Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 8 van de 19 [ 454 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling omgeving Apeldoorn

 
Profiel   

Jester_ schreef
En stel bellert in beemte? Heb je geen binnenbak maar de oranjehal is vlakbij

Hier staan wel wat (oudere) ervaringen, maar wel eb en vloed bak dus

[ED] Stal Bellert (beemte broekland)


Ik heb hier tot afgelopen zomer met veel plezier gestaan. Zelf naar een andere regio verhuisd anders zouden we er nog staan.
Inmiddels is de nieuwe accommodatie in gebruik, incl binnenbak. Prachtplek geworden, maar voor zover ik weet staan ze vol en amper verloop.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-01-22 14:02 



 
Profiel   

Ik schop dit topic even omhoog weer. Niet voor mijzelf, maar voor een vriendin op mijn vorige stal... Het is daar nu echt een giga DRAMA, en eigenlijk moet ze daar nu ACUUT weg.. De paarden lijden er gewoon onder.
Ze heeft wel al wat gevonden in Loenen, maar kan daar pas per 1 April terecht.
Weet iemand misschien nog wat? Voor tijdelijk?

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 20:41 



 
Profiel   

Equidutch in Kootwijkerbroek

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 21:20 



 
Profiel   

justkid schreef
Equidutch in Kootwijkerbroek

Dankjewel, ziet er goed uit! Ik heb het doorgegeven aan haar :-)

[edit] ze staat daar al op de wachtlijst :-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-01-22 22:51 



 
Profiel   

Even een schopje omhoog.

Wegens omstandigheden moet ik eigenlijk zo snel mogelijk een andere stalling vinden. Ergens waar ze zo lang mogelijk buiten staan én een binnenbak.

Welke stallen rondom Apeldoorn hebben dit?
Dresspring had een stal vrij maar via vriendin gehoord dat ze een wachtlijst hebben. Ik hoor het van haar als er een nieuwe plek vrij komt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 17:10 



 
Profiel   

Stal Stal Klein 's-Gravenmate bij Bussloo. Mooie locatie wel. Ws wel een wachtlijst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 18:03 



 
Profiel   

Heb ik vorige week een mail naar gestuurd maar nog geen reactie :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 18:18 



 
Profiel   

De vriendin waar ik de vorige x dit topic omhoog schopte, heeft een plek gevonden voor haar 2 paarden in Uddel, bij de Wildtshof.
Hoop dat jij ook wat vindt, Prima2Donna. Sta je nog bij buiten Vaassen? dan wordt dat krap idd... moet 1 febr leeg toch? :'(

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 19:26 



 
Profiel   

Dank voor het laten weten! Ik zie op hun website alleen niet iets staan over een bak om in te rijden? Wordt meer omschreven als een plek voor paarden op pensioen.

Nee ik sta bij Pothoven ;) Maar daar komen ze nu bijna niet los buiten en dat begint mijn paardje echt op te breken. Met mijn pony heb ik er met veel plezier gestaan maar die was mentaal wat stabieler.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 19:38 



 
Profiel   

Wildtshof is idd een pensioen plek, maar ook voor revalidatie en tijdelijk, en Ze gaat er idd tijdelijk heen. De wildtshof heeft idd geen 'training' faciliteiten. Klopt.
Pothoven hoorde ik idd ook al dat soort verhalen over. erg jammer! Paard hoort gewoon buiten, aantal uren per dag..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 19:52 



 
Profiel   

Apeldoorn is echt zo moeilijk vinden. Ik ben uiteindelijk in kootwijkerboek uitgekomen. Canneburgh wordt nu helemaal pension en de manege gaat stoppen. Misschien toch nog mogelijkheden voor wie zoekt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 20:25 



 
Profiel   

Ik sta bij stal Welgelegen in Otterlo, wel vol momenteel. Sta ik met heel veel plezier aan t bos met binnenbak.
Paard staat van 7.30 tot 16 buiten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 20:28 



 
Profiel   

Oeh, als de manege stopt bij Cannenburgh is dat zeker een goede optie! Qua reistijd prima te doen (daar moet ik sws op inleveren want Pothoven is 10 minuutjes voor mij haha), lang buiten en een binnenbak *\o/*
Welgelegen lijkt me super maar is wel wat aan de verre kant. Ga er iig eens even langs binnenkort.

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 20:56 



 
Profiel   

Prima2Donna bij Klein s Gravenmate kan je wrsch beter even bellen of langsgaan :)

Misschien is de Cannenburgh iets nu ze stoppen met de manege activiteiten. Of Bellert in Beemte Broekland?

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-01-22 20:59 



 
Profiel   

Timmie06 schreef
Apeldoorn is echt zo moeilijk vinden. Ik ben uiteindelijk in kootwijkerboek uitgekomen. Canneburgh wordt nu helemaal pension en de manege gaat stoppen. Misschien toch nog mogelijkheden voor wie zoekt.

Cannenburgh wordt lease en pension.
De lespaarden houden ze gewoon aan en zijn ter lease voor geïnteresseerden / manegeklanten.
Dat gebeurde al de gehele afgelopen corona periode. Dat beviel goed, waardoor ze zich daar op willen richten.

Pension hebben ze met een knappe wachtlijst. Wij staan daar ook op.
Voor stalling zeker de interesse waard, het is er netjes en vernieuwd maar klanten gaan niet zomaar weg. Wij wachten bijvoorbeeld al zeker 4 jaar op een plekje. :')

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 10:37 



 
Profiel   

Canon schreef
Timmie06 schreef
Apeldoorn is echt zo moeilijk vinden. Ik ben uiteindelijk in kootwijkerboek uitgekomen. Canneburgh wordt nu helemaal pension en de manege gaat stoppen. Misschien toch nog mogelijkheden voor wie zoekt.

Cannenburgh wordt lease en pension.
De lespaarden houden ze gewoon aan en zijn ter lease voor geïnteresseerden / manegeklanten.
Dat gebeurde al de gehele afgelopen corona periode. Dat beviel goed, waardoor ze zich daar op willen richten.

Pension hebben ze met een knappe wachtlijst. Wij staan daar ook op.
Voor stalling zeker de interesse waard, het is er netjes en vernieuwd maar klanten gaan niet zomaar weg. Wij wachten bijvoorbeeld al zeker 4 jaar op een plekje. :')


Ik heb er jaren gestaan met m’n paarden ;-) nu 2 jaar weg als je al 4 jaar op de lijst staat zou ik ze even bellen. Zolang is die lijst niet denk ik.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 11:19 



 
Profiel   

Ha wij ook! Grappig, Kleine wereld! :D
Ik ben er afgelopen jaar nog een paar keer geweest (hebben nog steeds goed contact.) Ze staan nog steeds vol met een wachtlijst. Kwam zelfs een dame met boeket aanlopen laatste keer omdat zij al tien jaar met hun pony daar stonden, dus tja. :') We wachten nog wel. :o In de tussentijd vindt je altijd wel weer iets anders.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:14 



 
Profiel   

Daar gaat mijn hoop ;( Alles waar ze wel buiten komen staat vol en daar ga ik echt niet tussen komen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:20 



 
Profiel   

En arlo in klarenbeek? Zou niet helemaal mijn voorkeur hebben maar komen ze wel veel buiten. Tot je wellicht wat anders hebt/van de wachtlijst bent

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:25 



 
Profiel   

Ben ik langsgeweest maar is niet mijn ding. Ivm Raynaud heb ik echt een afgesloten binnenbak nodig anders kan ik in de winter niet rijden. En ik vond het daar niet helemaaal top uit zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:27 



 
Profiel   

Prima2Donna schreef
Daar gaat mijn hoop ;( Alles waar ze wel buiten komen staat vol en daar ga ik echt niet tussen komen.

Je kan het altijd wel nog proberen. :(:) De dames weten misschien desnoods altijd nog iets in de omgeving, mocht het daar niet passen. Zo vonden wij ook via-via plekjes om te gaan kijken.


Laatst bijgewerkt door Canon op 26-01-22 12:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:28 



 
Profiel   

Heb ze sowieso op facebook een berichtje gestuurd en morgen heb ik tijd om een belrondje te doen. Ik wil niet graag weg bij Pothoven want in 10+ jaar is het echt mijn thuis geworden, maar voor mijn paard is het de beste keus :\

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 12:30 



 
Profiel   

Prima2Donna schreef
Dank voor het laten weten! Ik zie op hun website alleen niet iets staan over een bak om in te rijden? Wordt meer omschreven als een plek voor paarden op pensioen.

Nee ik sta bij Pothoven ;) Maar daar komen ze nu bijna niet los buiten en dat begint mijn paardje echt op te breken. Met mijn pony heb ik er met veel plezier gestaan maar die was mentaal wat stabieler.


Cannenburgh gaat volledig over op pension. Daar staan ze overdag wel buiten. Misschien is dat wat?

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:07 



 
Profiel   

Nimber schreef
Ik sta bij stal Welgelegen in Otterlo, wel vol momenteel. Sta ik met heel veel plezier aan t bos met binnenbak.
Paard staat van 7.30 tot 16 buiten.


Waar jij staat lijkt mij ook een prettige stal!

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:08 



 
Profiel   

Heb reactie terug van de Cannenburgh, de meeste van de lespaarden blijven in pension/lease en daarom hebben ze nog geen plaats vrij. Ze verwachten zeker tot na de zomer geen plek vrij te krijgen helaas!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 13:15 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 8 van de 19 [ 454 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen