Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Paardrijden groepsles rondom Amsterdam! Tips/advies gevraagd

 
Profiel   

Lieve mensen, ik ben op zoek naar tips en advies!

Ik ben een vrouw van 34, wonend in Amsterdam en na jaren het paardrijden op een laag pitje te hebben gehad zou ik het heel graag voorzichtig aan weer oppakken. Ik ben op zoek naar een gezellige manege of stal waar groepsles wordt aangeboden voor volwassenen.

Ik rij nu 24 jaar paard, de laatste jaren incidenteel. Voorheen heb ik met mijn fries de m2 uit gereden, ik zou daarom graag in een les rijden met gevorderde ruiters en op een fijn paard.

Voor nu zou 1x of max 2x per week meer dan goed zijn. Binnen Amsterdam heb ik al wat onderzoek gedaan maar stuit ik op wachtlijsten, vaak zelfs zo volle wachtlijsten dat je er niet op gezet kan worden. Ik heb een auto dus alles op maximaal 30 min rijden van Amsterdam is voor mij goed te doen. Ik werk fulltime dus het gaat om een avond of weekendles.

Ik hoor heel graag al jullie tips en adviezen, zodat ik hopelijk snel weer kan genieten van het paardrijden.
Alvast heel veel dank!!!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 18:59 



 
Profiel   

De Eenhoorn in Diemen vond ik een fijne manege. Heb daar springles gehad. Goede lessen, goede paarden, staan (in elk geval in de zomer) ook veel op het land.

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 19:15 



 
Profiel   

Ik ga meteen even zoeken, dankjewel

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-10-21 19:17 



 
Profiel   

Stal het kabel in nieuw Vennep.
Ik heb er alleen springles gevolgd, dus ik kan niets zeggen over de reguliere groepsleden of samenstelling van de volwassen groepen.
Maar ik was zelf positief verrast door de paard en het lesniveau

Of het 30 min rijden is hangt denk ik af waar je precies woont

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 07:39 



 
Profiel   

Lieke schreef
Stal het kabel in nieuw Vennep.
Ik heb er alleen springles gevolgd, dus ik kan niets zeggen over de reguliere groepsleden of samenstelling van de volwassen groepen.
Maar ik was zelf positief verrast door de paard en het lesniveau

Of het 30 min rijden is hangt denk ik af waar je precies woont


Helemaal mee eens :j ook verschillende uitdagingen in de zin van talenten plan etc.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 08:25 



 
Profiel   

Beetje afhankelijk van waar je precies woont in Amsterdam zouden manege Spaarnwoude in Halfweg en Vario Hippique in Velsen ook binnen die 30 minuten kunnen vallen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 08:29 



 
Profiel   

Ik volg even mee! Ook op zoek naar volwassenen/gevorderde dressuurles rond Amsterdam.
Ik moet nog beginnen met maneges contacteren, mag ik vragen waar je al geweest bent? Dat scheelt mij moeite als ik daar toch niet terecht kan :+

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 08:30 



 
Profiel   

Als je aan de noordkant van Amsterdam woont is dit misschien wat: http://www.hippischcentrumdedelft.nl/hi ... -de-delft/ . Dat is in Assendelft, heeft avondlessen voor gevorderde volwassen ruiters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 08:30 



 
Profiel   

Ik ben vandaag meteen even gaan kijken bij Spaarnwoude, helaas geen les bezig maar wel iemand gesproken. Als ik het goed heb begrepen zijn er volwassenen lessen van maandag t/m zaterdag in zowel de ochtend als de avond. Ze hebben zeker nog plek, alleen de meest populaire tijdstippen zitten vol en is een wachtlijst voor. Er zijn dressuur en spring lessen, en aangezien ze aan t bos zitten gaan ze ook regelmatig naar buiten (kan je je los voor opgeven).
Als je wil weten hoe t zit qua kennismakings lessen en rittenkaarten etc moet je maar even een pb’tje sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-10-21 16:15 



 
Profiel   

miereneter schreef
De Eenhoorn in Diemen vond ik een fijne manege. Heb daar springles gehad. Goede lessen, goede paarden, staan (in elk geval in de zomer) ook veel op het land.

Kan ik ook aanraden :j En de paarden staan nog steeds veel buiten, zowel zomer als winter.

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 22:15 



 
Profiel   

manege t hoogt in Utrecht?

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 14:01 



 
Profiel   

Er is iemand rond Amsterdam die priveles geeft op hele goed (grand prix) paarden.
Moet alleen even de naam aan een vriendin vragen die daar weleens kwam.

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 14:04 



 
Profiel   

Time stables in nieuwe wetering is nog vrij nieuw, oude manege Hoogenboom. Ze knappen het op en zitten voor zover ik gehoord heb in het betere segment. Hoe het precies daar is weet ik zelf niet maar misschien een kennismaking waard! Vanaf de A4 en A44 zit je daar vrij snel.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 06-11-21 14:16 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 13 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen