Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

"ponykamp" volwassene eigen paard

 
Profiel   

Hoi,

Ik ben op zoek naar een soort ponykamp voor volwassenen, met mijn eigen paard. Ik wil namelijk met haar op vakantie, maar heb niemand die mee kan en ik wil niet alleen de bossen in met haar. Voornaamste doel is wel echt buiten rijden. Mag een weekendje zijn maar ook een week.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 21:56 



 
Profiel   

Ik heb er geen ervaring mee, maar de NVVR organiseerd ook weekenden: https://www.nvvr.info/index.php?page=152&sid=1

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 22:08 



 
Profiel   

Kidde schreef
Ik heb er geen ervaring mee, maar de NVVR organiseerd ook weekenden: https://www.nvvr.info/index.php?page=152&sid=1



Idd via de NVVR.. een echt gezellige club

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 23:00 



 
Profiel   

Oh ik volg. Vind die trainingsweekend zo prijzig. En heb het liefst wat serieus met een hoop lol gecombineerd

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 23:31 



 
Profiel   

Naar 1 van de paarden4daagse gaan (oa Zorgvlied en/of Epe) dat is 1 groot ponykamp.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-10-21 23:50 



 
Profiel   

Vind je het leuk om mee te gaan met een georganiseerde trektocht met gids en een klein groepje? Veluwe te paard, te vinden op Facebook en Instagram, organiseert dat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 00:18 



 
Profiel   

Probeer eens gidstepaard in Noord Holland. Zij hebben accommodatie en kunnen ook gids zijn bij een rit/tocht. Ze zitten in Castricum/Bakkum.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 07:28 



 
Profiel   

Ik rijd elk jaar de paarden4daagse mee in Zorgvlied. Ik denk dat dat wel voldoet aan je wensen. Heel gezellig ook! :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 07:44 



 
Profiel   

Je zou eens kunnen kijken bij "de buitenruiter" van Linda Hofman. Volgens mij doet zij ook een soort van ponykampen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 09:02 



 
Profiel   

Hier ook Bokt deed iemand dit ook. Bij het Friese woud. Ik wilde me ook ooit opgeven maar mijn paard was toen niet voldoende betrouwbaar daarvoor.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 10:38 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen