Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Goede bekapper/ hoefsmid omg Zwolle

 
Profiel   

Het lijkt een onmogelijke opgave: het vinden van een goede bekapper die nog plek heeft.
Mijn bijrijdpaard is sinds kort kreupel en heeft scheve hoeven. Ik denk dat de hoeven een aandeel hebben in de kreupelheid en afwijkende beenstand.
Ik zoek een goede bekapper die dit kan corrigeren zodat ze weer recht staat. Maar het lijkt onmogelijk om een goede bekapper te vinden die in Zwolle komt en ook nog eens plek heeft.
Hebben jullie tips en/of suggesties? Ik zoek voornamelijk in de natuurlijke/ anatomische hoek, maar een goede traditionele bekapper is ook welkom. Zolang er geen ijzers onder hoeven :)
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 07:33 



 
Profiel   

Ik heb een geweldige bekapper in jouw omgeving, maar weet inderdaad niet of ze nog plek heeft. Ik ga het even navragen :)


Laatst bijgewerkt door __Maartje op 30-10-21 08:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 07:47 



 
Profiel   

Ik verplaats dit topic naar Ervaringen en diensten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 07:54 



 
Profiel   

__Maartje schreef
Ik heb een geweldige bekapper I'm jouw omgeving, maar weet inderdaad niet of ze nog plek heeft. Ik ga het even navragen :)

Nu ben ik wel heel benieuwd wie dat dan is? :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 08:02 



 
Profiel   

Eileen_ schreef
__Maartje schreef
Ik heb een geweldige bekapper I'm jouw omgeving, maar weet inderdaad niet of ze nog plek heeft. Ik ga het even navragen :)

Nu ben ik wel heel benieuwd wie dat dan is? :D


Haha ze zit helemaal vol, ik zal je even een pb sturen.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 08:07 



 
Profiel   

Tanja Boeve hebben wij. Heel erg blij mee. Weet alleen niet of ze nog plek heeft maar jullie zitten natuurlijk wel mooi op de route bij ons.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 08:19 



 
Profiel   

Bij mij komt mirre van paarden pedicure https://www.paardenpedicure.nl/

Mijn merrie is nogal moeilijk te bekappen maar mirre is super geduldig en lief waardoor het echt aanzienlijk is verbeterd
Ik weet niet of ze plek heeft maar je kan altijd een bericht sturen.

Met een hoefsmid uit Nunspeet heb ik overigens slechte ervaringen. Naam mag wel via pb als je die wilt

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 08:44 



 
Profiel   

BrechtCarlos schreef
Tanja Boeve hebben wij. Heel erg blij mee. Weet alleen niet of ze nog plek heeft maar jullie zitten natuurlijk wel mooi op de route bij ons.


Nouja dat is dus ook mijn bekapper :D maar zij zit helaas helemaal vol.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 08:59 



 
Profiel   

Ja Tanja Boeve had ik inderdaad ook al een appje gestuurd, maar geen reactie en op haar website stond inderdaad ook dat ze vol zit. Zo jammer want volgens mij is zij echt goed!
Ik ga Mirre eens een bericht sturen! Die zag ik eerder ook al eens voorbij komen, maar nog geen bericht gestuurd omdat het vrij ver weg leek te zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 09:45 



 
Profiel   

Wij hebben Bram de Langen van www.hoefvitaal.nl

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 10:22 



 
Profiel   

Ik stuur je even een pb met gegevens van mijn zus die veel met Tanja samen werkt :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 11:08 



 
Profiel   

Eileen_ schreef
Ja Tanja Boeve had ik inderdaad ook al een appje gestuurd, maar geen reactie en op haar website stond inderdaad ook dat ze vol zit. Zo jammer want volgens mij is zij echt goed!
Ik ga Mirre eens een bericht sturen! Die zag ik eerder ook al eens voorbij komen, maar nog geen bericht gestuurd omdat het vrij ver weg leek te zijn.


Misschien als je appt dat je vlakbij ons zit? Kan je bij onze afspraken aansluiten qua datum

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 17:18 



 
Profiel   

Tanja is heel goed en fijn

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 17:45 



 
Profiel   

eilleen333 schreef
Ik stuur je even een pb met gegevens van mijn zus die veel met Tanja samen werkt :)


Oh ja die is ook heel goed! :D wist niet dat ze wel nog meer klanten wil.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 20:04 



 
Profiel   

__Maartje schreef
eilleen333 schreef
Ik stuur je even een pb met gegevens van mijn zus die veel met Tanja samen werkt :)


Oh ja die is ook heel goed! :D wist niet dat ze wel nog meer klanten wil.


Had het eerst even gevraagd of er nog een gaatje in de agenda was. T houdt niet over. Alle goeie zijn altijd druk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 20:30 



 
Profiel   

Ik ben heel blij met Jakob Engberts!

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-10-21 23:38 



 
Profiel   

Je kan Lotte de smet eens proberen
http://hoefsmederij-lottedesmet.nl/

Link naar dit berichtGeplaatst: 31-10-21 07:25 



 
Profiel   

ik ben ook opzoek naar een (natuurlijk) bekapper die in ijselmuiden komt wie kan me aan iemand helpen <3

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 15:22 



 
Profiel   

@bjacobsen
U mag mij wel een berichtje sturen voor meer info 0641939208. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 20:22 



 
Profiel   

Ik heb goede ervaring met Anton van der Burg. Hij heeft mijn geblesseerde merrie goed ondersteund met speciaal beslag (in overleg met de dierenarts). Maar ook bij veel paarden de stand gecorrigeerd met regelmatig en correct bekappen. Erg vriendelijke en meedenkende hoefsmid.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 25-05-23 22:18 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 20 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen