Stalling omgeving Apeldoorn

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Prima2Donna

Berichten: 853
Geregistreerd: 14-07-12
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 11:57

Jij staat op Welgelegen toch? Die lijkt mij ook top. Denk wel dat die altijd vol is haha

Timmie06
Berichten: 568
Geregistreerd: 16-11-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 11:59

Nimber schreef:
Ik sta nu in Otterlo nagenoeg mijn ideale stalling maar daardoor ook prijzig. Ik heb toen ik in Apeldoorn woonde altijd in Otterlo/Voorthuizen en Kootwijk gestaan. Met 20 min op stal was voor mij prima te doen. Waar ik nu sta, staan ook mensen uit Apeldoorn


Ja ik ook idd.....liever wat verder rijden maar goede stalling.
Ik sta nu op mijn ideale plekje in Kootwijkerbroek. In Apeldoorn ben ik niks tegengekomen wat echt bij mij en mn paard past.

Marloezz
Berichten: 407
Geregistreerd: 15-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-22 22:40

Prima2Donna schreef:
Nja, dan vind ik modder nog minder erg dan structureel geen weidegang. Vrije beweging heeft m'n nieuwe echt nodig om haar ei kwijt te kunnen heb ik gemerkt :roll:


Dan heb jij nog geen paard gehad met mok. En daarnaast met maagzweren door de diarree dankzij het zure kuil.

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 09:04

Nimber schreef:
Ik sta nu in Otterlo nagenoeg mijn ideale stalling maar daardoor ook prijzig. Ik heb toen ik in Apeldoorn woonde altijd in Otterlo/Voorthuizen en Kootwijk gestaan. Met 20 min op stal was voor mij prima te doen. Waar ik nu sta, staan ook mensen uit Apeldoorn


Wat maakt jou stalling zo ideaal? Wat vind jij zo prettig daar?

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-22 16:01

Dat de paarden het hele jaar elke dag buiten komen. Je zelf mag aangeven een halve dag of hele dag. In de winter in droge paddock in de zomer op de wei. In overleg zo ongeveer alles mogelijk qua voer. Een dekentje wisselen kan zonder problemen.
Top accomodatie met 20x 60 buiten en 20x 40 binnen. Longeer cirkel alles met top bodems. Was plaats met warm water en aan het bos.
Kleinschalig dus ik rijd zelden met anderen. Wasmachine met mogelijkheden tot wassen van je spullen. Geen modder op t erf als je paard moet halen. Heerlijk

upendo

Berichten: 22277
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-22 19:54

Afbeelding

Is dit niet voormalig buiten Vaassen?

Alenthe05

Berichten: 1094
Geregistreerd: 19-03-06
Woonplaats: Naast de buren

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 20:10

Ik heb het even bekeken en dat is idd voormalig buiten vaassen

Nef1985

Berichten: 270
Geregistreerd: 13-07-11

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 23:31

Contact persoon van die advertentie is nog steeds de huidige eigenaar!! Dus nog steeds Stal Buiten Vaassen

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-22 23:45

Ik snap het ook niet helemaal... Ik zag die advertentie net ook voorbijkomen op Facebook..

_Jerry
Berichten: 33
Geregistreerd: 11-01-19

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 00:44

Vlakbij Deventer richting Schalkhaar zit stal de Kranenkamp. Met binnenbak en jaarrond weidegang. Ruim ruwvoer ook.

N0a
Berichten: 4770
Geregistreerd: 11-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 02:07

_Jerry schreef:
Vlakbij Deventer richting Schalkhaar zit stal de Kranenkamp. Met binnenbak en jaarrond weidegang. Ruim ruwvoer ook.


Daar komen ze toch alleen een ochtend of middag buiten?

_Jerry
Berichten: 33
Geregistreerd: 11-01-19

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 10:12

Dat klopt. Omdat PrimaDonna aangeeft ze langer dan 4 uur buiten te willen hebben, minimaal 2x ruwvoer en liefst een binnenbak erbij, zou dit een optie kunnen zijn tot ze iets anders vindt.

Veriye

Berichten: 2392
Geregistreerd: 28-04-14
Woonplaats: Eerbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 13:55

Nef1985 schreef:
Contact persoon van die advertentie is nog steeds de huidige eigenaar!! Dus nog steeds Stal Buiten Vaassen


Ja klopt. Ik snap er ook niks van.

Prima2Donna

Berichten: 853
Geregistreerd: 14-07-12
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-22 14:29

Dank voor de tip :)

Gizeppie

Berichten: 2777
Geregistreerd: 23-02-12
Woonplaats: In mijn hangmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-22 00:15

Nimber schreef:
Dat de paarden het hele jaar elke dag buiten komen. Je zelf mag aangeven een halve dag of hele dag. In de winter in droge paddock in de zomer op de wei. In overleg zo ongeveer alles mogelijk qua voer. Een dekentje wisselen kan zonder problemen.
Top accomodatie met 20x 60 buiten en 20x 40 binnen. Longeer cirkel alles met top bodems. Was plaats met warm water en aan het bos.
Kleinschalig dus ik rijd zelden met anderen. Wasmachine met mogelijkheden tot wassen van je spullen. Geen modder op t erf als je paard moet halen. Heerlijk


Wat heerlijk! Klinkt goed hoor!

floorsxm
Berichten: 3
Geregistreerd: 02-07-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 20:59

Omdat ik helaas moet vertrekken van mijn stal, plaats ik hier maar een berichtje.

Ik ben opzoek naar een stal in de omg. van Wenum Wiesel, het liefst in de buurt van de oranjehal. Ik vind veel weidegang belangrijk, het mag ook 24/7 buiten zijn. En een buitenbak zou ook erg fijn zijn.

Alle tips zijn welkom! :)

Albert

Berichten: 5731
Geregistreerd: 16-10-02
Woonplaats: Zutphen

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 21:12

Is Buiten Vaassen al verkocht?
Zie er bijna geen paarden meer lopen als ik er langs kom, de tussenomheining in het weiland is weg en er staan nog maar 2 trailers maar op Funda staat het nog te koop.

Dabo

Berichten: 11130
Geregistreerd: 25-03-04
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-22 22:20

Albert schreef:
Is Buiten Vaassen al verkocht?
Zie er bijna geen paarden meer lopen als ik er langs kom, de tussenomheining in het weiland is weg en er staan nog maar 2 trailers maar op Funda staat het nog te koop.

Ik zou het niet weten eigenlijk... zal het eens vragen aan een van mijn 'spionnen' ;-) haha

Roquen

Berichten: 1603
Geregistreerd: 18-12-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-22 20:59


nine1987

Berichten: 8322
Geregistreerd: 14-07-08
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-22 08:44

Roquen schreef:
Bij ons op stal is er nog een plekje vrij. Voldoet niet aan de eisen van TS, maar wie weet voor iemand anders in dit topic.

https://www.facebook.com/groups/1448813 ... 367248767/



Dat is de stal van een kennis van mij.. Ontzettende aanrader.. :j

Straat (30km weggetje,vrijwel geen verkeer) oversteken en je zit in het bos..

Myrkvi

Berichten: 1064
Geregistreerd: 15-08-05
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 13:50

floorsxm schreef:
Omdat ik helaas moet vertrekken van mijn stal, plaats ik hier maar een berichtje.

Ik ben opzoek naar een stal in de omg. van Wenum Wiesel, het liefst in de buurt van de oranjehal. Ik vind veel weidegang belangrijk, het mag ook 24/7 buiten zijn. En een buitenbak zou ook erg fijn zijn.

Alle tips zijn welkom! :)

Hoi,
Wat is de reden dat je moet vertrekken? :(
Misschien weet ik iets

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 18:01

Ik ben ook rustig aan weer opzoek naar een fijn plekje in de buurt van apeldoorn. het liefst max 20 minuten met de auto. omgeving van Deventer zou evt ook een optie zijn.

-voldoende weidegang en geen halve dagen op stal (wintermaanden is paddock met onbeperkt hooi ook prima).
-ivm maagpatiƫnt is voldoende hooi wel echt een vereiste.
-graag wil ik zelf ook bij stal een goed rijdbare bak

budget is afhankelijk van de voorzieningen op stal, geel nauw kijk ik niet. als het er voor paard maar goed is.

Muze
Berichten: 5268
Geregistreerd: 24-04-20

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 18:10

Ik zag een prachtige plek op marktplaats tussen Apeldoorn en teuge. Helaas voor mij te ver anders wist ik het wel.

its_daantjee
Berichten: 1914
Geregistreerd: 17-03-13

Re: Stalling omgeving Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-22 19:45

die heb ik ook gezien, ik heb ze een berichtje gedaan!

suusje26

Berichten: 2428
Geregistreerd: 12-10-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-22 11:00

Het is zoeken naar een speld in een hooiberg maar misschien heeft hier iemand de gouden tip.

Gezien de prijzen bij ons op stal weer zijn verhoogd zoeken wij een plek voor onszelf in de buurt van Apeldoorn/Ugchelen/Lieren/Beekbergen.

Wij zijn op zoek naar een stuk land met schuilmogelijkheden en een redelijke rij bak. Paddocks mogen ook, zolang ze maar ruimte hebben en droog kunnen staan. Het gaat om 2 a 3 paarden die enkel recreatief bereden worden en al een beetje op leeftijd zijn, bij een geschikte plek zouden we graag nog een pony erbij aanschaffen voor de kinderen. Uitrijmogelijkheden zijn gewenst. Toezicht op het stuk heeft de voorkeur. Prijs is in overleg en afhankelijk van de situatie die geboden word. (Stroom en stromend water is een must)

Wie weet iets?