Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Paddock/stalling gezocht omgeving Bergen / Schoorl / Egmond

 
Profiel   

Gladijs schreef
Wellicht is er nog een plekje op de Westerweg bij Stal glorie.. is rustig, heel dicht bij duin en bos..


Dankje! Waar is deze stal precies? En hebben ze een website of fb pagina? Ik kan ze niet vinden via Google.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 16:37 



 
Profiel   

Zijn er mensen hier die contact gegevens hebben van de 2 stallen op de voert?
Ook hier opzoek naar een 24/7 plek met VOLDOENDE schuilmogelijkheid rondom bergen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 16:01 



 
Profiel   

Ed_Pin schreef
Zijn er mensen hier die contact gegevens hebben van de 2 stallen op de voert?
Ook hier opzoek naar een 24/7 plek met VOLDOENDE schuilmogelijkheid rondom bergen.


Op de voert zit oa boerderij Jonker, hebben ook een camping dus daar zal zeker gegevens van te vinden zijn als je googled

http://www.boerderijjonker.nl/Contact/

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 17:00 



 
Profiel   

Ik sta op boerderij jonker. Maar volgens mij hebben wij momenteel geen plek en is er ook een wachtlijst. “Voldoende schuilmogelijkheid” is er helaas niet bij ons..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 17:15 



 
Profiel   

Odetje92 schreef
Ed_Pin schreef
Zijn er mensen hier die contact gegevens hebben van de 2 stallen op de voert?
Ook hier opzoek naar een 24/7 plek met VOLDOENDE schuilmogelijkheid rondom bergen.


Op de voert zit oa boerderij Jonker, hebben ook een camping dus daar zal zeker gegevens van te vinden zijn als je googled

http://www.boerderijjonker.nl/Contact/


Thnx!
Doelde eignelijk meer die aan de overkant van de weg zit.. kleinschaliger..

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-12-21 17:20 



 
Profiel   

Die heeft een wachtlijst van 15 paarden...

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 16:36 



 
Profiel   

In Groet/Schoorl is een simpele weide met schuilstal, volgens mij staat er ook een advertentie op marktplaats. Ik weet alleen niet of er licht is ‘s avonds.

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-12-21 22:26 



 
Profiel   

Stal nelis? Op de klaas en evendijk in Bergen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-12-21 22:14 



 
Profiel   

Love_myhorse schreef
Stal nelis? Op de klaas en evendijk in Bergen?


Voldoet helaas niet echt aan TS haar eisen. Die stal heeft een nieuwe eigenaar en is sindsdien behoorlijk in prijs omhoog gegaan. Bovendien ook geen 24/7 plek en zeker 30 min rijden naar het bos (heb in verleden op de stal ernaast gestaan)

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 07:29 



 
Profiel   

Zitten er ook nog stallen rondom Poelenburgh? Zie wel nog een aantal paardenbakken op google maps haha

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 17:57 



 
Profiel   

Haha, ja daar heb ik ook naar gekeken. En via streetview. Maar ik kan weinig gegevens vinden dan. Ik weet dat je ook rondjes kan gaan rijden, maar zomaar bij mensen thuis aanbellen voelt voor mij een beetje onbeleefd.

Stal Nelis ben ik geweest. Ontzettend vriendelijke eigenaresse, maar de paarden staan veel op stal en apart in paddocks. Dat is niet wat ik zoek.

Sowieso bedankt voor alle tips! Het aanbod is ook erg lastig merk ik. Je moet echt mazzel hebben. Ik heb inmiddels wat meer de tijd, dus dat helpt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 18:04 



 
Profiel   

De stallen rondom poelenburgh zijn ofwel privé ofwel sport/verkoopstallen. Dus daar kom je niet verder mee helaas

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 18:12 



 
Profiel   

Probeer hun eens, echt een heel fijn rustig plekje! Ik heb mijn paarden liever op stal maar anders had ik per direct verhuisd.
https://link.marktplaats.nl/m1785130979 ... nt=app_ios

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 18:14 



 
Profiel   

Willemiens schreef
Probeer hun eens, echt een heel fijn rustig plekje! Ik heb mijn paarden liever op stal maar anders had ik per direct verhuisd.
https://link.marktplaats.nl/m1785130979 ... nt=app_ios


Thanks! Ik heb notificaties aan staan voor marktplaats, dus die zie ik meteen. Ziet er inderdaad mooi en rustig uit.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-12-21 18:24 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen