Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Kent iemand van Dommelen uit Venhorst?

 
Profiel   

Een vraagje: Kent iemand van Dommelen uit Venhorst?
En weet iemand hoe ik met ze in contact kan komen?

Helaas hebben wij 7 maanden geleden een van onze paarden moeten verkopen. We moesten verhuizen van stal en hij kon helaas niet mee (er was nergens plek voor mijn beide paarden en financieel gezien zou het ook niet mogelijk zijn). Een manege uit de buurt wilde hem wel hebben, maar enkele dagen later deed een particuliere koper zich aan. Omdat we het beste wilde voor dit paard en deze particuliere koper zei dat te kunnen bieden, hebben we de manege gezegd dat hij toch niet naar hun kon komen en hebben we hem particulier verkocht. Helaas is de nieuwe koper er al in de eerste weken vanaf gevallen (het was echt geen gemeen paard, bij ons werd hij gereden door een 9 jarig meisje), en hebben zij hem doorverkocht naar stal van Dommelen. Toen wij hem verkochten hebben we gevraagd ons op de hoogte te houden, en ons het ook te laten weten als er iets was. Ik ben dus heel verdrietig dit afgelopen week te moeten horen omdat ik ze een berichtje had gestuurd met de vraag hoe het met ze ging.

Echter zou ik nu heel graag weten waar dit paard is, en vooral hoe het met hem gaat. Ik voel me heel schuldig dat we de keuze hebben gemaakt hem te verkopen en dat dus in eerste instantie niet goed blijkt te zijn gegaan. Ik hoop zo dat dit paard goed terecht is gekomen.

Weet iemand hoe ik in contact kom met van Dommelen zodat ik kan vragen hoe het met hem gaat? Op de persoonlijke facebookpagina van de eigenaresse van de handelsstal krijg ik helaas geen reactie, ik weet natuurlijk niet of dit is omdat het niet gezien is of omdat ze geen zin hebben in dergelijke berichten.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 10:42 



 
Profiel   

Niemand die deze stal kent?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 12:53 



 
Profiel   

Ik heb even gegoogled op "stal van Dommelen" en vind al vrij snel een adres en telefoonnummer. Misschien gewoon even bellen en ernaar vragen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 12:56 



 
Profiel   

@Martiettjj, weet jij wat het juiste adres is? Mag ook via PB. Ik vind namelijk veel verschillende bedrijven die van Dommelen heten, maar geen (handel)stal in Venhorst.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 13:03 



 
Profiel   

Ik denk dat je De Rietvenne bedoeld. Is van familie Van Dommelen en zit in Venhorst. Ze hebben een eigen site, ik weet alleen niet of die qua telefoonnummers nog up to date is.

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 13:09 



 
Profiel   

Bedankt! Ik ga proberen met hen in contact te komen.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 19-11-21 13:11 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 6 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen