Stalling omgeving Haarlem + 15 kilometer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anno1978
Berichten: 36
Geregistreerd: 15-05-21
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 05:33

Pensionstal Waleveld.
Paarden krijgen amper stro, veel te weinig hooi en er wordt constant geroddeld waarbij iedereen meekletst met de eigenaar omdat men bang is zijn plekje kwijt te raken. Dit gaat heel ver en gaat ten koste van heel veel. Absoluut geen aanrader voor normale mensen die hun paarden liefhebben.


VanAnaarC schreef:
Al iets gevonden inmiddels?

Boerderij Sinneveld (vroeger Sintenie) raad ik niet aan vanwege het management.
Is erg mooie stal en leuke pensionklanten. Eigenaar lijkt heel vriendelijk maar is heel onbetrouwbaar qua afspraken ed, doet precies wat hem uitkomt en meet met 20 maten. Steeds nieuwe regels, prijs opeens omhoog, het woord klantvriendelijkheid kent hij niet, voor jou 10 anderen en zo gedraagt hij zich ook zodra je niet 'braaf' genoeg bent.
Dit weet ik uit 1e hand. Zelf uitmesten en hardvoer zelf kopen, wel geweldige buitenbak. Nu 365 pm, gaat verder omhoog.

Heeremans is veel verloop, dat zegt meestal genoeg. Weinig stro, boerin is zeker niet de makkelijkste. Vlgs mij rond 270

Waleveld heb je dichtbij Spaarnwoude, 300 pm. Veel verloop bij nieuwe mensen, zit een vaste kliek waar je net tussen moet passen. Weinig stro, héél weinig hooi, paarden zijn allemaal zéér slank. Erg vroeg dicht. Eigenaar heeft hart voor paarden maar nog van oude stempel, eigenaresse is een heel lieve vrouw.

Sgravenweg en ik dacht ook Duin en kruidberg gaan dicht. Veel stallen moeten sluiten, daar zou ik ook naar vragen als je nog zoekt zodat je niet binnen een jaar weer moet zoeken.
Laatst bijgewerkt door Coby op 19-12-23 21:11, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Bericht aangepast zodat het past binnen de regels van ED.

Nielojram

Berichten: 7805
Geregistreerd: 14-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-23 20:58

Anno1978 schreef:
Pensionstal Waleveld.
Paarden krijgen amper stro, veel te weinig hooi en er wordt constant geroddeld waarbij iedereen meekletst met de eigenaar omdat men bang is zijn plekje kwijt te raken. Dit gaat heel ver en gaat ten koste van heel veel. Absoluut geen aanrader voor normale mensen die hun paarden liefhebben.

Ik kan je in deze post meer dan gelijk geven..



Voor de onwetenden, die man huurt al jaren dit stukje grond van een grote boer in deze omgeving, zolang hij zijn pacht betaalt, maakt die zich nergens druk over. Paardenwelzijn is onbelangrijk.
Laatst bijgewerkt door Coby op 19-12-23 21:12, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Bericht aangepast zodat hij past binnen de regels van ED.