Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 9 van de 19 [ 454 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling omgeving Apeldoorn

 
Profiel   

Je hebt ook nog landgoed de ploeg in wenum wiesel. Hebben ook pension. Ben daar toen wezen kijken paar maand geleden zag er allemaal goed uit, paarden stonden veel buiten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:49 



 
Profiel   

De Ploeg heeft geen binnenbaan :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-01-22 14:56 



 
Profiel   

Sorry als het hier al eerder genoemd is; weet iemand wat de Sprengenhoeve voor faciliteiten heeft?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-22 17:47 



 
Profiel   

Dat is toch alleen een rijvereniging? Geen pensionstal?

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-22 18:00 



 
Profiel   

SusanH schreef
Dat is toch alleen een rijvereniging? Geen pensionstal?

Dat is De Spreng in Laag Soeren.
Sprengenhoeve is in Ugchelen volgens mij.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-22 18:20 



 
Profiel   

Nikass schreef
Sorry als het hier al eerder genoemd is; weet iemand wat de Sprengenhoeve voor faciliteiten heeft?

20x40 buitenbak en hele jaar door weidegang.

Lastige eis Prima2donna, die binnenbak. Is iets op stapafstand van een vereniging niet een idee? Wenums Veldzicht bijvoorbeeld? Dan stap je zo naar de Oranjehal.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-22 18:24 



 
Profiel   

Daihyo schreef
SusanH schreef
Dat is toch alleen een rijvereniging? Geen pensionstal?

Dat is De Spreng in Laag Soeren.
Sprengenhoeve is in Ugchelen volgens mij.


O ja idd. Tijdje niet in die hoek geweest. Sprengenhoeve ken ik niet.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-02-22 18:25 



 
Profiel   

upendo schreef
Nikass schreef
Sorry als het hier al eerder genoemd is; weet iemand wat de Sprengenhoeve voor faciliteiten heeft?

20x40 buitenbak en hele jaar door weidegang.

Lastige eis Prima2donna, die binnenbak. Is iets op stapafstand van een vereniging niet een idee? Wenums Veldzicht bijvoorbeeld? Dan stap je zo naar de Oranjehal.


Alleen een buitenbad?
Geen longeerkraal, stapmolen, warm water, binnenbak? Dat soort dingen? :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-22 20:10 



 
Profiel   

Google maps. :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 04-02-22 20:28 



 
Profiel   

Wenums veldzicht heet een 20 x 60 eb en vloed buitenbaan, stapmolen, longeerkraal, warm en koud water en 5 min stappen van de oranjehal. In de winter geen weidegang(toen ik er stond) en zomers een halve dag. volgens mij hebben ze ook een website

Link naar dit berichtGeplaatst: 05-02-22 12:42 



 
Profiel   

[ img ]

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-22 12:35 



 
Profiel   

Paarden komen daar wel weinig buiten uit mijn hoofd, of is dat inmiddels anders?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-22 13:06 



 
Profiel   

Volgens mij ligt dat meer aan de eigenaar wat zij willen. Mijn paard is daar een paard in training geweest en die stond gewoon veel buiten

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-02-22 13:21 



 
Profiel   

Ik kwam net deze tegen: https://link.marktplaats.nl/m1813887005 ... nt=app_ios

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-02-22 14:09 



 
Profiel   

Daihyo schreef

Wat een 'bijzondere' advertentie... Zou daar toch niet snel op ingaan. Maar als je hoge nood hebt natuurlijk wel...
Is iedereen bij Buiten Vaassen vandaan inmiddels voorzien?

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-02-22 20:20 



 
Profiel   

Haha sorry dat ik dit topic voor de zoveelste keer soortvan overneem, maar omdat het wat beter leek op mijn stal was ik even gestopt met zoeken, maar nu komen ze voor de zoveelste week gewoon niƩt vrij buiten en het begint echt gevaarlijk te worden. Ik heb een bommetje energie, die daardoor alles eng vindt en de prikkels niet kwijt kan, waardoor ik weer niet met haar kan werken.

Ik heb inmiddels mijn binnenbak eis aangepast naar een accommodatie met wel een buitenbak, en dan binnenbak van een vereniging op loopafstand is OK. Dit zou dan een tijdelijke stalling worden tot ik terecht kan op een stalling die beide heeft.

Stal bruin, 's gravenmate en paardensportcentrum Epe heb ik gebeld. Die zitten vol en daar sta ik nu op de wachtlijst. Dresspring zit ook vol en hoor ik als er plek is. Stal Bellert moet ik nog langs maar weet vrijwel zeker dat die ook vol zit.

Welke stallen rond Apeldoorn, Deventer, Zutphen, Vaassen/Epe of de andere kant aan de Veluwe zijn er verder nog? Allerbelangrijkste is dat ze (ook in de winter!) weidegang of paddocks voor minimaal 4u hebben en het liefst langer. Ook minimaal 2x p/d ruwvoer en dus een buitenbak en binnenbak op loopafstand.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-22 15:17 



 
Profiel   

Stal de Borgelink in Lettele. Hadden een paar dagen geleden nog een stal vrij. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-22 15:56 



 
Profiel   

Gravemate zou ik niet snel doen,ook vorige winter stonden de paarden daar diep in de modder. Plus, dat zure balen kuil gewoon worden opgevoerd aan de paarden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 28-02-22 22:02 



 
Profiel   

Nja, dan vind ik modder nog minder erg dan structureel geen weidegang. Vrije beweging heeft m'n nieuwe echt nodig om haar ei kwijt te kunnen heb ik gemerkt :roll:

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-22 07:58 



 
Profiel   

Eerlijk? Ik zou de Borgelink bellen. Die voldoet aan alle eisen, ze komen de hele dag de wei op, ze hebben een binnen en buitenbak.. :) Ook al is het voor tijdelijk, dan ben je nu iig geholpen. Ik weet namelijk niet hoe lang die stal nog vrij is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-22 08:14 



 
Profiel   

Daar ga ik na college even naar kijken! 'T is alleen vrij ver weg, maar dat moet dan maar. Denk dat ik stal Arlo ook ga heroverwegen, vanmiddag even bellen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-22 08:36 



 
Profiel   

Arlo staat momenteel vol. Die heb ik vorige week gebeld voor noodopvang toen bij ons de boel blank stond.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-22 08:39 



 
Profiel   

Prima2Donna schreef
Daar ga ik na college even naar kijken! 'T is alleen vrij ver weg, maar dat moet dan maar. Denk dat ik stal Arlo ook ga heroverwegen, vanmiddag even bellen.

Vanuit daar kun je altijd verder zoeken. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-22 08:45 



 
Profiel   

Daihyo schreef
Arlo staat momenteel vol. Die heb ik vorige week gebeld voor noodopvang toen bij ons de boel blank stond.

Ahh okay dank voor het laten weten!

@upendo, dat is ook zo ja. Ik merk nu echt wel weer dat mijn "ideale" stalling niet in deze omgeving te vinden is. Iets om mee te nemen als ik over x aantal jaar een eigen huisje ga zoeken :Y)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-22 08:52 



 
Profiel   

Ik sta nu in Otterlo nagenoeg mijn ideale stalling maar daardoor ook prijzig. Ik heb toen ik in Apeldoorn woonde altijd in Otterlo/Voorthuizen en Kootwijk gestaan. Met 20 min op stal was voor mij prima te doen. Waar ik nu sta, staan ook mensen uit Apeldoorn
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-03-22 10:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 9 van de 19 [ 454 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 19  Volgende
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen