Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 6 van de 19 [ 454 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling omgeving Apeldoorn

 
Profiel   

Er zijn idd steeds meer stallen die open zijn op zondag in de bible belt. Helaas vaak wel beperkte tijden. Bijvoorbeeld tussen 10 en 16.00/18.00. Zeker in de zomermaanden niet ideaal als je voor of na de hitte wilt rijden.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 14:46 



 
Profiel   

hier een van de allergrootste biblebelten (Elspeet) maar gewoon op zondag lekker rijden met je paard hoor, je kunt van af mijn stal met 5 min stappen naar bos en heide maar je mag ook de rijbaan op zondag hier gebruiken... nog 1 plekje vrij voor merrie of ruin

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 15:15 



 
Profiel   

ellenimar schreef
hier een van de allergrootste biblebelten (Elspeet) maar gewoon op zondag lekker rijden met je paard hoor, je kunt van af mijn stal met 5 min stappen naar bos en heide maar je mag ook de rijbaan op zondag hier gebruiken... nog 1 plekje vrij voor merrie of ruin



Hier ook elspeet (volgens mij hebben wij al ge-pb't :)) ) maar het valt me wel op dat ik op zondagen minder ruiters tegenkom dan andere dagen.. :j

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 15:20 



 
Profiel   

nou das lekker rustig toch hahaha

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 15:47 



 
Profiel   

Je hebt performance stable in brummen. Prachtige stal, denk ook wel de luxe die je zoekt, hebben maar beperkt pension en nu ook propvol. Maar misschien wat om te informeren voor evt wachtlijst

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 18:26 



 
Profiel   

Westhof schreef
Het is inderdaad heel lastig in deze omgeving. Ik stond op een hele fijne pensionstal in Lieren, maar die bestaat helaas niet meer.

Inmiddels staat mijn pony op een manege. Op sommige punten echt een verbetering t.o.v. de vorige stal, vooral wat betreft uitrijmogelijkheden. Maar op andere punten moet ik weer concessies doen. Iets vinden dat echt 100% aan je eisen voldoet, blijkt erg lastig te zijn.

Cannenburgh vind ik trouwens wel mooi. Dat is wel een manege, maar het pension-gedeelte zag er mooi uit en leek goed geregeld. Privépaarden staan daar ook apart van de manegepaarden. Helaas vond ik dat toch wel wat te duur worden.



Jaaaa die goede oude tijd bij Willem *\o/*

Bij de Cannenburgh heb ik vroeger gestaan. Heb je het wel over 20 jaar geleden en de vorige eigenaar. Vond het toen redelijk, ziet er nu veel mooier uit.

Denk niet dat ik nog kan wennen aan in pension staan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 18:53 



 
Profiel   

ellenimar schreef
hier een van de allergrootste biblebelten (Elspeet) maar gewoon op zondag lekker rijden met je paard hoor, je kunt van af mijn stal met 5 min stappen naar bos en heide maar je mag ook de rijbaan op zondag hier gebruiken... nog 1 plekje vrij voor merrie of ruin

Ik kan je dit plekje van harte aanraden... :j

Voorthuizen heeft super mooi bos aan de kant van de Hunnenweg.
Richting Garderen gezien.
De stallen waar je zondag niks mag worden steeds Schaarser,
Zeker op de grote stallen mag je gewoon komen.

De pension plekken zijn wel schaars op dit moment.
Zal ook te maken hebben dat Willemien dicht gaat en heel veel paarden daar vandaan herplaatst moeten worden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 18:55 



 
Profiel   

Ik heb 10 jaar bij de ploeg gestaan aan de Greutelseweg maar dat was tot 2003 daarna ben ik zelf een pensionstal in Bathmen begonnen tot 2013 van 2013 tot 2015 in Voorthuizen en tot 2020 had ik een aantal boxen in Klarenbeek. Nu sta ik zelf in pension.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 19:58 



 
Profiel   

Mandy73_unes schreef
Stal went staat (weer) te koop, dus als je nog wat geld over hebt *\%/*
Haha, mooie accommodatie maar duur grapje…

Hoezo, weer te koop?
Het staat nu net te koop en heeft daarvoor nooit eerder te koop gestaan want de eigenaren hebben het zelf laten bouwen...

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 22:30 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Je hebt performance stable in brummen. Prachtige stal, denk ook wel de luxe die je zoekt, hebben maar beperkt pension en nu ook propvol. Maar misschien wat om te informeren voor evt wachtlijst

Daar kan ik ook nog wel naar kijken, ziet er goed uit op de website!

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 09:27 



 
Profiel   

Albert schreef
Mandy73_unes schreef
Stal went staat (weer) te koop, dus als je nog wat geld over hebt *\%/*
Haha, mooie accommodatie maar duur grapje…

Hoezo, weer te koop?
Het staat nu net te koop en heeft daarvoor nooit eerder te koop gestaan want de eigenaren hebben het zelf laten bouwen...


Nee klopt, niet weer te koop, maar te koop.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 13:35 



 
Profiel   

En stal wiesel? Oude levade

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 21:58 



 
Profiel   

Jester_ schreef
En stal wiesel? Oude levade


Die doen geen pensionstalling meer. De gehele accommodatie is verhuurd aan 1 ruiter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-11-21 22:27 



 
Profiel   

Westhof schreef
Het is inderdaad heel lastig in deze omgeving. Ik stond op een hele fijne pensionstal in Lieren, maar die bestaat helaas niet meer.

Inmiddels staat mijn pony op een manege. Op sommige punten echt een verbetering t.o.v. de vorige stal, vooral wat betreft uitrijmogelijkheden. Maar op andere punten moet ik weer concessies doen. Iets vinden dat echt 100% aan je eisen voldoet, blijkt erg lastig te zijn.

Cannenburgh vind ik trouwens wel mooi. Dat is wel een manege, maar het pension-gedeelte zag er mooi uit en leek goed geregeld. Privépaarden staan daar ook apart van de manegepaarden. Helaas vond ik dat toch wel wat te duur worden.


Cannenburgh ben ik toen der tijd ook wezen kijken voor stalling. De paarden stonden er goed bij. Helaas veel manege lessen, waardoor je weinig gebruik kan maken van de binnenbaan. De benadering hoe wij werden aangesproken gaf bij mij de doorslag om het niet te doen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 14:11 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Je hebt performance stable in brummen. Prachtige stal, denk ook wel de luxe die je zoekt, hebben maar beperkt pension en nu ook propvol. Maar misschien wat om te informeren voor evt wachtlijst


Ik ken hier iemand die daar staat. Idd geen pension, wel een mooie locatie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 14:14 



 
Profiel   

Tymone schreef
Jester_ schreef
En stal wiesel? Oude levade


Die doen geen pensionstalling meer. De gehele accommodatie is verhuurd aan 1 ruiter.


Klopt!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-11-21 14:15 



 
Profiel   

Nog maar even een schopje omhoog. :o

Of ik echt niks over het hoofd zie..

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 09:57 



 
Profiel   

Je hebt in brummen nog een stal, aan de cortenoeverseweg. Ponygeluk zit daar ook maar het is geloof ik van een breukink.

Warnsveld heb je frederike gotink, ook een hele moooie stal. Zit op 20 minuutjes van eerbeek
Op die weg heb je ook manege zutphen, maar geen idee hoe daar het beleid verder is

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 10:32 



 
Profiel   

Stal helbergen is dat.. 4 uurtjes buiten als je geluk hebt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 10:34 



 
Profiel   

Ah oke, ja ik heb niet overal beeld van het beleid. Kom in de regio natuurlijk wel op plekken
Zo was ik laatst bij michiel jansen, hall is dat was ook mooi maar doen in principe geen pension maar je kunt ze lief aankijken

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 10:35 



 
Profiel   

Ja hoog herbergen komen ze idd weinig buiten.. Gotink weet ik niet precies hoe veel ze buiten komen eigenlijk. Die voldoet wel aan alle eisen, afgezien van de zondag zelf regelen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 10:39 



 
Profiel   

Jester_ schreef
Ah oke, ja ik heb niet overal beeld van het beleid. Kom in de regio natuurlijk wel op plekken
Zo was ik laatst bij michiel jansen, hall is dat was ook mooi maar doen in principe geen pension maar je kunt ze lief aankijken

Kijk, dat is een goede om te weten. Daar kunnen we wel eens langsgaan!

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 10:42 



 
Profiel   

Iemand ervaring met stal 't Spieker in Vaassen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 21:46 



 
Profiel   

upendo schreef
Iemand ervaring met stal 't Spieker in Vaassen?

Ik heb daar jaren geleden eens geinformeerd, maar nooit antwoord op de email gehad... Ben er verder nooit geweest, dus meer dan dit kan ik je niet vertellen..

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-11-21 23:14 



 
Profiel   

Gotink komen ze 4 uur buiten en op zondag niet.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-11-21 05:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 6 van de 19 [ 454 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen