Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling omg tilburg richting Oisterwijk

 
Profiel   

Hoi hoi, ik ben op zoek naar stalling in de richting van Oisterwijk, Berkel enschot, heukelom, Hilvarenbeek etc.

Wensen lijstje:
Weidegang
Goede rijbak
Goede uitrijmogelijkheden.
Budget: Max 250€

Weten jullie iets ?? Ik vind namelijk maar weinig aan die kant. Of misschien kijk ik niet goed…

Thanks!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-10-21 17:48 



 
Profiel   

Budgettechnisch ga je denk ik wel een uitdaging hebben...

Ik sta op een hele fijne stal in de Haghorst.
We hebben alleen op dit moment geen plek. Stal Donkhorst

Zo heb je ook nog Stal de Hoef in Diessen, Wenda Welten, Stal Veldhof.
Hier staan ook nog wat tips : [ED] Stalling gezocht omgeving Goirle/Tilburg/Hilvarenbeek

Link naar dit berichtGeplaatst: 26-10-21 14:55 



 
Profiel   

Bedankt. Ik was er al wel bang voor maar als je niet probeert weet je het niet hè.

Overigens sta ik goed en heb geen haast maar rondkijken kan nooit kwaad. Ben mijn huidige omgeving gewoon een beetje beu. (Oh jee klinkt echt als een luxe probleem)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 11:23 



 
Profiel   

Wenda Welten heeft geen stallen meer over. Heeft ze afgelopen donderdag gezegd tijdens de les

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 12:23 



 
Profiel   

In udenhout, ligt ook wel in jouw richting. Binnenbak (bodem wordt binnenkort aangepakt, verbeterd), buitenbak, longeerbak. Van april - nov weidegang, daarna paddocks. Loonse en drunense duinen op 500 mtr afstand. Ik betaal nu 230 en na de vervanging van de bak 245.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 12:51 



 
Profiel   

Ik heb een tijdje op manege 'T halster gereden in Oisterwijk, de opties zagen er goed uit maar ik zou heel eerlijk gezegd niet weten of het binnen je budget valt. Ik denk het niet, omdat Oisterwijk op zichzelf al vrij duur is. Ik ben zelf een keer bij Manege Thielen geweest, en vond dat persoonlijk niks. Wellicht heb je er toch nog wat aan! :)

Toevoeging, ik heb even voor je gekeken en het begint vanaf 270 per maand. Ze hebben er daarentegen wel goede faciliteiten

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 19:42 



 
Profiel   

Volgens mij niet automatisch veel weidegang. Zover ik weet is er wel een optie tot meer weidegang tegen meerprijs. Weet het niet 100% zeker maar als je gaat kijken zeker iets om na te vragen.


Laatst bijgewerkt door A_nouk op 01-11-21 11:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 11:23 



 
Profiel   

crow schreef
In udenhout, ligt ook wel in jouw richting. Binnenbak (bodem wordt binnenkort aangepakt, verbeterd), buitenbak, longeerbak. Van april - nov weidegang, daarna paddocks. Loonse en drunense duinen op 500 mtr afstand. Ik betaal nu 230 en na de vervanging van de bak 245.


welke stal is dit als ik vragen mag?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 11:38 



 
Profiel   

Vesceron schreef
crow schreef
In udenhout, ligt ook wel in jouw richting. Binnenbak (bodem wordt binnenkort aangepakt, verbeterd), buitenbak, longeerbak. Van april - nov weidegang, daarna paddocks. Loonse en drunense duinen op 500 mtr afstand. Ik betaal nu 230 en na de vervanging van de bak 245.


welke stal is dit als ik vragen mag?

Duinzicht

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 11:40 



 
Profiel   

Desireeeee schreef
Ik heb een tijdje op manege 'T halster gereden in Oisterwijk, de opties zagen er goed uit maar ik zou heel eerlijk gezegd niet weten of het binnen je budget valt. Ik denk het niet, omdat Oisterwijk op zichzelf al vrij duur is. Ik ben zelf een keer bij Manege Thielen geweest, en vond dat persoonlijk niks. Wellicht heb je er toch nog wat aan! :)

Toevoeging, ik heb even voor je gekeken en het begint vanaf 270 per maand. Ze hebben er daarentegen wel goede faciliteiten


Thielen heeft dan wel weer heerlijk veel weidegang, dus dat zou nog een pluspunt kunnen zijn. En onwijs gezellige mensen ;-)

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 11:40 



 
Profiel   

Tink89 schreef
Desireeeee schreef
Ik heb een tijdje op manege 'T halster gereden in Oisterwijk, de opties zagen er goed uit maar ik zou heel eerlijk gezegd niet weten of het binnen je budget valt. Ik denk het niet, omdat Oisterwijk op zichzelf al vrij duur is. Ik ben zelf een keer bij Manege Thielen geweest, en vond dat persoonlijk niks. Wellicht heb je er toch nog wat aan! :)

Toevoeging, ik heb even voor je gekeken en het begint vanaf 270 per maand. Ze hebben er daarentegen wel goede faciliteiten


Thielen heeft dan wel weer heerlijk veel weidegang, dus dat zou nog een pluspunt kunnen zijn. En onwijs gezellige mensen ;-)


Dat zou goed kunnen! Ik ben een paar mensen tegengekomen die aardig waren, en een paar wat minder aardige mensen. Maar je hebt overal wat minderen tussen zitten natuurlijk :) Het voornaamste was voor mij dat ik een instructrice in de stal en in de bak zag roken, en was voor mij helaas wel een afknapper!

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 15:36 



 
Profiel   

Vesceron schreef
crow schreef
In udenhout, ligt ook wel in jouw richting. Binnenbak (bodem wordt binnenkort aangepakt, verbeterd), buitenbak, longeerbak. Van april - nov weidegang, daarna paddocks. Loonse en drunense duinen op 500 mtr afstand. Ik betaal nu 230 en na de vervanging van de bak 245.


welke stal is dit als ik vragen mag?


Stal Duinzicht aan de schoorstraat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-11-21 20:00 



 
Profiel   

crow schreef
Stal Duinzicht aan de schoorstraat.


Thanks!
Ik kan geen website of iets vinden klopt dat?
Ik zou ze graag berichten :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 11:15 



 
Profiel   

Vesceron schreef
crow schreef
Stal Duinzicht aan de schoorstraat.


Thanks!
Ik kan geen website of iets vinden klopt dat?
Ik zou ze graag berichten :)


Hij heeft geen website
Ik stuur je in een pb wel even zijn nummer.

Link naar dit berichtGeplaatst: 02-11-21 14:26 



 
Profiel   

RoosDeG schreef
Hij heeft geen website
Ik stuur je in een pb wel even zijn nummer.


Thanks!!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 03-11-21 07:49 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 15 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen