Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen Natural Western Riding Center

 
Profiel   

Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen van mensen die bij Linda Polak lessen of dat ooit hebben gedaan.

Ik heb wel al wat oude reacties gevonden op Bokt maar dacht, ik vraag het toch nog een keer.

Ik heb als kind gereden op maneges (ben inmiddels 35) maar heb het eigenlijk nooit echt goed geleerd en heb inmiddels denk ik zo'n 17 jaar niet meer gereden. Ik mis het ontzettend en wil (en moet) helemaal opnieuw beginnen en was vroeger heel erg geïnteresseerd in Natural Horsemanship. Vandaar dat ik overweeg bij het Natural Western Riding Center te gaan lessen. Nu is het daar wel wat duurder dus ik ben erg benieuwd of het ook zo goed is als het lijkt haha. Ik kan ook bij een western stal lessen (waar mijn dochter van 8 sinds kort rijdt) maar Natural Horsemanship trekt me zo aan.

Alvast bedankt!

Cindy
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 12:12 



 
Profiel   

Ik zou zeker eens gaan kijken ook vooral. Ik heb dat jaren geleden gedaan en toen sprak het mij niet zo aan, terwijl ik wel western rijd op een basis van natural horsemanship. Dat is natuurlijk persoonlijk en kan voor jou heel anders zijn.

Ik weet niet in welke regio je zoekt? Ik heb eventueel in dezelfde regio nog wel wat tips.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 12:25 



 
Profiel   

gaucho schreef
Ik zou zeker eens gaan kijken ook vooral. Ik heb dat jaren geleden gedaan en toen sprak het mij niet zo aan, terwijl ik wel western rijd op een basis van natural horsemanship. Dat is natuurlijk persoonlijk en kan voor jou heel anders zijn.

Ik weet niet in welke regio je zoekt? Ik heb eventueel in dezelfde regio nog wel wat tips.


Bedankt voor je reactie.

Even kijken is inderdaad wel een goed idee.

Ik woon in Uithoorn en heb geen rijbewijs dus het moet wel te fietsen zijn haha. Aalsmeer is goed te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 12:29 



 
Profiel   

MissGreen schreef
gaucho schreef
Ik zou zeker eens gaan kijken ook vooral. Ik heb dat jaren geleden gedaan en toen sprak het mij niet zo aan, terwijl ik wel western rijd op een basis van natural horsemanship. Dat is natuurlijk persoonlijk en kan voor jou heel anders zijn.

Ik weet niet in welke regio je zoekt? Ik heb eventueel in dezelfde regio nog wel wat tips.


Bedankt voor je reactie.

Even kijken is inderdaad wel een goed idee.

Ik woon in Uithoorn en heb geen rijbewijs dus het moet wel te fietsen zijn haha. Aalsmeer is goed te doen.


Oh, dan ben je een plaatsgenoot :-) Viviane4horses en Jamie Verkerk hebben beide lespaarden op Wennekers in Aalsmeer staan. Zeker Viviane richt zich sterk op natural horsemanship, maar ook Jamie heeft daar zeker voldoende basis in.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 12:36 



 
Profiel   

gaucho schreef
Oh, dan ben je een plaatsgenoot :-) Viviane4horses en Jamie Verkerk hebben beide lespaarden op Wennekers in Aalsmeer staan. Zeker Viviane richt zich sterk op natural horsemanship, maar ook Jamie heeft daar zeker voldoende basis in.


Wat leuk!! Hoopte al met plaatsgenoten in contact te komen!

Ik heb al een keer op de site van Wennekers gekeken maar kwam daar niet helemaal uit. Ze bieden geen lessen aan, toch? Doen die 2 personen dat dan op eigen initiatief? Hebben zij een website?

Bedankt in ieder geval!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 12:39 



 
Profiel   

Ik heb een aantal jaar geleden een tijdje les gehad van Linda (wel met eigen paard en gewoon bij mij op stal) en ik denk zeker dat ze voor de beginnende ruiter erg goed is! Zou gewoon eens kijken en een proeflesje doen :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 12:41 



 
Profiel   

MissGreen schreef
gaucho schreef
Oh, dan ben je een plaatsgenoot :-) Viviane4horses en Jamie Verkerk hebben beide lespaarden op Wennekers in Aalsmeer staan. Zeker Viviane richt zich sterk op natural horsemanship, maar ook Jamie heeft daar zeker voldoende basis in.


Wat leuk!! Hoopte al met plaatsgenoten in contact te komen!

Ik heb al een keer op de site van Wennekers gekeken maar kwam daar niet helemaal uit. Ze bieden geen lessen aan, toch? Doen die 2 personen dat dan op eigen initiatief? Hebben zij een website?

Bedankt in ieder geval!


Ook van harte welkom om eens bij mij en mijn paard te komen kijken hoor, wij staan in Mijdrecht.

Ze hebben beide volgens mij een website en staan los van Wennekers, ze gebruiken dat alleen als locatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 12:47 



 
Profiel   

Ik zou gaan kijken en daarna een proefles nemen. Wat de 1 fijn vindt, is voor de ander niks. Ze heeft haar eigen doelgroep.

Welke Gaucho noemt, zelfde verhaal. Viavian4horses werkt ook vanuit HMS en Jamie Verkerk richt zich ook op basis, vertrouwen etc.
Gewoon eerlijk zijn dat je bij beiden eens wilt kijken ook.

Zeker als je een tijd niet hebt gereden en wat basis mist, is het fijn dat je ergens een goed gevoel hebt. Kom je een stap verder en loop je tegen dingen aan of krijg je ambities, kan je weer verder kijken.

Voor western lessen kan je ook naar Starnmeer. Meer een western manege, maar misschien wel weer heel gezellig om mede ruiters te ontmoeten. Meerdere lespaarden aanwezig en worden ook dingen georganiseerd.
Ook daar kan je met priveles aan longe of in de roundpen beginnen bijv. Zij hebben ook ervaring met angst, starters op latere leeftijd etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 12:57 



 
Profiel   

BrittS schreef
Ik heb een aantal jaar geleden een tijdje les gehad van Linda (wel met eigen paard en gewoon bij mij op stal) en ik denk zeker dat ze voor de beginnende ruiter erg goed is! Zou gewoon eens kijken en een proeflesje doen :j


Bedankt voor je reactie!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 13:00 



 
Profiel   

Citaat
Ook van harte welkom om eens bij mij en mijn paard te komen kijken hoor, wij staan in Mijdrecht.

Ze hebben beide volgens mij een website en staan los van Wennekers, ze gebruiken dat alleen als locatie.


Wat lief! Dat zouden mijn dochter en ik super vinden!

Ah ik wist niet dat dat kon bij Wennekers, ik ga ze opzoeken, bedankt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 13:03 



 
Profiel   

superpony schreef
Ik zou gaan kijken en daarna een proefles nemen. Wat de 1 fijn vindt, is voor de ander niks. Ze heeft haar eigen doelgroep.

Welke Gaucho noemt, zelfde verhaal. Viavian4horses werkt ook vanuit HMS en Jamie Verkerk richt zich ook op basis, vertrouwen etc.
Gewoon eerlijk zijn dat je bij beiden eens wilt kijken ook.

Zeker als je een tijd niet hebt gereden en wat basis mist, is het fijn dat je ergens een goed gevoel hebt. Kom je een stap verder en loop je tegen dingen aan of krijg je ambities, kan je weer verder kijken.

Voor western lessen kan je ook naar Starnmeer. Meer een western manege, maar misschien wel weer heel gezellig om mede ruiters te ontmoeten. Meerdere lespaarden aanwezig en worden ook dingen georganiseerd.
Ook daar kan je met priveles aan longe of in de roundpen beginnen bijv. Zij hebben ook ervaring met angst, starters op latere leeftijd etc.


Bedankt voor je reactie! Ik denk dat het inderdaad slim is om bij beiden of meerdere te gaan kijken!

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 13:04 



 
Profiel   

MissGreen schreef
Citaat
Ook van harte welkom om eens bij mij en mijn paard te komen kijken hoor, wij staan in Mijdrecht.

Ze hebben beide volgens mij een website en staan los van Wennekers, ze gebruiken dat alleen als locatie.


Wat lief! Dat zouden mijn dochter en ik super vinden!

Ah ik wist niet dat dat kon bij Wennekers, ik ga ze opzoeken, bedankt!


Stuur maar een pb om wat af te spreken, Ace vind alle aandacht altijd gezellig

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 13:17 



 
Profiel   

gaucho schreef
Stuur maar een pb om wat af te spreken, Ace vind alle aandacht altijd gezellig


Doe ik, dankjewel!

Viviane4horses valt helaas af... ze neemt geen beginners meer aan en je mag maximaal 70 kg wegen staat op haar site. En zelfs toen ik 20 jaar oud en superslank was woog ik meer dan 70 kg dus dat gaat hem niet worden.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 16:48 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen