Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Gezocht manege

 
Profiel   

Een vriendin van mij wil graag wat proeflessen draaien op een aantal maneges. Ze heeft een voorkeur voor western rijden , maar ik merk dat het erg lastig is om ergens tussen te komen. Op veel plekken zijn wachtlijsten en met name in Drenthe en omgeving lijkt alles vol te zitten.

Ik zit nu toch te denken om dan maar een manege te zoeken die lessen aanbieden in het Engels rijden. Ik ga alleen mee voor de fun en niet om ergens in de toekomst te gaan lessen ( ik heb zelf paarden , helaas is een aan de oude kant en kan alleen rustig bereden worden , de andere ben ik nog aan het beleren en kent nog te weinig om echt even op te rijden). Vriendin van mij wil gewoon wat plekken proberen om te gaan lessen in de toekomst.

Ik ben wel op zoek naar een manege waar de paarden goed behandeld worden. Ik ken behoorlijk wat maneges in de omgeving maar veel valt voor mij ook af omdat ik weet hoe ze daar met de paarden omgaan.

Manege hoeft zich voor nu niet perse in Drenthe te bevinden. Wel in de buurt van. Mochten er toch nog adressen zijn waar Westernles wordt gegeven is dat uiteraard meer als welkom om te vermelden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 15:00 



 
Profiel   

Silver ranch in oosterwolde geprobeert? Eventueel Roos Knip benaderen, zij geeft volgens mij in Emmen groepsles. In Stadskanaal gaf Carmen Noordman les, weet niet of dat nog zo is. Verder zou ik zo geen westernopties weten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 20:15 



 
Profiel   

Ludanchelo in Wateren.(omgeving Diever)
Prima verzorging van de paarden en een prachtige omgeving.(geen Western)

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 20:18 



 
Profiel   

troi schreef
Silver ranch in oosterwolde geprobeert? Eventueel Roos Knip benaderen, zij geeft volgens mij in Emmen groepsles. In Stadskanaal gaf Carmen Noordman les, weet niet of dat nog zo is. Verder zou ik zo geen westernopties weten.


Ja , Silver Ranch heb ik gebeld maar daar was geen plek meer helaas! Bedankt voor de andere tips.

@Senna21 ik ga het eens googelen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 20:25 



 
Profiel   

Ik heb een poosje western les gehad bij manege buitenwijk in stuifzand bij Hoogeveen. Ik vond dat altijd super leuk en gezellig. En volgens mij geen wachtlijst. Ik ben gestopt om gezondheids redenen maar hoop over een poos dit ook zeker weer te kunnen gaan doen!

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 20:49 



 
Profiel   

Les cheveaux in Buinen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 21:09 



 
Profiel   

Manege Gasselte misschien? Geen westernlessen, maar wel een manege waarvan ik zie dat ze er eel veel leuke dingen doen met de paarden: https://www.manege-gasselte.nl/ .

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 21:12 



 
Profiel   

rien10 schreef
Les cheveaux in Buinen?


Waarschijnlijk gaan we hierheen voor een buitenrit. Maar ik ga een beetje af op wat mijn vriendin wil. Ik kan immers elke week rijden wanneer ik wil :') Maar het zit in onze opties.

@mayasfrenk

Klopt het dat als ik het opzoek via google het klein oever heet?

@jet

Manege Gasselte heb ik heel veel ervaring mee , maar ik vindt ze persoonlijk niet zo goed voor de paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 21:20 



 
Profiel   

Oké, dat is duidelijk! Jammer dat dat zo is... Ik ken ze verder niet persoonlijk, ik weet alleen dat een paar oud-stalgenoten er met hun paarden op vakantie zijn geweest ooit en dat hun dat goed bevallen was.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 21:37 



 
Profiel   

Jet schreef
Oké, dat is duidelijk! Jammer dat dat zo is... Ik ken ze verder niet persoonlijk, ik weet alleen dat een paar oud-stalgenoten er met hun paarden op vakantie zijn geweest ooit en dat hun dat goed bevallen was.


Als je er bent voor een vakantie is het ook wel leuk hoor daar hoor je wel positieve dingen over. Maar achter de schermen gebeuren helaas een hoop minder leuk dingen. In mijn geval ga ik er ook liever niet weer heen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 21:42 



 
Profiel   

Hier een linkje naar De Buitenwijck: klik

Link naar dit berichtGeplaatst: 12-10-21 21:55 



 
Profiel   

Les Chevaux is echt heel leuk, maar daar geven ze geen westernlessen. Als je vriendin Engels wil rijden is het wel echt een prima bedrijf. En inderdaad voor buitenritten.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 13-10-21 08:17 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 12 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen