Stalling omgeving Amsterdam

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Felltje99
Berichten: 1
Geregistreerd: 05-10-21

Stalling omgeving Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-21 10:28

Hoi!

Ik wil heel graag jullie hulp inroepen! Kennen jullie stallen in de omgeving van Amsterdam(+/- 30 min rijden), waar de paarden zowel zomer als winter (een groot deel van) de dag buiten staan in een klein groepje of individueel, maar waar ook goede trainingsfaciliteiten zijn.

Misschien is dit al eerder besproken, maar misschien heeft iemand van jullie goede tips. Voor mijn gevoel zoek ik naar een speld in een hooiberg.

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70525
Geregistreerd: 24-05-08

Re: Stalling omgeving Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 12:29

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

xLoki

Berichten: 3488
Geregistreerd: 16-01-08

Re: Stalling omgeving Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 15:52

Ik weet niet wat je budget is… maar als je ruim budget hebt kan je eens gaan kijken bij de Heidehoek in Eemnes. 2 minuten vanaf de A1 afslag Baarn-Noord.

AnnemiekvM

Berichten: 8247
Geregistreerd: 17-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 16:59

xLoki schreef:
Ik weet niet wat je budget is… maar als je ruim budget hebt kan je eens gaan kijken bij de Heidehoek in Eemnes. 2 minuten vanaf de A1 afslag Baarn-Noord.



Mooie stal. Wilde het ook plaatsen.
Nadeel is dat ze in de winter niet zo veel buiten kunnen staan.
In de zomer wel, veel mooi land.

miereneter

Berichten: 2528
Geregistreerd: 25-05-17

Re: Stalling omgeving Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 17:39

Ik sta op een stal in Spaarndam die aan je wensen voldoet. Alleen hangt het af van wat je aan trainingsfaciliteiten wenst. We hebben een goede, maar kleine buitenbak en een longeerpen. Als je meer wilt weten, pb me maar!

xLoki

Berichten: 3488
Geregistreerd: 16-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 04:16

AnnemiekvM schreef:
xLoki schreef:
Ik weet niet wat je budget is… maar als je ruim budget hebt kan je eens gaan kijken bij de Heidehoek in Eemnes. 2 minuten vanaf de A1 afslag Baarn-Noord.



Mooie stal. Wilde het ook plaatsen.
Nadeel is dat ze in de winter niet zo veel buiten kunnen staan.
In de zomer wel, veel mooi land.

Vandaar dat ik ook vroeg naar het budget... Wie betaalt bepaalt is het daar geloof ik. :D
Lopen een aantal 'ZZP'ers' rond die je paard voor een meerprijs binnen en buiten zetten.

gr_roos
Berichten: 7573
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: noord holland

Re: Stalling omgeving Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 07:29


Kidde
Berichten: 3447
Geregistreerd: 24-10-09

Re: Stalling omgeving Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 07:37


Hilli

Berichten: 22948
Geregistreerd: 28-07-04
Woonplaats: My home is where my horse is...

Re: Stalling omgeving Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-21 07:59

De tips van gr_roos en Kidde zijn heel fijn om je zoektocht mee te beginnen. Het zal niet makkelijk zijn: veel stallen hebben of het een, of het ander van de eisen die je hebt en ondanks dat elke stal wel wat heeft (niks is perfect) moet je je van sommige plekken wel afvragen of je er wil staan.

Kijk ook naar de reisafstand/files. Op filevrije momenten ben ik in 20 minuten (auto) op stal, met file loopt dat op naar een half uur tot heel soms zelfs 40 minuten. Zou ik echter aan de andere kant van de stad zijn dan heb ik elke werkdag een bizarre reistijd en dat heb ik er niet voor over.