Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Instructeur gezocht Overijssel

 
Profiel   

Ik ben opzoek naar een instructeur/instructrice in Overijssel, voor mij en mijn nieuwe pony. Wij zijn een startende combinatie. Het is in de omgang en onder het zadel een relatief groene merrie. Ze heeft nog nooit een stap verkeerd gezet, is erg mensgericht en gigantisch leergierig. Ik ben opzoek naar een instructeur met oogpunt op de biomechanica van het paard en klassieke rijkunst/centered riding. Ik zoek een instructeur die zowel vanaf de grond als onder het zadel begeleiding bied. Gezien ik uiteindelijk wedstrijdgericht (recreatief voornamelijk dressuur/spring en af en toe een crossje) wil gaan trainen ben ik ook opzoek naar een instructeur die ons in dit process kan begeleiden en dit tevens ook met toewerking naar het uiteindelijk starten van ons al combinatie. Het lijkt mij fijn en goed om onder goede begeleiding mijn groene pony goed op te leiden en zelf meer kennis op te doen.

Dus bij deze, wie heeft een goede suggestie :o ?
Budget maximaal €60 per les incl reiskosten.
Er is een buitenbak aanwezig.


Laatst bijgewerkt door Kristy1998x op 29-06-20 21:49, in het totaal 5 keer bewerkt
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-20 21:29 



 
Profiel   

Wat leuk! Welke omgeving woon je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-20 21:33 



 
Profiel   

Ik kom uit Nijverdal :o.

Elitedeux schreef
Wat leuk! Welke omgeving woon je?

Link naar dit berichtGeplaatst: 29-06-20 21:40 



 
Profiel   

Tot nu toe niemand suggesties?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 09:08 



 
Profiel   

Misschien kan je Earth een berichtje sturen

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 09:18 



 
Profiel   

Je zou Yvonne Hinsenveld van Academische Rijkunst Twente kunnen proberen. Je kunt haar op facebook vinden onder Academische Rijkunst Twente. Zij woont in de omgeving van Almelo, dus wellicht dat ze ook naar Nijverdal wil komen.

Ik heb zelf les van haar in zowel grondwerk/werken aan de hand als onder het zadel met mijn bijrijdpony, die was ook nog behoorlijk groen toen ik met hem begon. Ze neemt echt de tijd voor de paard, zeker niet iemand die de training overhaast en ze kan de biomechanica goed uitleggen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 09:36 



 
Profiel   

Ik zou eens contact opnemen met René Augustijn als ik jou was. Hij kan je in alles begeleiden waarin je in je post om vraagt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 09:50 



 
Profiel   

Wie is Rene Augustijn, uit welke plaats?

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 12:12 



 
Profiel   

Fijn dat hij mij kan begeleiden maar hoe is zijn oogpunt trainingsgericht? Ook wat ik zoek? Ben nl niet bekend met zijn naam hier in de omgeving.

estell__ schreef
Ik zou eens contact opnemen met René Augustijn als ik jou was. Hij kan je in alles begeleiden waarin je in je post om vraagt

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 12:16 



 
Profiel   

Ik kan je Jeroen Verhoeckx aanraden. Zeer goede instructeur, komt op locatie bij je. Woont in hoge hexel dacht ik. Heb zijn nummer wel voor je als je wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 12:18 



 
Profiel   

Misschien anne-levien. Van anne-levien voor mens en dier :D weet alleen niet of ze in Nijverdal komt maar denk het haast wel.
Echt een top instructrice *\%/*

https://www.annelevien.com/

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 12:24 



 
Profiel   

Dankje voor de suggestie!
Het ziet er zo op het eerste oog fijn uit echter viel mij wel op dat er geen bit te zien is op haar website. Heeft dit een reden? Ik train en rij voornamelijk met bit en dit zal ook zo blijven. Betekend echter niet dat ik tegen bitloos ben. Zo nu en dan een ontspannen buitenritje zonder bit met een fijn anatomisch bitloos hoofdstel en bbpad vind ik ook heerlijk. Maar in grote lijnen maak ik voornamelijk wel gebruik van een bit.

Colinda20 schreef
Misschien anne-levien. Van anne-levien voor mens en dier :D weet alleen niet of ze in Nijverdal komt maar denk het haast wel.
Echt een top instructrice *\%/*

https://www.annelevien.com/

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 12:47 



 
Profiel   

Saskia Morsink uit Vriezenveen is een dikke aanrader wat mij betreft.

Heeft afgelopen jaar ook speciale lessen op de rijvereniging in Hellendoorn verzorgt, niets dan lof daarna gehoord.

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 13:00 



 
Profiel   

Kinke schreef
Wie is Rene Augustijn, uit welke plaats?

Och jeetje, waar woont die... lemelerveld? Denk ik?

Of die heel klassiek is... nee.... wel heel veel oog voor hoe een paard loopt/beweegt en hoe jij rijdt..

Link naar dit berichtGeplaatst: 01-07-20 17:13 



 
Profiel   

Mocht je nog niemand hebben gevonden, dan raad ik je Jeanine van der Zijden aan uit Doldersum. Je kunt haar vinden op Facebook onder paard en harmonie. Of onder www.paardenharmonie.nl

Zij is een centered riding instructrice level 2 en heeft Orun niveau 3.
Zij geeft les aan beginners tot gevorderde ruiters, van recreanten tot wedstrijdruiters.

Link naar dit berichtGeplaatst: 08-07-20 18:03 



 
Profiel   

Ik les ook bij René Augustijn. https://www.augustijn-paardensport.nl echt heel erg fijn, en met veel ontspanning. Groetjes Eline
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 27-10-21 17:25 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 16 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen