Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaring paardenspullenshop

 
Profiel   

Goedemorgen allen,

Hier iemand die regelmatig iets op bokt leest maar nooit iets plaats. Maar nu werd het eens tijd.

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de site paardenspullenshop.nl

Ik heb hier rijlaarzen besteld en nu 20 dagen verder heb ik nog niets ontvangen. Ik heb alleen een bestelbevestiging ontvangen en het geld is afgeschreven. Hierna heb ik negen dagen geen bericht ontvangen. Toen zelf maar eens contact gezocht. Maar ik krijg ontzettend slecht contact met de persoon achter deze site. Ik heb vanochtend aangegeven dat ik mijn bestelling wil annuleren en graag mijn geld terug wil maar heb hier een ontzettend slecht gevoel bij. :(

Graag hoor ik of er mensen zijn met positieve ervaringen waarbij de zaken goed gingen of goed opgelost werden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-23 08:37 



 
Profiel   

Ik heb er al meerdere keren iets besteld en altijd goed gegaan. Zelf ook een keer gebeld kort na bestelling, omdat 1 ding op voorraad was (seizoensartikel) en andere niet, of ik dat direct nodig had. Ik heb zelf denk een keer of 5 tot 6 iets besteld daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-23 08:48 



 
Profiel   

Ik heb helaas dezelfde ervaring als jij Smartie. Ik had iets (weet niet eens meer wat) besteld, super lang alleen een bestelbevestiging gehad. Meermaals gemaild om te vragen hoe het ermee was, nooit reactie op gehad. Op een gegeven moment inderdaad aangegeven dat ik mijn bestelling wilde annuleren en mijn geld graag terug wilde. Intussen uiteindelijk toch de bestelling binnengekregen (ondanks dat ik dus aangegeven had te willen annuleren), dus retour gestuurd en toen ook redelijk snel netjes geld teruggekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-23 09:19 



 
Profiel   

Sanniejtjuh schreef
Ik heb er al meerdere keren iets besteld en altijd goed gegaan. Zelf ook een keer gebeld kort na bestelling, omdat 1 ding op voorraad was (seizoensartikel) en andere niet, of ik dat direct nodig had. Ik heb zelf denk een keer of 5 tot 6 iets besteld daar.



Fijn dat je goede ervaringen hebt!


laura_estee schreef
Ik heb helaas dezelfde ervaring als jij Smartie. Ik had iets (weet niet eens meer wat) besteld, super lang alleen een bestelbevestiging gehad. Meermaals gemaild om te vragen hoe het ermee was, nooit reactie op gehad. Op een gegeven moment inderdaad aangegeven dat ik mijn bestelling wilde annuleren en mijn geld graag terug wilde. Intussen uiteindelijk toch de bestelling binnengekregen (ondanks dat ik dus aangegeven had te willen annuleren), dus retour gestuurd en toen ook redelijk snel netjes geld teruggekregen.


Meh balen, wel fijn dat alles uiteindelijk goed is afgerond. Hopelijk werkt dit voor mij ook zo..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-23 19:05 



 
Profiel   

Ik heb er ook prima ervaring mee. 1x een foutje gehad met de maat en dat was vervolgens goed opgelost.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-23 19:14 



 
Profiel   

Hier ook prima ervaringen mee. 1x was mijn bestelling niet goed doorgekomen en is dat zo gauw ik contact opnam vrijwel direct opgelost, en 1x bestelde ik het laatste artikel van iets die bij het inpakken beschadigd bleek te zijn. Daar kreeg ik ook netjes bericht van of ik het vrijwel zelfde artikel dan zonder rits wou of mijn geld terug.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-23 20:28 



 
Profiel   

Hier helaas ook niet niet zo'n goede ervaring. Ik had een bestelling geplaatst, hoorde ook niets, kreeg uiteindelijk na een week contact en toen werd volgehouden dat ik wel mails had moeten ontvangen die ik dus niet heb gekregen. Verzoeken om via een ander mailadres of via whatsapp dingen als track&trace door te sturen werd geen gehoor aan te geven. Het bleek ook nog dat wat ik besteld had, niet meer op voorraad was. Ik mocht wel een soortgelijk product uitzoeken en de paar euro die deze duurder waren hoefde ik niet bij te betalen, dat was wel netjes. Vervolgens is mij de verkeerde maat opgestuurd, en toen ik dit aangaf via whatsapp werden mijn berichten wel gelezen maar werd er niet op gereageerd. Uiteindelijk heb ik via een openbaar bericht op Facebook eindelijk reactie gekregen, kon ik de schoenen terugsturen en heb ik het juiste paar opgestuurd gekregen. Al met al heeft het 1,5 maand geduurd, het contact verliep allemaal erg stroef, en ik heb geen excuses gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-23 20:42 



 
Profiel   

Ik heb 1x wat besteld hier, kreeg helemaal geen updates of iets. Was denk 2 weken verder en ook niets gehoord erover, wilde hem annuleren duurde ook even. Uiteindelijk wel geld terug gekregen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-23 20:50 



 

Annabel schreef
Ik heb 1x wat besteld hier, kreeg helemaal geen updates of iets. Was denk 2 weken verder en ook niets gehoord erover, wilde hem annuleren duurde ook even. Uiteindelijk wel geld terug gekregen!


Ik heb precies dezelfde ervaring.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-23 20:50 



 
Profiel   

Twee keer besteld. Eerste keer zonder problemen snel geleverd. Laatste keer duurde wat langer. Keertje navraag gedaan,was het antwoord dat ze vrij was geweest en het snel zou opsturen. Wel pakketje aangemaakt maar duurde het nog een paar dagen voor het aangeleverd werd. Heeft dus wel wat langer geduurd voor het bij mij was. Maar verder geen problemen gehad.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-23 21:48 



 
Profiel   

Goede ervaring, contact krijgen is inderdaad wel wat lastiger maar komt uiteindelijk wel goed.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-23 22:25 



 
Profiel   

Bedankt voor alle reacties.

Ik heb inmiddels mijn geld terug gekregen en zie dat het betreffende item ook niet meer op de site staat. Ik ga er dan ook vanuit dat het gewoon niet aanwezig was en wellicht niet meer leverbaar. Dat had ze natuurlijk best kunnen zeggen, dna was het klaar. Als de communicatie nou wat soepeler was verlopen had ik er ook niet zo'n naar gevoel bij gehad.

Ik ben in ieder geval blij dat dit afgerond is en ik ga nu zoeken waar ik die rijlaarzen nog wel kan vinden :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-23 10:07 



 
Profiel   

Ik heb hier een keer een mysterybox besteld en dat verliep prima. Kreeg het netjes op tijd binnen en ook een bevestiging per e-mail. Dus hier een goede ervaring. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-23 10:13 



 
Profiel   

Ik heb 1x wat besteld daar, een eczeemdeken van Rambo, mailtjes netjes ontvangen en werd goed op de hoogte gehouden. Met het passen van de deken zaten er wel wat bijzondere plekjes op. De deken was wel heel, maar vond die vlekjes apart. Heb dit geplaatst onder een FB post en kreeg redelijk snel reactie. Heb 'm niet teruggestuurd, want schoon blijven ze toch niet

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-23 02:28 



 
Profiel   

Vind je het fijn om geghost te worden door een webshop? Houd je van betalen voor artikelen die je niet krijgt? Dan zeker hier bestellen. Ik had 2 artikelen besteld en betaald. Er is 2 weken geleden 1 artikel geleverd en ik krijg gewoon 0 reactie over het 2e artikel. Hoe moeilijk kan het zijn..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-12-23 11:40 



 
Profiel   

Mandarijn schreef
Ik heb hier een keer een mysterybox besteld en dat verliep prima. Kreeg het netjes op tijd binnen en ook een bevestiging per e-mail. Dus hier een goede ervaring. :)


Ik ook. En echt hele leuke spullen gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-23 21:17 



 
Profiel   

Hier laarzen besteld. Helaas paste ze niet dus terug gestuurd.

Contact opnemen was inderdaad wat lastig maar via app had ik toch wel dezelfde dag nog antwoord.
Uit eindelijk de laarzen toch terug kunnen sturen en geld terug gekregen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-23 21:28 



 
Profiel   

Bestel hier nu al z’n 3 jaar m’n spullen , ik denk dat de meeste niet weten dat hier een alleenstaande moeder achter zit en geen agraridi met meerdere afdellingen en 100 man personeel of meer die keihard werkt maar soms minder goed bereikbaar is , ze denkt altijd goed mee wanneer je ergens niet uitkomt bijvoorbeeld welke maat mijn paard van dekens heeft.

1 x een verkeerde maat gekregen maar kon ze weinig aan doen op de verpakking en kaartje stond s maar zat xs in , is netjes op haar kosten geruild .

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-23 22:48 



 
Profiel   

Miss_piggy88 schreef
Bestel hier nu al z’n 3 jaar m’n spullen , ik denk dat de meeste niet weten dat hier een alleenstaande moeder achter zit en geen agraridi met meerdere afdellingen en 100 man personeel of meer die keihard werkt maar soms minder goed bereikbaar is , ze denkt altijd goed mee wanneer je ergens niet uitkomt bijvoorbeeld welke maat mijn paard van dekens heeft.

1 x een verkeerde maat gekregen maar kon ze weinig aan doen op de verpakking en kaartje stond s maar zat xs in , is netjes op haar kosten geruild .


..en jij bent niet toevallig zelf die eigenaresse? 1 bericht, beetje sus :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-23 23:22 



 
Profiel   

Tribunals schreef
Miss_piggy88 schreef
Bestel hier nu al z’n 3 jaar m’n spullen , ik denk dat de meeste niet weten dat hier een alleenstaande moeder achter zit en geen agraridi met meerdere afdellingen en 100 man personeel of meer die keihard werkt maar soms minder goed bereikbaar is , ze denkt altijd goed mee wanneer je ergens niet uitkomt bijvoorbeeld welke maat mijn paard van dekens heeft.

1 x een verkeerde maat gekregen maar kon ze weinig aan doen op de verpakking en kaartje stond s maar zat xs in , is netjes op haar kosten geruild .


..en jij bent niet toevallig zelf die eigenaresse? 1 bericht, beetje sus :o


Nee , mag je niet voor iemand opkomen als jullie hier allemaal lekker anoniem zitten te doen ? Ik zag het voorbij komen en ik heb wel een goede ervaring dus ik meld deze .

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-23 23:24 



 
Profiel   

Miss_piggy88 schreef
Nee , mag je niet voor iemand opkomen als jullie hier allemaal lekker anoniem zitten te doen ? Ik zag het voorbij komen en ik heb wel een goede ervaring dus ik meld deze .

Jij doet toch net zo goed “lekker anoniem”? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-23 23:29 



 
Profiel   

Tribunals schreef
Miss_piggy88 schreef
Nee , mag je niet voor iemand opkomen als jullie hier allemaal lekker anoniem zitten te doen ? Ik zag het voorbij komen en ik heb wel een goede ervaring dus ik meld deze .

Jij doet toch net zo goed “lekker anoniem”? :D


Maar iets positiefs melden mag dus niet hier ? Gezellig

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-23 23:31 



 
Profiel   

Tribunals schreef
Miss_piggy88 schreef
Nee , mag je niet voor iemand opkomen als jullie hier allemaal lekker anoniem zitten te doen ? Ik zag het voorbij komen en ik heb wel een goede ervaring dus ik meld deze .

Jij doet toch net zo goed “lekker anoniem”? :D


Maar als je de eigenaresse wilt spreken weer niet of ze nog wat doet maar vind wel oude advertentie bij de zoekbalk onder tjarda_auke1 dacht dat dat haar is

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-12-23 23:33 



 
Profiel   

Ik heb hier al meerdere bestellingen geplaatst. 1x moeten wachten omdat de deken die ik wilde niet op voorraad was, was uiteindelijk ook niet meer leverbaar. Ik kreeg na een paar weken een duurdere deken opgestuurd in overleg, zonder dat ik bij hoefde te betalen. Bij een latere bestelling een cadeaubon gehad van een tientje. Ik ben wel tevreden klant, over het algemeen heb ik mijn spullen en mijn geld zonder al te veel tijd er tussen gekregen. Ik vind ook dat ze goede prijzen en acties hebben. Ondertussen wacht ik wel al een week op producten die de volgende dag in huis zouden zijn volgens Agradi… :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-23 00:56 



 
Profiel   

Ik heb uiteindelijk mn spullen gehad maar ga hier niet meer bestellen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 22-12-23 08:34 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 45 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen