Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Tandarts Eindhoven gezocht

 
Profiel   

Whoops, ik ben het telefoonnummer en de naam kwijt van een hele fijne tandarts uit Eindhoven. Na Bokt al te hebben afgestruind kon ik hem nog steeds niet vinden dus ik hoop dat iemand me kan helpen?
Wellicht handig om sowieso een lijstje te maken voor wie er ooit een nodig heeft?

De tandarts die ik zoek is een vriendelijke, rustige man (hij laat zich zelfs door mijn hittepetitje niet gek maken). Hij zit volgens mij op de Orpheuslaan in Eindhoven, maar kwam altijd gratis naar Heeze/Geldrop. Vorig jaar heb ik nog 45,- betaald voor een behandeling die bestond uit advies (hij kan je zelfs vertellen welke voorkeurshand je paard heeft) en het handmatig raspen/vijlen van een paar haken.

Ik hoop dat iemand weet wie ik bedoel? Of me anders een vergelijkbare, rustige, kundige tandarts met veel paardenkennis (zoals weten hoe je een Arabier rustig krijgt) die toch heel betaalbaar is, kan aanbevelen?
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 13:01 



 
Profiel   

Paard en tand.


Bedacht me dat ik pas nog reclame van hem had gezien toen ik daar toevallig in de buurt was... Zelf geen ervaring met hem..

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-09-21 13:18 



 
Profiel   

Ik denk dat je hans van rooij bedoeld. Is een fijne tandarts.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-09-21 10:51 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 3 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen