zadelmaker gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jasBT
Berichten: 9
Geregistreerd: 06-01-21

zadelmaker gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-21 22:01

Hoi hoi,
ik ben opzoek naar een goede zadelmaker die daadwerkelijk goed kijkt naar het paard en hoe deze beweegt onder het zadel. Ik heb al ervaring met van rijs, fugers, Drunens ruiterhuis en ocean blue. Er is niets mis met deze zadelmaker maar toch niet helemaal het gewenste resultaat behaald.
Ik heb nu zitten kijken naar country mill of kraaij maar ben hier niet zo zeker over of dit dan daadwerkelijk is wat ik zoek.
Ik zoek ook een zadelmaker die aan huis komt of niet meer dan een half uurtje rijden vanaf Utrecht vandaag is.

Mocht iemand goede suggesties hebben hoor ik ze graag want ik zie door de bomen t bos niet meer.

Britt_xxx
Berichten: 1023
Geregistreerd: 05-03-19
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:02

Ik weet niet wat je budget is, maar ik heb heel goede ervaringen met Jolanda van Zin-Tuig.

c_alsemgeest

Berichten: 20665
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:04

Britt_xxx schreef:
Ik weet niet wat je budget is, maar ik heb heel goede ervaringen met Jolanda van Zin-Tuig.

Hier hetzelfde...
Hele fijne zadelmaker die net iets verder kijkt en mee denkt.

Galoppig

Berichten: 197
Geregistreerd: 24-07-21

Re: zadelmaker gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:06

Ik heb veel goede dingen gehoord over country mill.
Het ligt soms ook aan wat voor zadel je zoekt, ik ben zelf heel blij met Nicky Duin toen ik op zoek was naar een tekna

jasBT
Berichten: 9
Geregistreerd: 06-01-21

Re: zadelmaker gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-10-21 22:11

ik heb op t moment een euroriding dressuurzadel en wil deze eigenlijk even laten nakijken en eventueel kijken of mijn springzadel op haar zou passen liever geen nieuw zadel aangezien ze al oud is maar als het nodig is dan zou ik het wel alsnog overwegen

mala26

Berichten: 5000
Geregistreerd: 05-02-13

Re: zadelmaker gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:21

Ik heb super fijne ervaringen met Ellen van Gastel.

Capriootje

Berichten: 6750
Geregistreerd: 09-02-11
Woonplaats: Bollenstreek

Re: zadelmaker gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-21 22:27

Suzanna van Equilibrium is echt een fijne vrouw met veel kennis en oog maar durf niet te zeggen of de nog nieuwe klanten aan neemt op het moment. Even vragen kan altijd natuurlijk.