardje/zijn verzorgpaard.
Ik zag dat er ook wel schleich paardjes ontworpen worden. Zoiets zoek ik eigenlijk, maar dan in de vorm van een sleutelhanger.
Wie kan me op weg helpen?
Alvast bedankt!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 10:37 



 
Profiel   

Geen idee of er zoiets bestaat, lijkt me zelf ook wel heel leuk om te hebben! Ik volg even.
Ik weet wel dat je van de staartharen van je paard een sleutelhanger kan laten maken, maar dit is natuurlijk niet het hele paard. Er zijn ook artiesten die een mooie tekening/schilderij kunnen maken, of een needle felt. Dit is wel wat prijziger.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 10:43 



 
Profiel   

Ik ga ook even volgen! Ben benieuwd wat voor een leuke dingen er langs gaan komen! Ik heb een sleutelhanger van het haar van mijn overleden paard en zou graag nog een ander soort sleutelhanger erbij willen hebben met zijn haar of met foto etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 10:45 



 

Ja een sleutelhanger met haar ben ik mee bekend, maar is niet precies wat ik zoek ;). Mocht er niks anders uitkomen, dan zal het dit wel gaan worden denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 10:50 



 
Profiel   

Het is denk ik niet precies wat je zoekt maar ik kan een sleutelhanger haken die lijkt op je paard.
[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 10:54 



 
Profiel   

@annelieke92 oooh wat schattig!!! Die ga ik onthouden :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 10:58 



 

Echt schattig <3 . Ik stuur je even een pb!

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 11:14 



 
Profiel   

https://www.facebook.com/Ingrids-Silhou ... 2977457743

zij maakt veel naar wens, vanaf 10 cm grote kan je bij haar bestellen en ook in de vorm van je eigen huisdier of paard. Ik denk dat ze dit ook wel in een vorm van een sleutelhanger kan maken, maar dat zou je even na moeten vragen :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 11:16 



 
Profiel   

annelieke92 schreef
Het is denk ik niet precies wat je zoekt maar ik kan een sleutelhanger haken die lijkt op je paard.
[ [url=m/TD00xJ.jpg]Afbeelding[/url] ]



Ah wat schattig :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 11:59 



 
Profiel   

Geen sleutelhanger, maar wel veel andere leuke cadeau ideeen

https://www.carlaodink-creations.nl/productgalerij

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 12:09 



 
Profiel   

Ik heb ooit eens een sleutelhanger laten maken voor de eigenaresse van mijn bijrijdpaard. Dit heeft Bokker Mariett gedaan door het paard te branden op hout (pyrografie). Ik vind het nog altijd heel tof. Je kan haar op instagram vinden als @kleinepyromaan

Dit is de sleutelhanger
[ img ]

Dit was de foto die ze ervoor heeft gebruikt
[ img ]
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-08-21 12:30 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 11 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen