Stalling overijssel (Oldenzaal,weerselo, etc)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
w_black
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-06-21

Stalling overijssel (Oldenzaal,weerselo, etc)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-21 16:12

Hoi hoi!
Ik ga binnenkort naar de andere kant van Nederland namelijk oldenzaal verhuizen, en mijn paard gaat uiteraard ook mee, ik was benieuwd of hier veel stallingsmogelijkheden zijn? Het gaat om een sportpaard van 1,80+ dus een goede bodem etc ruime stal zou wel echt een must zijn. Graag niet hoger als 200 per maand kan iemand mij helpen? Kleinschalig of grootschalig maakt mij niks uit!

Groetjes !

C_arola
Hoofdmoderator Informatief, Kantine & Markt
May the horse be with you!

Berichten: 70531
Geregistreerd: 24-05-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 16:23

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Marjo89

Berichten: 3962
Geregistreerd: 01-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-21 18:36

w_black schreef:
Hoi hoi!
Ik ga binnenkort naar de andere kant van Nederland namelijk oldenzaal verhuizen, en mijn paard gaat uiteraard ook mee, ik was benieuwd of hier veel stallingsmogelijkheden zijn? Het gaat om een sportpaard van 1,80+ dus een goede bodem etc ruime stal zou wel echt een must zijn. Graag niet hoger als 200 per maand kan iemand mij helpen? Kleinschalig of grootschalig maakt mij niks uit!

Groetjes !


Verdere eisen? Voor dat bedrag ga je niet veel vinden, mits je inlevert op faciliteiten en dingen zelf wilt gaan doen.
Wellicht stal ter denge in Losser.

w_black
Berichten: 2
Geregistreerd: 11-06-21

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-21 19:34

Marjo89 schreef:
w_black schreef:


Verdere eisen? Voor dat bedrag ga je niet veel vinden, mits je inlevert op faciliteiten en dingen zelf wilt gaan doen.
Wellicht stal ter denge in Losser.


Klopt! Ik heb zelf veel tijd beschikbaar en doe graag alles zelf (mesten, voeren buiten zetten etc) vandaar mijn budget