Zadelpasser omgeving Den Haag ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elyntjuhh
Berichten: 35
Geregistreerd: 07-09-08

Zadelpasser omgeving Den Haag ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-11-21 10:23

Hoi allemaal! In een aantal maandjes wil ik een nieuw dressuurzadel aanschaffen voor mijn knappe merrie. Ze heeft niet de makkelijkste bouw (kruising haflinger x fries). Ze heeft een enorme schouder partij, korte rug, rond geript. Ik rij nu met een wintec 500 veelzijdigheid wide, met Lila boom.

Ik heb 3 zadelmakers op het oog en ben benieuwd naar jullie ervaringen! Het gaat om:

- JdB zadelservice (https://jdbzadelservice.nl/)
- Equilibrium (https://www.equilibrium-sfs.nl/)
- Zorro's zadelservice (https://www.zorzas.nl/nieuwe-zadels/)

Andere suggesties zijn uiteraard ook welkom! Zo lang ze maar in omgeving Den Haag werken en modellen hebben die op mijn paardje zouden passen, binnen een budget van +- €1500.

Ik hoor heel graag jullie ervaringen!

Petra_O

Berichten: 3138
Geregistreerd: 24-10-03

Re: Zadelpasser omgeving Den Haag ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 10:30

Ik heb met Karin Boer van Zorro's zadelservice erg goede ervaringen. Bij mij ging het om een Welsh Cob met een korte rug. Ik heb via haar een prima passend zadel aangeschaft, ze neem echt goed te tijd om te vullen en te beoordelen of het goed ligt. voor mijn nieuwe pony komt Karin er ook weer bij.

supsuusje

Berichten: 11
Geregistreerd: 12-02-19

Re: Zadelpasser omgeving Den Haag ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 11:28

Ik zou je zadelservice Fieke aanraden https://www.facebook.com/zadelserviceFieke/ . Zij heeft mij en mijn friesje erg goed geholpen met het vinden van een nieuw zadel. Ze neemt de tijd om te kijken en bepalen wat bij je paard past maar ook wat goed bij jou past.

Nojoukus

Berichten: 266
Geregistreerd: 23-07-09
Woonplaats: Wassenaar

Re: Zadelpasser omgeving Den Haag ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 12:18

Ik heb ook goede ervaring met Zadelservice Fieke!

xSCWx
Berichten: 7055
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 12:32

Karin van Zorro is inderdaad goed.
En qua zadel kan ik je de Albion zadels aanraden, die zitten super en liggen goed op ronde rugjes.

Pistasche

Berichten: 6676
Geregistreerd: 02-01-07
Woonplaats: Boktlid nr. # 56477

Re: Zadelpasser omgeving Den Haag ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 14:24

Ik verplaats dit topic naar [ED] Ervaringen en Diensten :)

MaNdiii

Berichten: 1771
Geregistreerd: 27-02-08
Woonplaats: OBL

Re: Zadelpasser omgeving Den Haag ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-21 14:27

Hele fijne ervaring met Suzan van Equilibrium. Echt een aanrader. Kijkt goed naar paard en ruiter. Zadel moet voor beide goed zitten.

dieseltje09

Berichten: 1856
Geregistreerd: 26-11-13

Re: Zadelpasser omgeving Den Haag ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-21 14:19

Ik zou zelf Akash adviseren, heeft aantal zadels in het assortiment die perfect bij dit type paard zouden passen. Daarnaast is het er ook wel 1 die eerlijk is, past het niet of is de combi tussen jou en zadel niet de goede krijg je dat ook te horen(op zn Rotterdams, dus lekker direct)

Ik zelf ben perfect altijd geholpen door hem, en vind zijn directe en eerlijke aanpak een verademing!

nnicolex

Berichten: 1231
Geregistreerd: 12-11-06

Re: Zadelpasser omgeving Den Haag ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-21 21:28

Ik zou akash of Dana scheepbouwer adviseren, met beide super fijne ervaringen met een hele brede haflinger kruising waar collega’s mij niet verder konden helpen.

Linde99
Berichten: 859
Geregistreerd: 19-06-17

Re: Zadelpasser omgeving Den Haag ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-21 11:34

Hier hele goede ervaringen met Karin van Zorro's!
Hele aardige, kundige vrouw, en ook eerlijk. Zal je nooit het duurste aansmeren om maar geld te verdienen.

rhett99
Berichten: 140
Geregistreerd: 15-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:48

Ik weet dat het al een ouder topic is maar weet iemand of je bij zorro's zadelsercive ook gespreid kan betalen bij de aanschaf van een zadel?

dieseltje09

Berichten: 1856
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:05

rhett99 schreef:
Ik weet dat het al een ouder topic is maar weet iemand of je bij zorro's zadelsercive ook gespreid kan betalen bij de aanschaf van een zadel?


Zover ik weet niet. Daarnaast vraag even na of ze überhaupt momenteel tijd heeft. Zover ik weet heeft ze momenteel een stop op klanten

beegee
Berichten: 947
Geregistreerd: 12-02-21

Re: Zadelpasser omgeving Den Haag ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 00:49

Ik ben ook zeer tevreden over Karin/zorzas!

rhett99
Berichten: 140
Geregistreerd: 15-08-14

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:24

dieseltje09 schreef:
rhett99 schreef:
Ik weet dat het al een ouder topic is maar weet iemand of je bij zorro's zadelsercive ook gespreid kan betalen bij de aanschaf van een zadel?


Zover ik weet niet. Daarnaast vraag even na of ze überhaupt momenteel tijd heeft. Zover ik weet heeft ze momenteel een stop op klanten


Ik heb een afspraak over 1,5 week. Het is niet perse dat ik voor het consult gespreid zou moeten betalen maar meer voor een zadel. Iets met een eerste zadel kopen voor mijn jonkie.

henshem
Berichten: 1127
Geregistreerd: 20-09-10

Re: Zadelpasser omgeving Den Haag ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:39

Misschien even van tevoren informeren bij Karin/Zorro’s?