Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 19 [ 454 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling omgeving Apeldoorn

 
Profiel   

Ja precies, daar zullen we eens navraag naar doen! Qua wat ze bieden voldoet het inderdaad verder wel!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 15-10-21 08:05 



 
Profiel   

Ik lees ook even mee als dat goed is. :o
Wij reizen vanuit dezelfde omgeving als jij TS en staan nu in Kootwijkerbroek. Daar valt het in de praktijk voor ons tegen. Ruwvoerkwaliteit is niet goed en als het regent komt er geen paard buiten. Het is er niet op orde. Als we iets dichter bij huis vinden, verhuizen we graag.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 09:31 



 
Profiel   

Helemaal goed hoor! Ik merk wel dat het ontzettend lastig is in deze omgeving helaas..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 09:54 



 
Profiel   

Iemand ook ervaring met Riant in Beekbergen? Prijzen etc?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:23 



 
Profiel   

dat is extreem prijzig, wel mooie plek

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:23 



 
Profiel   

Ik ben daar wezen kijken lang geleden. Prijzen toen torenhoog en relatief weinig buiten. Locatie is wel to.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:24 



 
Profiel   

Wat is extreem prijzig? :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:24 



 
Profiel   

karuna schreef
Ik ben daar wezen kijken lang geleden. Prijzen toen torenhoog en relatief weinig buiten. Locatie is wel to.

En wat is relatief weinig buiten?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:24 



 
Profiel   

ik dacht iets van 500 maar misschien ook nog wel meer

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:26 



 
Profiel   

Toen was het al 450 euro plus per maand voor max toen 6 uur buiten bij mooi weer in de zomer. De prijzen zijn nu nog hoger ik weet van 2019 dat ze al rond de 500 euro zaten. Hoe het zit met buiten weet ik niet. Maar met langsrijden zie ik nooit zoveel buiten staan als ze stallen hebben. Wat wel overeen komt met het praatje wat we toen hoorden toen we gingen kijken voor een plek

Mijn indruk toen. Leuk voor toptrainers die luxe voor de ruiter wil. Mooie stallen, mooie faciliteiten, mooie locatie maar tja voor mij niet voldoende voor een paard


Laatst bijgewerkt door karuna op 21-10-21 14:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:28 



 
Profiel   

Oh oliebol.. Nee okee.. We willen best wel aardig betalen, maar meer dan 500 wordt me te gortig.. :=

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:30 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
ik dacht iets van 500 maar misschien ook nog wel meer


Volgens mij ook zoiets, misschien nog wel richting de 700.

Riant is echt een prestigestal waar de beste menners ter wereld komen om te trainen. Ze hebben dan ook wel echt alles op het complex aanwezig, binnenbak, buitenbak, 8 marathonhindernissen + waterbak en volgens mij heb ik daar ook een keer een aquatrainer zien staan.

Het zijn wel ontzettend aardige mensen trouwens.

Misschien zou je kunnen informeren bij de Sprengenhoeve?
Wat je ook kan doen is een rondje fietsen en vragen of de mensen in de buurt iets weten. Veel stalling gaat hier via "ons kent ons".

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:30 



 
Profiel   

Daar was ik al bang voor.. We hebben niet persé iets met mennen, meer met eventing en lekker recreatief rijden dus dan zoek ik liever even verder.

De Sprengenhoeve ga ik ook even naar kijken! Een rondje fietsen is ook wel een idee, al ben ik bang dat je dan niet echt tegen stallen aan loopt met een goede bodem en volpension.. edit: de sprengenhoeve heeft geen website!

De prijzen in de omgeving vallen me stiekem wat tegen. We komen bij stal Went vandaan dus ik wil echt wel geld neerleggen, maar de stal hier om de hoek is 250 euro en dan moet je zelf mesten en buiten en binnen zetten. Wij betalen nu 310 voor volpension met binnenbak.. :o

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:39 



 
Profiel   

Ik vrees dat waar je nu staat en wat je zou kunnen krijgen. Je voor dat prijsverschil heel wat heen en weer kunt rijden. Ik ben steeds blijer dat nu 5 jaar geleden mijn paardentijd is over gegaan. Die continue zorgen voor een goede stal. De betaalbaarheid ervan ook. -O-

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:42 



 
Profiel   

Ja.. Daar ben ik ook bang voor. Ik heb echt niet de verwachting dat we hier in de omgeving voor hetzelfde bedrag dezelfde faciliteiten zullen houden, maar 500 euro wordt me wel heel gortig.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:44 



 
Profiel   

En dat zal alleen maar stijgen ook nog die stalprijs. Hooi duurder prijs omhoog, strooisel duurder prijs omhoog enz.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:46 



 
Profiel   

Klopt, maar dat hoort er an sich wel bij. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:47 



 
Profiel   

je zou eens kunnen kijken bij https://www.stalhouderijhetzwartepaard. ... nstalling/
wel een mooie binnen manege, maar ze mennen daar wel in. Uitrijmogelijkheden wel super

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:47 



 
Profiel   

Prima2Donna schreef
Ik volg even, vind het zelf ook erg lastig om rond Apeldoorn goede stalling te vinden. Woon net aan de verkeerde kant :

Sta nu bij manege & pensionstal Pothoven, maar daar komen de paarden maar een paar uurtjes per dag buiten (en op zondag moet je het zelf regelen). Ik ben aan het kijken naar Stal Bruin en die voldoet wel aan mijn eisen. De uitrijmogelijkheden zijn echter een beetje om te huilen haha. Vorige week ging ik langs bij Stal Arlo en dat zag er heel goed uit. Voor mij wordt dat 'm niet omdat de binnenbak niet volledig afgesloten is, en ik ben een echte koukleum :brr:

Een goede vriendin van mij staat op Dresspring en zij is daar erg enthousiast over. Had daar ook graag heen gewild als de reistijd korter was geweest...


Dresspring staan ook een aantal bekende van mij. Ik heb er goede verhalen over gehoord. Arlo hoor ik wisselende verhalen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:57 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
je zou eens kunnen kijken bij https://www.stalhouderijhetzwartepaard. ... nstalling/
wel een mooie binnen manege, maar ze mennen daar wel in. Uitrijmogelijkheden wel super


Bieden zij wel pension aan? Naar mijn idee niet. Ik rijd er vaak langs met mijn paard als ik naar het bos ga.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:57 



 
Profiel   

fokfanaat schreef
je zou eens kunnen kijken bij https://www.stalhouderijhetzwartepaard. ... nstalling/
wel een mooie binnen manege, maar ze mennen daar wel in. Uitrijmogelijkheden wel super

Die scheelt qua reistijd ook helaas weinig met onze huidige stal..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:58 



 
Profiel   

upendo schreef
Iemand ook ervaring met Riant in Beekbergen? Prijzen etc?


Yes! Mijn paard heeft daar gestaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:59 



 
Profiel   

Gizeppie schreef
Prima2Donna schreef
Ik volg even, vind het zelf ook erg lastig om rond Apeldoorn goede stalling te vinden. Woon net aan de verkeerde kant :

Sta nu bij manege & pensionstal Pothoven, maar daar komen de paarden maar een paar uurtjes per dag buiten (en op zondag moet je het zelf regelen). Ik ben aan het kijken naar Stal Bruin en die voldoet wel aan mijn eisen. De uitrijmogelijkheden zijn echter een beetje om te huilen haha. Vorige week ging ik langs bij Stal Arlo en dat zag er heel goed uit. Voor mij wordt dat 'm niet omdat de binnenbak niet volledig afgesloten is, en ik ben een echte koukleum :brr:

Een goede vriendin van mij staat op Dresspring en zij is daar erg enthousiast over. Had daar ook graag heen gewild als de reistijd korter was geweest...


Dresspring staan ook een aantal bekende van mij. Ik heb er goede verhalen over gehoord. Arlo hoor ik wisselende verhalen.

Ja, die staat op de lijst, daar is het binnen en buiten zetten in het weekeind alleen zelf doen.

Arlo hoef ik niet heen, daar hoor ik ook geen positieve verhalen over en die hebben te vaak naar mijn zin stallen vrij..

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 14:59 



 
Profiel   

HopeMyDay schreef
fokfanaat schreef
ik dacht iets van 500 maar misschien ook nog wel meer


Volgens mij ook zoiets, misschien nog wel richting de 700.

Riant is echt een prestigestal waar de beste menners ter wereld komen om te trainen. Ze hebben dan ook wel echt alles op het complex aanwezig, binnenbak, buitenbak, 8 marathonhindernissen + waterbak en volgens mij heb ik daar ook een keer een aquatrainer zien staan.

Het zijn wel ontzettend aardige mensen trouwens.

Misschien zou je kunnen informeren bij de Sprengenhoeve?
Wat je ook kan doen is een rondje fietsen en vragen of de mensen in de buurt iets weten. Veel stalling gaat hier via "ons kent ons".


700 euro in de maand? Haha nee dat klopt echt niet. Het is een mega mooie locatie. Paarden komen voor zo'n luxe stal best lang buiten hoor.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 15:00 



 
Profiel   

upendo schreef
Daar was ik al bang voor.. We hebben niet persé iets met mennen, meer met eventing en lekker recreatief rijden dus dan zoek ik liever even verder.

De Sprengenhoeve ga ik ook even naar kijken! Een rondje fietsen is ook wel een idee, al ben ik bang dat je dan niet echt tegen stallen aan loopt met een goede bodem en volpension.. edit: de sprengenhoeve heeft geen website!

De prijzen in de omgeving vallen me stiekem wat tegen. We komen bij stal Went vandaan dus ik wil echt wel geld neerleggen, maar de stal hier om de hoek is 250 euro en dan moet je zelf mesten en buiten en binnen zetten. Wij betalen nu 310 voor volpension met binnenbak.. :o


Voor 310 volpension ga je hier bijna niet vinden met binnenbak (behalve op mijn stal haha).
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-10-21 15:00 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 19 [ 454 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen