Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 2 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Plaats een nieuw onderwerp

Wat zoeken jullie in een goede fouragehandel

 
Profiel   

Bedankt voor mail en telnr !

Ik ben nog in de vorige eeuw blijven steken :')
Maar als ik de post van Gini lees, heeft een website toch best nog wat voordelen.

Wat ook gemakkelijk zou zijn, is grote droge balen ( 15 à 20% vochtgehalte ) in plastiek verpakt. Kwestie van buiten te kunnen laten staan.
Maar als groothandel is dit onbegonnen werk denk ik.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 12:01 



 
Profiel   

Een website met prijzen en duidelijke bestelmogelijkheden is zeker van groot belang, zeker als je ver bezorgd.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 12:07 



 
Profiel   

Hooi. En dan bedoel ik echt droog hooi dus niet in plastic verpakt.
En een analyse erbij zou helemaal geweldig zijn.
Goed hooi is het belangrijkste voor een paard

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 12:08 



 
Profiel   

Ik wil graag duidelijk weten wat wat kost en wat het kost om te leveren. Zonder dat ik daarvoor apart contact moet opnemen.
Daarom is een website ook handiger als je prijzen wijzigen, kun je dat gewoon zien.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 13:55 



 
Profiel   

Sanet schreef
Ik wil graag duidelijk weten wat wat kost en wat het kost om te leveren. Zonder dat ik daarvoor apart contact moet opnemen.
Daarom is een website ook handiger als je prijzen wijzigen, kun je dat gewoon zien.



Wij maken voor elke levering een specifieke prijs. Het is maar net hoeveel iemand kwijt kan en hoe ver het rijden is. Die verhouding maakt uiteindelijk de prijs.

Als je dat op voorhand dicht wil timmeren betaalt de klant uiteindelijk altijd te veel omdat je aan de veilige kant moet gaan zitten.

Bij geloven meer in klant specifieke benadering en een persoonlijke offerte per klant.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 14:01 



 
Profiel   

Wat ik vooral niet wil in stro is schimmel (heb ik ook al eens geleverd gekregen.) Nu heb ik een partij stro waar geen schimmel in zit maar vreselijk veel zand, keien en stof.
De partijen hooi die ik krijg zijn erg wisselend in kwaliteit en smakelijkheid voor de paarden. De ene keer vinden ze het erg lekker, de volgende pak hooi halen ze hun neus voor op. Dus een redelijke constante zou hierin erg fijn zijn. Ik heb een kleinschalige pensionstal in Ysselsteyn (7 paarden) en sta zeker open voor een leverancier die in staat is om een goede constante kwaliteit hooi en stro te leveren.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 14:28 



 
Profiel   

umptie schreef
Wat ik vooral niet wil in stro is schimmel (heb ik ook al eens geleverd gekregen.) Nu heb ik een partij stro waar geen schimmel in zit maar vreselijk veel zand, keien en stof.
De partijen hooi die ik krijg zijn erg wisselend in kwaliteit en smakelijkheid voor de paarden. De ene keer vinden ze het erg lekker, de volgende pak hooi halen ze hun neus voor op. Dus een redelijke constante zou hierin erg fijn zijn. Ik heb een kleinschalige pensionstal in Ysselsteyn (7 paarden) en sta zeker open voor een leverancier die in staat is om een goede constante kwaliteit hooi en stro te leveren.



Dat treft, wij zitten ook in Ysselsteyn

Kom graag een keer langs om samen te kijken wat voor jullie zou passen !

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 14:32 



 
Profiel   

Dat kan natuurlijk, stuur maar even een pb

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 14:38 



 
Profiel   

Ik las zojuist op jullie fb dat je ook hooi en stro zelf kunt afhalen in Yselstein en Bakel. Is het ook mogelijk om vanaf Bakel vlas af te halen?

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 15:15 



 
Profiel   

Inderdaad de mogelijkheid om een partij voor het hele jaar af te nemen maar wel in batches geleverd te krijgen omdat ik graag een constante kwaliteit wil bieden aan mijn paard. Inzicht in een ruwvoeranalyse voordat ik het af hoef te nemen. Ook inderdaad een website, ik heb een hekel aan bellen en zit er zelf dan ook totaal niet op te wachten om leveranciers te moeten gaan bellen voor de kosten en mogelijkheden, dat wil ik gewoon op een site kunnen vinden. Verder vooral mooi hooi, niet te kort, niet te lang, geen troep erin.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 15:17 



 
Profiel   

FrNo schreef
Ik las zojuist op jullie fb dat je ook hooi en stro zelf kunt afhalen in Yselstein en Bakel. Is het ook mogelijk om vanaf Bakel vlas af te halen?



Zeker, dat is op afspraak altijd mogelijk!

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 15:23 



 
Profiel   

NienkeV1994 schreef
Inderdaad de mogelijkheid om een partij voor het hele jaar af te nemen maar wel in batches geleverd te krijgen omdat ik graag een constante kwaliteit wil bieden aan mijn paard. Inzicht in een ruwvoeranalyse voordat ik het af hoef te nemen. Ook inderdaad een website, ik heb een hekel aan bellen en zit er zelf dan ook totaal niet op te wachten om leveranciers te moeten gaan bellen voor de kosten en mogelijkheden, dat wil ik gewoon op een site kunnen vinden. Verder vooral mooi hooi, niet te kort, niet te lang, geen troep erin.



Wij zijn ook altijd bereikbaar via mail, whatsapp of fb Messenger.

Als gezegd, als je voor iedereen een algemene prijs moet noemen zijn er altijd mensen die te veel betalen en dat zou niet eerlijk zijn.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 15:24 



 
Profiel   

Je hoeft inderdaad geen uitgebreide prijslijst met ieder dingetje en prulletje erop, maar je kan wel uitgaan van een richtprijs in een standaardsituatie. Zoveel voor een pak hooi, zoveel voor een pak vlas, zoveel staffelkorting, zoveel kilometervergoeding,... Dat je dan nog op maat werkt en op maat gemaakte offertes kunt uitwerken is alleen maar een hele mooie extra waarmee je dik kan uitpakken op een eventuele website.
Maar als eerste stap meteen een offerte aanvragen (en dat is actie ondernemen) dan richt je je op mensen die best al wel ver in de marketingfunnel zitten. Dan moet er namelijk al een bepaald verlangen zijn, eigenlijk een bijna-aankoop, want je moet dan ook een concrete situatie definiëren op basis waarvan een prijsindicatie opgesteld kan worden.

Maar uiteraard kan je zelf de richting kiezen die je uit wilt. Het is zelden een one size fits all. :)

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 17:32 



 
Profiel   

Wat kost vlas per pak, zelf afhalen 2 pallets?
En hoeveel zit er in een pak, dat is per merk anders namelijk

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 17:58 



 
Profiel   

DuoPenotti schreef
Wat kost vlas per pak, zelf afhalen 2 pallets?
En hoeveel zit er in een pak, dat is per merk anders namelijk



Dat zijn balen van 90 liter,

Deze kosten €5,75

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 18:09 



 
Profiel   

StijnDerks schreef
DuoPenotti schreef
Wat kost vlas per pak, zelf afhalen 2 pallets?
En hoeveel zit er in een pak, dat is per merk anders namelijk



Dat zijn balen van 90 liter,

Deze kosten €5,75

oei dan haak ik af....

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 18:13 



 
Profiel   

NienkeV1994 schreef
Inderdaad de mogelijkheid om een partij voor het hele jaar af te nemen maar wel in batches geleverd te krijgen omdat ik graag een constante kwaliteit wil bieden aan mijn paard. Inzicht in een ruwvoeranalyse voordat ik het af hoef te nemen. Ook inderdaad een website, ik heb een hekel aan bellen en zit er zelf dan ook totaal niet op te wachten om leveranciers te moeten gaan bellen voor de kosten en mogelijkheden, dat wil ik gewoon op een site kunnen vinden. Verder vooral mooi hooi, niet te kort, niet te lang, geen troep erin.



Ook dat is mogelijk, wij hebben ruim voldoende opslag tot onze beschikking.

Het is ook mogelijk het product zomers op het veld te zien voor dat het in de baal gaat.
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 21:55 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 2 van de 2 [ 42 berichten ]
Ga naar pagina Vorige  1, 2
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen