Stalling omgeving Apeldoorn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Albert

Berichten: 5732
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-23 23:20

Het is zo'n jaar geleden dat wij daar stonden dus weet echt niet hoe het nu is

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 08:44

Naar Dick Borgers is qua reizen best prettig te doen. :j Ik ben er vorig jaar geweest en vond het enorm vriendelijke mensen.

Uiteindelijk zijn wij ergens anders naartoe verhuisd, omdat die plek echt 100% goed voelde. Maar hun vriendelijkheid is mij altijd bij gebleven! :j

Willen echt met je meedenken en de beste weg vinden. Pensionklanten gaven ook direct een warm welkomsgevoel. Nodigden meteen uit mee naar het bos te gaan e.d. en ik vond dat toen een enorme verademing vergeleken met waar we van weg wilden. :=

N_lugassi
Berichten: 6
Geregistreerd: 19-11-23

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 10:51

Canon schreef:
Naar Dick Borgers is qua reizen best prettig te doen. :j Ik ben er vorig jaar geweest en vond het enorm vriendelijke mensen.

Uiteindelijk zijn wij ergens anders naartoe verhuisd, omdat die plek echt 100% goed voelde. Maar hun vriendelijkheid is mij altijd bij gebleven! :j

Willen echt met je meedenken en de beste weg vinden. Pensionklanten gaven ook direct een warm welkomsgevoel. Nodigden meteen uit mee naar het bos te gaan e.d. en ik vond dat toen een enorme verademing vergeleken met waar we van weg wilden. :=


Klopt, zeker aardige mensen.
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik schrok van de stallen. Erg donker, op elkaar en enorm vies. Circa 50 stallen en maar 1 persoon die de paarden binnen/buiten zet en uitmest. Wij hadden er geen goed gevoel bij…
Maar inderdaad de locatie is top!!

Canon
Berichten: 950
Geregistreerd: 09-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 17:57

Oei, dat is inderdaad schrikken dan! :oo
Wij waren er in de lente/zomer.. Mogelijk dat dat nog iets verschil gaf. Maar ik snap je gevoel bij zo'n indruk! Geeft mij ook weer een indicatie toen toch de juiste keuze te hebben gemaakt. :')

Het is hier in de regio stil, maar als ik iets zie of hoor, dan zal ik ook weer eens wat vaker iets delen.

N_lugassi
Berichten: 6
Geregistreerd: 19-11-23

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-23 21:46

Nou idd ;)

We hebben voor nu een plekje bij Stal Welgelegen. Ik sta er nog niet, maar al het contact en de kennismaking was tot nu toe erg goed! Dus hopelijk hebben we ons fijne plekje gevonden :)

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 03:55

Afbeelding

Afbeelding

Nikass

Berichten: 16705
Geregistreerd: 27-04-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 17:05

Is er een adres van bekend?

Jester_

Berichten: 12264
Geregistreerd: 16-12-07
Woonplaats: Eerbeek

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-23 17:37

Geen idee, werd gedeeld op mijn facebook

Undercover3
Berichten: 1
Geregistreerd: 04-12-23

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 10:46

Weet iemand wat stal bruin per maand kost?

Myrkvi

Berichten: 1064
Geregistreerd: 15-08-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 15:01

Nikass schreef:
Is er een adres van bekend?

Volgens mij is dit in Lieren, langs het kanaal

Prima2Donna

Berichten: 853
Geregistreerd: 14-07-12
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-23 20:35

Undercover3 schreef:
Weet iemand wat stal bruin per maand kost?

Ik stuur je even pb.

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 00:23

Vivrou schreef:
Omdat dit het "Stalling omgeving Apeldoorn" topic is met de meest recente berichten, toch maar een berichtje.
Ik ben om mij heen aan het kijken voor andere stalling voor mijn paard (max. 20 minuten vanaf Apeldoorn). We hebben niet veel eisen, maar een paar dingen die we wel belangrijk vinden:
- volpension (i.v.m. werk is zelf mesten/voeren geen optie).
- veel naar buiten (in de winter op de paddock met ruwvoer is geen probleem)
- goed te rijden bak met verlichting

Wie heeft de gouden tip?


Deze omgeving is stalling helaas drama weet ik uit ervaring. Mocht ik iets horen zal ik t plaatsen.

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 00:24

N_lugassi schreef:
Nou idd ;)

We hebben voor nu een plekje bij Stal Welgelegen. Ik sta er nog niet, maar al het contact en de kennismaking was tot nu toe erg goed! Dus hopelijk hebben we ons fijne plekje gevonden :)


Ik hoor hier hele goede verhalen over. Ben er ook een keer geweest om een les te volgen. Droom plekje wat mij betreft!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-23 16:46

N_lugassi schreef:
Nou idd ;)

We hebben voor nu een plekje bij Stal Welgelegen. Ik sta er nog niet, maar al het contact en de kennismaking was tot nu toe erg goed! Dus hopelijk hebben we ons fijne plekje gevonden :)


Jeej gezellig!

ellenimar
Berichten: 379
Geregistreerd: 18-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 12:56

Mocht je (minimaal 1 keer per week) de paarden (9) hier (Elspeet) binnen willen zetten (prijs lager naar mate je meer dagen meehelpt natuurlijk) en je wilt zelf je stal mesten dan heb ik nog 2 van de 9 stallen vrij. Uiteraard helpen we elkaar onderling met mesten enz bij vakantie of ziekte oid. We hebben een fijne sfeer en zijn daar ook zuinig op.
Hele dagen buiten in weiland of met ruwvoer op de paddock. Heerlijk bij het bos, rijbaan aanwezig welke met extreme regen even niet te rijden is maar verder prima onderhouden wordt. Ongeveer 20 autominuten vanaf Apeldoorn.

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 20:51

Er komt een plekje vrij bij stal het Vossenbroek per 1 februari. Ik heb m’n stalling vandaag opgezegd. Bij interesse zou ik contact met haar opnemen want ze zit zo weer vol.

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 20:59

Gizeppie schreef:
Er komt een plekje vrij bij stal het Vossenbroek per 1 februari. Ik heb m’n stalling vandaag opgezegd. Bij interesse zou ik contact met haar opnemen want ze zit zo weer vol.

3 jaar geleden zou ik zeggen YES!
Sta daar dus al bijna 3 jaar op de wachtlijst. In het begin heb ik veel geappt, om het 'warm' te houden, maar toen kwam ik bij Dresspring terecht, en daar heb ik heel fijn gestaan :-)
Nu al bijna een half jaar bij mn juf aan huis, en daar staat ze het beste <3

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-23 21:05

Dabo schreef:
Gizeppie schreef:
Er komt een plekje vrij bij stal het Vossenbroek per 1 februari. Ik heb m’n stalling vandaag opgezegd. Bij interesse zou ik contact met haar opnemen want ze zit zo weer vol.

3 jaar geleden zou ik zeggen YES!
Sta daar dus al bijna 3 jaar op de wachtlijst. In het begin heb ik veel geappt, om het 'warm' te houden, maar toen kwam ik bij Dresspring terecht, en daar heb ik heel fijn gestaan :-)
Nu al bijna een half jaar bij mn juf aan huis, en daar staat ze het beste <3


Begrijpelijk! Doen wat goed voelt en haalbaar is. Dat heb ik uiteindelijk ook gedaan.

Katootje7791
Berichten: 24
Geregistreerd: 06-01-20

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 10:08

Gizeppie, mag ik vragen waarom je je stalling hebt opgezegd? Ik kan me overigens heel goed voorstellen dat je dat niet openbaar op internet wilt zetten, helemaal als het iets is wat betreft het management waar je niet tevreden over bent. Ik hoor eigenlijk maar positieve verhalen over het Vossenbroek. Wellicht ga je om een hele andere reden weg, hoeft natuurlijk niet altijd uit onvrede te zijn

Myrkvi

Berichten: 1064
Geregistreerd: 15-08-05
Woonplaats: Gelderland

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 15:03

Bij ons op stal komt er een plekje vrij vanaf januari, Apeldoorn-noord.
Rustige kleine prive stal
Volpension
Direct aan het bos
Paarden komen elke dag buiten, in de winter in de paddocks met onbeperkt ruwvoer en in de zomer periode op de wei.
Snachts op stal
Afspuitplaats met warm en koud water
Stapmolen
Longeercirkel
Verlichte buitenbak
Voor meer info graag pb

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-23 20:11

Katootje7791 schreef:
Gizeppie, mag ik vragen waarom je je stalling hebt opgezegd? Ik kan me overigens heel goed voorstellen dat je dat niet openbaar op internet wilt zetten, helemaal als het iets is wat betreft het management waar je niet tevreden over bent. Ik hoor eigenlijk maar positieve verhalen over het Vossenbroek. Wellicht ga je om een hele andere reden weg, hoeft natuurlijk niet altijd uit onvrede te zijn


Ik heb geen wilde verhalen haha. Geen gedoe met stal eigenaren. Ik heb er jaren lang met veel plezier gestaan hoor. Mijn paard doet het er goed! Alleen de afstand (meer als 35/40 min) in combinatie met werk en de werkzaamheden die ik nu zelf moet doen is geen optie voor mij meer.

xliisaa

Berichten: 2294
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:22

Ik geef dit topic even een schopje.

Ik ben namelijk voor mijn tinker merrie opzoek naar een ander plekje waar ze 24/7 buiten kan staan.
We staan nu op de hoefhof wat opzich prima is!
Alleen is mijn merrie dit jaar 5jaar geworden en zijn we nu rustig bezig met inrijden.
Wij zijn geen bakruiters en zoeken dus een plekje dichter bij het bos.
Verder niet echt veel eisen, zolang ze 24/7 buiten kan staan, dicht bij het bos en het liefst wel rondom Apeldoorn. Denk aan ugchele, beekbergen, wenum wiesel (Eventueel vaassen)
Mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag.

tiwi1969

Berichten: 7641
Geregistreerd: 04-04-10
Woonplaats: in een huis met een tuintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 12:42


Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 13:17

xliisaa schreef:
Ik geef dit topic even een schopje.

Ik ben namelijk voor mijn tinker merrie opzoek naar een ander plekje waar ze 24/7 buiten kan staan.
We staan nu op de hoefhof wat opzich prima is!
Alleen is mijn merrie dit jaar 5jaar geworden en zijn we nu rustig bezig met inrijden.
Wij zijn geen bakruiters en zoeken dus een plekje dichter bij het bos.
Verder niet echt veel eisen, zolang ze 24/7 buiten kan staan, dicht bij het bos en het liefst wel rondom Apeldoorn. Denk aan ugchele, beekbergen, wenum wiesel (Eventueel vaassen)
Mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag.


Stal het vossenbroek is misschien ook wel wat voor je. Hier heb je wel een klein bos achter de stal. Maar voor grote routes moet je wel wat verder rijden. Er zijn wel stal genoten die deze routes maken.

xliisaa

Berichten: 2294
Geregistreerd: 30-05-07
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-24 20:20

Wat een snelle reacties :)
Stal vossenbroek is mij wat te ver, de ploeg heeft volgens iemand die daar staat in augustus pas weer een plekje vrij maar ik ga morgen even bellen, wie weet!