Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Westeind: geen reactie na bestellen zadel. Wie ook ?

 
Profiel   

Op 24 juni kwam Lenie van Zadelmakerij Westeind om een nieuw zadel, een Zaldi, op te meten. Erg vriendelijke dame die netjes de tijd genomen heeft.

Echter, sinds kan ik haar niet meer bereiken. Kort nadat ik besteld had, had ik nog een vraag. Geen gehoor. Nu wil ik graag polsen naar de verwachte leverdatum. Wederom: geen antwoord.

Ik heb getelefoneerd èn de voice mail ingesproken, een sms gestuurd, appje gedaan en een email verzonden. Meermaals!

Hebben jullie dezelfde ervaring? Is dit de “service” van Zadelmakerij Westeind ? Of weet iemand hoe ik Lenie kan bereiken ?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 17:51 



 
Profiel   

Zo is ze helaas wel vaker. Ze levert wel gewoon hoor, daar hoef je je geen zorgen over te maken. Mijn zadel komt ook bij haar vandaan en mijn zusje wacht net zoals jou op haar zadel (ook van Lenie).

Mijn ervaring is vooral bellen, dan reageert ze sneller. Ze zei laatst dat ze het heel druk had en geen tijd om alles bij te werken. Wij hebben helaas ook twee maanden gewacht tot ze eindelijk met een concrete datum kon dat ze kon komen zadelpassen. Super vervelend

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 17:53 



 
Profiel   

Oke, dus dezelfde ervaring ….

Nu, de afspraak maken om te komen ging supervlot ! Daar niets van. Maar dat ik nu al meer dan 10 weken geen antwoord krijg op niets? Pfff, dat vind ik niet fijn!
Geruststellend is het wel van je te horen dat ze wel levert. Ik wil het zadel graag en ben er ook erg benieuwd naar!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 18:12 



 
Profiel   

Cinnepin schreef
Nou geen beste service dan, zou ik dus niet mee in zee gaan


Begrijp ik maar daarvoor is het te laat.
En, eerlijk is eerlijk, ik moet wel zeggen dat Lenie erg vriendelijk was bij het aanmeten en ook professioneel overkwam hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 18:13 



 
Profiel   

Lukasje schreef
Cinnepin schreef
Nou geen beste service dan, zou ik dus niet mee in zee gaan


Begrijp ik maar daarvoor is het te laat.
En, eerlijk is eerlijk, ik moet wel zeggen dat Lenie erg vriendelijk was bij het aanmeten en ook professioneel overkwam hoor.


Ja klopt, ze komt al een aantal jaar bij onze pony’s en is vaste zadelpasser op stal. Ik vind haar altijd heel kundig en als ze er is dan is het gewoon prima. Maar vervelend is het wel, wij twijfelen dan ook wel eens om niet een ander te zoeken

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 18:57 



 
Profiel   

Ik heb ook ervaring met Lenie. Passessie en levering verliep zeer goed, ik had een aangepaste passessie nodig en Lenie heeft me daarbij super geholpen.

Jaartje later ligt het zadel niet meer zo mooi (Zaldi vult ze erg hard af nieuw) en toen heb ik wel veel moeite moeten doen om haat weer op bezoek te krijgen.
Ze had voor mij best goede redenen om mij even te laten wachten, maar er was een totaal gebrek aan communicatie en dat vond ik toen wel erg vervelend.

Ze heeft de vulling van het zadel voor mijn paard gecorrigeerd en toen was het weer helemaal goed.

Dus ja, ik ben tevreden. Ik weet eigenlijk niet of ik haar nu wel of juist niet zou aanbevelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 19:33 



 
Profiel   

Ik ken haar ook al jaren en ook al jaren dit probleem...
Daarom zal ze niet snel m’n zadelpasser worden, ik wil gewoon contact als het nodig is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 19:42 



 
Profiel   

Fijn te horen dat haar kunde en het afgeleverde zadel dus wel voldoen. Maar ik vind het dus ook echt irritant dat de communicatie nu zo verloopt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 21:09 



 
Profiel   

Ik weet niet of je er iets aan hebt maar een stalgenootje van mij heeft onlangs een Zaldi besteld bij een andere zadelmaker en toen is haar een levertijd van 14-16 weken gemeld.

Ik ben ook op zoek naar een zadelmaker die Zaldi verkoopt, maar heb door alle berichten over slechte communicatie geen contact opgenomen met Westeind, jammer want zij hebben wel een ruim aanbod!

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 22:51 



 
Profiel   

Ella van de boomloze zadels overwoog vorig jaar om Zaldi op te nemen in het assortiment. Misschien xou je haar eens kunnen contacten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 22:56 



 
Profiel   

Dees schreef
Ella van de boomloze zadels overwoog vorig jaar om Zaldi op te nemen in het assortiment. Misschien xou je haar eens kunnen contacten.


Die heeft nu inderdaad ook Zaldi! Omdat Lenie niet reageerde hebben we haar toen benaderd alleen had ze toen helaas een klantenstop :(

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-09-21 23:38 



 
Profiel   

Ik heb hele positieve ervaringen met Westeind.
Lenie is zeer deskundig en dienstverlenend.
De kwaliteit van de zadels is top.

Haar intenties zijn heel goed. Ze heeft het beste voor met de klanten.
Ik hoor van haar en van andere zadel passers wat voor absurde eisen sommige klanten eisen.

Soms is het even wachten maar ze komt altijd bij je terug. Communicatie zou dan iets beter kunnen.

Jammer dat mensen heel snel bedrijven negatief op Social media zetten. Het zou je zelf moeten over komen dan weet je wat dit met je doet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 07:13 



 
Profiel   

Ik heb absoluut niet de intentie het bedrijf zwart te maken, dat moet uit mijn berichten ook duidelijk zijn! Ik zeg dat het maken van een afspraak erg vlot ging, Lenie erg aardig was, ze erg professioneel overkomt, … Enkel vind ik het niet antwoorden best vreemd en dàt mag ik wel bevragen vind ik, of dat dit “normaal” is of niet.
Zou ik dit nu posten omdat ik eens geen antwoord op een mail heb gehad, dan gaat het over zwartmakerij. Maar ik heb in een tijdspanne van 10 weken geen enkele reactie gekregen op mails, telefoons, sms’en en apps.
Nu ben ik in elk geval gerust gesteld dat dit wel meer voorkomt maar dat het zadel wel geleverd zal worden, dat is ook de ervaring van anderen en daarnaar was ik op zoek! Of zou jij je geen vragen stellen indien je iets besteld hebt bij een bedrijf wat je op geen enkele manier meer kan bereiken??

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 14:14 



 
Profiel   

Ik zie dit ook echt niet als iemand zwart maken. Het gaat waarschijnlijk om behoorlijk wat geld en dan is het gewoon heel vervelend als je al 10 weken iemand probeerde te bereiken.

Volgens mij zegt iedereen verder dat ze goed werkt levert maar dat het erg lastig is om contact met haar te krijgen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-09-21 21:44 



 
Profiel   

In 10 weken geen enkel antwoord kunnen krijgen via geen enkel kanaal is ronduit slecht.
TS maakt haar helemaal niet zwart. Ik vind haar juist nog lief.
Je kan mij niet wijsmaken dat je op geen enkele manier even tijd heb gehad om vragen te beantwoorden, dit hoort bij je bedrijf!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 07:41 



 

Ravel13 schreef
Ik heb hele positieve ervaringen met Westeind.
Lenie is zeer deskundig en dienstverlenend.
De kwaliteit van de zadels is top.

Haar intenties zijn heel goed. Ze heeft het beste voor met de klanten.
Ik hoor van haar en van andere zadel passers wat voor absurde eisen sommige klanten eisen.

Soms is het even wachten maar ze komt altijd bij je terug. Communicatie zou dan iets beter kunnen.

Jammer dat mensen heel snel bedrijven negatief op Social media zetten. Het zou je zelf moeten over komen dan weet je wat dit met je doet.
Tweeënhalve maand radiostilte is niet "even wachten," dat is gewoon onbeschoft. Als iemand in die tijd meermalen probeert contact te zoeken, vind ik dat ook niet "snel negatief op social media zetten" en bovendien wordt er inderdaad niemand zwart gemaakt en vind ik de vraag van de TS ook helemaal niet negatief geformuleerd - ze vraagt zich gewoon af of dit normaal is. Bij een bedrijf horen ook de minder leuke dingen als het beantwoorden van mails/appjes, boekhouding, administratie etc. Wil je je daar niet aan committeren, dan is een eigen bedrijf misschien niet de beste werkvorm, of je huurt daar iemand voor in, al is het maar voor een ochtendje in de week. Van intenties worden geen zadels geleverd, van daden wel.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 21:34 



 

Ravel13 schreef
Ik heb hele positieve ervaringen met Westeind.
Lenie is zeer deskundig en dienstverlenend.
De kwaliteit van de zadels is top.

Haar intenties zijn heel goed. Ze heeft het beste voor met de klanten.
Ik hoor van haar en van andere zadel passers wat voor absurde eisen sommige klanten eisen.

Soms is het even wachten maar ze komt altijd bij je terug. Communicatie zou dan iets beter kunnen.

Jammer dat mensen heel snel bedrijven negatief op Social media zetten. Het zou je zelf moeten over komen dan weet je wat dit met je doet.


Je klanten met derden bespreken is ook niet erg netjes trouwens?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-09-21 21:42 



 
Profiel   

Nou, gebruik de zoekfunctie en je weet genoeg.

Alle begrip dat er soms ‘tijdelijk’ iets kan zijn.
Maar dit is bij haar altijd het geval.

Ik begrijp niet dat ze niet een extern iemand op de correspondentie zet en de bestellingen.
Of ze zijn allemaal in de olie daar, dat kan ook.

Ze heeft veel aanbod inderdaad, maar wat heb je daaraan wanneer je het toch nooit ontvangt?
Bij een zadel heb je nog iemand nodig om frequent (zeker jaarlijks) te checken, dat krijg je niet voor elkaar met deze dame vrees ik.

Vast heel sympathiek iemand, maar uiterst onsympathiek dat ze dit probleem na al die jaren niet heeft opgelost

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 15:48 



 

Mindim schreef
Ravel13 schreef
Ik heb hele positieve ervaringen met Westeind.
Lenie is zeer deskundig en dienstverlenend.
De kwaliteit van de zadels is top.

Haar intenties zijn heel goed. Ze heeft het beste voor met de klanten.
Ik hoor van haar en van andere zadel passers wat voor absurde eisen sommige klanten eisen.

Soms is het even wachten maar ze komt altijd bij je terug. Communicatie zou dan iets beter kunnen.

Jammer dat mensen heel snel bedrijven negatief op Social media zetten. Het zou je zelf moeten over komen dan weet je wat dit met je doet.


Je klanten met derden bespreken is ook niet erg netjes trouwens?
Zolang het niet met naam en toenaam gebeurt, zie ik het probleem niet. Laten we nou niet Roomser dan de Paus zijn. :')
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 15:50 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 19 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen