Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Paddock/stalling gezocht omgeving Bergen / Schoorl / Egmond

 
Profiel   

Hoi,

Voor mijn sociale vierjarige merrie ben ik op zoek naar een fijne plek in omgeving Bergen, Schoorl, Egmond. Ik heb al wat oude topics doorgespit, maar helaas nog niets gevonden. Mijn wensen zijn 24/7 buiten met schuilstal en verlichting zodat ik ‘s avonds ook aan de slag kan. Een bak zou ook heel fijn zijn, een grote longeercirkel of stuk paddock kan ook.
Graag op max 15 minuten stappen van het bos/duin. Gezamenlijk uitmesten en voeren volgens een rooster is geen probleem.
Mijn budget is €200. Ken jij een fijne plek? Ik hoor het heel graag!

Liefs Louisa
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 20:23 



 
Profiel   

Is een schuilstal echt een vereiste ? Ik ken wel wat stallen waar ze het hele jaar 24/7 bij komen maar dan zonder schuil stallen. Helaas zijn de gemeentes Schoorl en bergen heel lastig mbt vergunningen voor schuilstallen (vanwege natuurbeheer bla bla) dus ben bang dat het dan een moeilijke zoektocht wordt

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 20:51 



 
Profiel   

Ik zou het fijn vinden als ze in elk geval kan schuilen bij wat bomen of een schutting o.i.d. Maar jij suggesties hebt waar dat niet kan, hoor ik het ook graag. Ik kan altijd even gaan kijken.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 22:26 



 
Profiel   

Misschien kun je eens bij Caira hier op bokt informeren of zij wat weet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 09-10-21 23:07 



 
Profiel   

Bedankt! Ik heb haar een bericht gestuurd maar helaas schiet haar niets te binnen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 11:18 



 
Profiel   

Ga je héél lastig vinden helaas :( ik heb ook moeten uitwijken naar Heemskerk en rijd nu iedere dag 30min heen en 30min terug. Succes met de zoektocht.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 17:21 



 
Profiel   

In Schoorl heb je stal Dapper. Ik weet alleen niet zeker of ze nog steeds paarden hebben (en aannemen) die 24/7 buiten blijven. Dit hadden ze wel, maar weet niet of het zo gebleven is. Met verlichte bak en roundpen. Op 15 min stappen vanaf het bos.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 18:50 



 
Profiel   

Bij Veldt in Bergen hadden ze nog plek zag ik, ze nemen wel alleen pony's aan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-10-21 19:37 



 
Profiel   

jesss_amigo schreef
In Schoorl heb je stal Dapper. Ik weet alleen niet zeker of ze nog steeds paarden hebben (en aannemen) die 24/7 buiten blijven. Dit hadden ze wel, maar weet niet of het zo gebleven is. Met verlichte bak en roundpen. Op 15 min stappen vanaf het bos.


Nee, ze zijn overgegaan naar snachts stallen want in de winter wordt het land anders rampzalig nat daar.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 09:16 



 
Profiel   

Ik heb bij Dapper, Koopman en Veldt al geïnformeerd. Als ik echt niets kan vinden moet ik misschien toch kijken naar ‘s nachts op stal. Maar dan het liefst zo veel mogelijk buiten.
Of uitwijken naar een plek 20 - 30 minuten van het bos/duin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 09:20 



 
Profiel   

Stal koopman? Volgens mij kan je kiezen 24/7 of nachts stal.
Maar geen idee of er bij 24/7 buiten schuilstal is

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 09:23 



 
Profiel   

De Hogedijk in Egmond heeft 24/7 buiten stalling met in de nacht schuilstal (afdak). Ligt ongeveer 20/25 minuten van het bos af.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 09:32 



 
Profiel   

Prince schreef
De Hogedijk in Egmond heeft 24/7 buiten stalling met in de nacht schuilstal (afdak). Ligt ongeveer 20/25 minuten van het bos af.


Dat klinkt erg fijn. Sta jij daar? Hoe is de sfeer daar op stal? En is de weg naar het bos een rustige weg? Wat voeren ze en zijn er voldoende voerpunten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 10:36 



 
Profiel   

Prince schreef
De Hogedijk in Egmond heeft 24/7 buiten stalling met in de nacht schuilstal (afdak). Ligt ongeveer 20/25 minuten van het bos af.


Als je gillend weg wil rennen moet je écht hierheen gaan. Nooit doen. Eigenaresse is gestoord en dan druk ik het zachtjes uit. Sorry TS.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 10:47 



 
Profiel   

ik weet dat er best wat stallen zijn die 's zomers 24/7 aanbieden. Maar in de winter wordt dat wel iets lastiger. En met het budget dicht bij het bos/duin is ook nog wel een dingetje.

Bij Stal Koopman staan ze inderdaad veel buiten, maar die vind ik persoonlijk best ver van het bos af zitten. Op de kromme hogedijk in egmond aan den hoef heb je een stal zitten waar ze 's zomers 24/7 buitenstaan en in de winter overdag. Stal Jonker in Bergen heb je nog waar in de zomermaanden 24/7 wordt aangeboden. En rondom het Maalwater in Heiloo weet ik er ook nog wel een aantal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 13:04 



 
Profiel   

*de Hogedijk
* Stal de Wit, Kromme Hogedijk
*de paardenboerderij bij Bakkum

Volgens mij zat er bij Bergen, dacht aan de Bergerweg, ook een pp


Plekken waar ze overdag buiten komen en de nacht op stal zijn er beduidend meer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 13:16 



 
Profiel   

MGC schreef
Prince schreef
De Hogedijk in Egmond heeft 24/7 buiten stalling met in de nacht schuilstal (afdak). Ligt ongeveer 20/25 minuten van het bos af.


Dat klinkt erg fijn. Sta jij daar? Hoe is de sfeer daar op stal? En is de weg naar het bos een rustige weg? Wat voeren ze en zijn er voldoende voerpunten?


Dat weet ik niet. Heb hier nooit gestaan, maar oud stalgenootjes van mijn vorige stal zijn hier heen gegaan. Ik ken de eigenaresse dus ook niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 15:59 



 
Profiel   

fransje23 schreef
*de Hogedijk
* Stal de Wit, Kromme Hogedijk
*de paardenboerderij bij Bakkum

Volgens mij zat er bij Bergen, dacht aan de Bergerweg, ook een pp


Plekken waar ze overdag buiten komen en de nacht op stal zijn er beduidend meer.


Bij De Wit op de Kromme Hogedijk staan ze in de zomer 24/7 buiten, maar de rest van het jaar in de nacht op stal (ik sta er sinds kort ;) ).

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 16:02 



 
Profiel   

Aan de Zeeweg van Heiloo naar de egmonden is een stal.
Ik weet niet hoe die heet maar er staat een bord stallen te huur .
Ze hebben daar ook een buitenbak met verlichting.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 16:06 



 
Profiel   

Prince schreef
fransje23 schreef
*de Hogedijk
* Stal de Wit, Kromme Hogedijk
*de paardenboerderij bij Bakkum

Volgens mij zat er bij Bergen, dacht aan de Bergerweg, ook een pp


Plekken waar ze overdag buiten komen en de nacht op stal zijn er beduidend meer.


Bij De Wit op de Kromme Hogedijk staan ze in de zomer 24/7 buiten, maar de rest van het jaar in de nacht op stal (ik sta er sinds kort ;) ).


Verhuren ze de plekken met schuilstal niet meer? Zal wel vol staan maar die optie was er voorheen in ieder geval wel :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 18:09 



 
Profiel   

StillAngel schreef
Prince schreef
De Hogedijk in Egmond heeft 24/7 buiten stalling met in de nacht schuilstal (afdak). Ligt ongeveer 20/25 minuten van het bos af.


Als je gillend weg wil rennen moet je écht hierheen gaan. Nooit doen. Eigenaresse is gestoord en dan druk ik het zachtjes uit. Sorry TS.


Heb je het over de Hogedijk of bedoel je de stal op de Zeeweg?

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 18:11 



 
Profiel   

Hogedijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 18:12 



 
Profiel   

fransje23 schreef
Verhuren ze de plekken met schuilstal niet meer? Zal wel vol staan maar die optie was er voorheen in ieder geval wel :)


Ja er zijn inderdaad twee plekken met schuilstal maar die zijn beide bezet. In de ene staan hun eigen paarden en in de andere twee pensionklanten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 11-10-21 19:14 



 
Profiel   

https://www.marktplaats.nl/v/dieren-en- ... aangeboden


Misschien heb je de advertentie zelf ook gezien, maar ik stuur 'm je toch even door!

Groetjes,
Judith

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 13:26 



 
Profiel   

Wellicht is er nog een plekje op de Westerweg bij Stal glorie.. is rustig, heel dicht bij duin en bos..
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-12-21 23:40 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 2 [ 39 berichten ]
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen