Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Stal Bergschenhoek

 
Profiel   

Hey Bokkers,

Graag wat meer informatie over een stalling in Bergschenhoek.
Stal ligt grens Bleiswijk/Bergschenhoek vlak bij de ronttonde. Ik ben ooit op deze stal geweest maar ben de naam kwijt(kleinschalig)
Wat ik wil weten is eigenlijk alles wat je weet.
Kosten en facaliteiten en mogelijkheden etc
Informatie over andere stalling in deze omgeving ook welkom (Geen Fair to horses)
Binnenbak een must en liefst paddocks aanwezig en weidegang mag maar hoeft niet.

Wie kan ons helpen!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-08-21 20:25 



 
Profiel   

Als het de stal is die voorbij de rotonde is van de Rabobank dan weet ik dat deze nu een privé stal is. Verder heb je manege Lansbergen. Bij de rotonde van het gemeentehuis heb je stal molenaar. Net voor Lansbergen heb je stal antiek. Tevens heb je in Bleiswijk nog een aantal stallen, maar die ken ik niet zo goed. Ik weet Martina en fair to horses.
Succes!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 15:34 



 
Profiel   

Manege lansbergen is in deze omgeving maar zou hier geen paard stallen. Het heeft een binnenbak en sinds kort ook een overdekte buitenbak maar veel heeft de stal niet te bieden op gebied van paardenwelzijn. Weinig ruwvoer, donkere en smalle stallen. In de zomer is weidegang wel mogelijk maar alleen 6u per dag en geen buitenzetservice. Weilanden zijn verder erg klein en na 2 maanden is het gras altijd al op. Verder zijn er voor de winter wel 4 paddocks van maarliefst 5m x 5m ongeveer :+ bij veel regenval zijn deze mini paddockjes 1 grote waterbak.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 15:46 



 
Profiel   

Ik weet idd alleen Lansbergen, heb ik zelf ook 10 jaar gereden en heeft mijn pony toendertijd ook gestaan, en Molenaar, waar ik 13 jaar geleden heb gestaan.
Ik zou zeggen ga er eens langs dan kan je alle informatie krijgen die je wilt en gelijk indrukken opdoen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-09-21 15:50 



 
Profiel   

Goedenavond.
Kan iemand mij informatie geven over stal de antiek aan de bergweg zuid in Bergschenhoek. Wat zijn de kosten en wie kan ik benaderen of er boxen vrij zijn?

Mvg
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-09-21 21:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 5 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen