Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling Veenendaal/Rhenen gezocht

 
Profiel   

Hi!

Ik ben op zoek naar stalling voor een fjord rondom Veenendaal/ Rhenen. Begrijp dat veel van de stallen vol zitten of een lange wachtlijst hanteren. Ik ben nieuw in deze omgeving dus hoor graag tips!

Zoek iets voor vol/half pension, liefst op loopafstand van het bos, voorkeur voor iets kleinschaligere stal.

Ik hoor graag jullie ervaringen en tips wat hier zoal in de omgeving mogelijk is.
Dank!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 17:13 



 
Profiel   

Wat wil je qua omstandigheden voor je paard? 24/7 buiten, hele dag buiten, paddock, weidegang?
Er is een 24/7 plek beschikbaar op dit moment op de bergweg, verder zit miltenburg aan het bos (grote stal). Rondom veenendaal richting renswoude zitten veel kleine pensionplekken waar je via marktplaats vaak wel wat aanbiedingen ziet!

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 17:48 



 
Profiel   

24/7 of dagelijks (veel) weidegang/ paddock.

Bergweg, wat/ waar is dat?
Miltenburg geprobeerd maar krijg geen reactie. Lees wel overal dat ze met een wachtlijst werken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 18:19 



 
Profiel   

dmuts schreef
Wat wil je qua omstandigheden voor je paard? 24/7 buiten, hele dag buiten, paddock, weidegang?
Er is een 24/7 plek beschikbaar op dit moment op de bergweg, verder zit miltenburg aan het bos (grote stal). Rondom veenendaal richting renswoude zitten veel kleine pensionplekken waar je via marktplaats vaak wel wat aanbiedingen ziet!



Mennen ze daar ook met een shetlander vos? En Staat er een haflinger?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 18:19 



 
Profiel   

Je kunt ook richting bennekom denken, daar zitten ook heel veel pensionstallen, in het buitengebied tussen Veenendaal en bennekom, mocht je niks passend vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 18:24 



 
Profiel   

bridgetF schreef
Je kunt ook richting bennekom denken, daar zitten ook heel veel pensionstallen, in het buitengebied tussen Veenendaal en bennekom, mocht je niks passend vinden.


Is alleen geen bos te bekennen.

Wat is je budget, want die lopen hier nogal uiteen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 18:37 



 
Profiel   

Bij bennekom kan je toch gemakkelijk richting de hei rijden?
TS, ik heb je een PB gestuurd

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 19:38 



 
Profiel   

dmuts schreef
Bij bennekom kan je toch gemakkelijk richting de hei rijden?
TS, ik heb je een PB gestuurd



Niet naar waar zij op doelt, het buitengebied tussen Bennekom en Veenendaal. Dat is enkel boerderijen en nieuwbouw.
Bos en heide liggen aan de andere kant van Bennekom.

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-08-21 20:07 



 
Profiel   

Aan de kant van Renswoude zitten idd de nodige stallen maar niet aan het bos. Je bent er wel zo met de trailer. Budget is ook wel handig om te weten idd.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 12:28 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 9 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen