Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Tissubel afdekzeil voor hooi en stro. Ervaringen?

 
Profiel   

Wanneer je alle reviews en ervaringen geloven blijft je hooi en stro echt heel erg mooi onder dit zeil.
Aangezien ik een tijdelijke opslag wil voor mijn hooi is dit dus een optie.
Heeft iemand hier ervaring mee?

https://webshop.pypeagt.be/nl/tissubel/ ... ssubel-set

https://www.tissubel.com/NL/index.html
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-22 11:12 



 
Profiel   

Onze eerste is gesloopt door de paarden :+ dus dat was geen succes (zaten allemaal gaten in)
En ik heb momenteel een berg balen onder 2 doeken liggen maar daar heb ik sinds vorig jaar niet naar gekeken. Binnenkort ga ik een aanhanger balen halen daar dus dan kan ik het je vertellen.

Heb de balen niet op pallets liggen ofzo dus de onderste zullen wel slecht zijn.
[ img ]

Verder werkt het op zich wel makkelijk en het blijft goed liggen als je er genoeg gewicht aan hebt hangen.

Eerder hebben we wat balen onder plastic gehad maar daar bleef het vocht onder hangen en werden de balen net zo slecht al gewoon buiten in de regen :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-22 11:44 



 
Profiel   

Ik lees veel goede berichten hierover. Als ik het eerst eens test met een iets kleinere hoeveelheid hooi zit ik niet met een bende. Maar goed, naar ik begrijp blijft het er echt droog onder. Pallets eronder is wel slim inderdaad.
Hier in NL moet je zuinig zijn op iedere spriet, jij kunt wel wat missen zo te zien ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-22 11:49 



 
Profiel   

Ninx schreef
Ik lees veel goede berichten hierover. Als ik het eerst eens test met een iets kleinere hoeveelheid hooi zit ik niet met een bende. Maar goed, naar ik begrijp blijft het er echt droog onder. Pallets eronder is wel slim inderdaad.
Hier in NL moet je zuinig zijn op iedere spriet, jij kunt wel wat missen zo te zien ;-)


Ja dit is ongeveer 25ha hooi maar het is waardeloos land dus de opbrengst is niet geweldig.. ik heb geprobeerd het te verkopen maar toen had iedereen bergen hooi dus niemand was geïnteresseerd en wij hadden genoeg thuis vandaar dat het nog op het land ligt.

De laatste keer dat ik het doek een beetje recht gelegd heb rook het niet muf ofzo eronder dus ik denk dat het nog prima hooi is. En zo niet hebben we heel veel strooisel voor in de stal :+
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-04-22 12:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 4 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen