Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Stalling omgeving westland delft berkel pijnacker etc

 
Profiel   

Hallo bokkers,

Het valt me op dat stalling waar je paard buiten komt en onbeperkt ruwvoer krijgt schaars is in omgeving berkel pijnacker Zoetermeer bleiswijk westland den haag etc.

Nu weet ik dat er ook veel kleine stallen zijn die niet adverteren en wel alles hebben zoals goed gedraineerde bak stapmolen warm koud water solarium buiten komen onbeperkt eten.

ik was eens benieuwd wat er nou daadwerkelijk allemaal in deze omgeving zit

Graag zie ik wat ideeën en ervaringen tegemoet




<3 *\o/*
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 14-11-21 19:26 



 
Profiel   

Al eens op stal de Groene Meer gekeken? Zit in Stompwijk en voldoet aan je eisen. Ik heb er jaren naar volle tevredenheid gestaan.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 16:22 



 
Profiel   

Volgensmij zijn veel mensen in deze omgeving hiernaar opzoek. Ook ik zoek naar een stal waar mijn paard 24/7 buiten staat met onbeperkt ruwvoer, maar dat is bijna niet te vinden.

Link naar dit berichtGeplaatst: 16-11-21 16:27 



 
Profiel   

RosaZorro schreef
Volgensmij zijn veel mensen in deze omgeving hiernaar opzoek. Ook ik zoek naar een stal waar mijn paard 24/7 buiten staat met onbeperkt ruwvoer, maar dat is bijna niet te vinden.


Nee klopt en de stalletjes die het hebben. Zetten je paard wel buiten maar met wel 8 uur zonder water en ruwvoer op de paddock ;(

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 12:45 



 
Profiel   

saarie schreef
Al eens op stal de Groene Meer gekeken? Zit in Stompwijk en voldoet aan je eisen. Ik heb er jaren naar volle tevredenheid gestaan.


Heb ik 5 jaar geleden wel is gekeken inderdaad ! Misschien nog is een keer bellen! Dit is de enige in de omgeving waar mensen inderdaad op terug komen

Link naar dit berichtGeplaatst: 17-11-21 12:45 



 
Profiel   

Er is in die vijf jaar veel veranderd en verbeterd, dus zeker de moeite waard om even contact op te nemen. Ze hebben nu ook groepsstalling met 24/7 buiten en onbeperkt ruwvoer.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 18-11-21 14:01 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen