Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen Back On Track training

 
Profiel   

Sinds een klein tijdje zit ik erover te denken om trailer training te doen met mijn merrie. Mijn 2 andere paarden zijn echt heel makkelijk met laden. Alleen deze merrie is een bijzonder geval met veel angst en aanwezig groot karakter, dat maakt het niet makkelijk. Met de winter om de hoek en een rijvereniging op 10 autominuten bij mij vandaag waar ik in een fijne binnenbaan kan trainen, lijkt het me wel handig om hulp van een professional te krijgen hierbij.
Nu kwam ik via via op de site van back on track training. Het ziet er super vriendelijk uit, maar ik weet ook uit eigen ervaring dat het soms niet is wat het lijkt.
Dus ik zoek mensen die zelf misschien een cursus gevolgd hebben daar.
Hoe is het bevallen, wat beviel minder?

Even voor de duidelijkheid, ik ben niet opzoek naar zwartmakerij of juist reclame-makerij, dus het liefst ervaringen uit eerste hand.
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 21:26 



 
Profiel   

Ik volg graag, ik heb een "naturel horsemanship" mvr een keer langs laten komen maar dat was te veel hippie gedoe voor mij persoonlijk.

Begon an dat een touwhalster onvriendelijk is... pak ik mijn leren stal halster: dat is gemaakt van leer! Dat is ooit een levend wezen geweest!

Ja mvr... er staan daar 50 vlees koeien in de stal.... en voor meer leer zie mijn zadel kast....

Dus of het touwtje, of het leertje...

Werd niets..

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 21:39 



 
Profiel   

Lolly5 schreef
Ik volg graag, ik heb een "naturel horsemanship" mvr een keer langs laten komen maar dat was te veel hippie gedoe voor mij persoonlijk.

Begon an dat een touwhalster onvriendelijk is... pak ik mijn leren stal halster: dat is gemaakt van leer! Dat is ooit een levend wezen geweest!

Ja mvr... er staan daar 50 vlees koeien in de stal.... en voor meer leer zie mijn zadel kast....

Dus of het touwtje, of het leertje...

Werd niets..

Dat zegt alleen iets over die persoon.

Ik heb verschillende NH mensen gehad, en die waren geen van allen zo.
Ik vind een touwhalster niet onvriendelijk als je het op de goede manier gebruikt.

Link naar dit berichtGeplaatst: 20-11-21 21:58 



 
Profiel   

Lolly5 schreef
Ik volg graag, ik heb een "naturel horsemanship" mvr een keer langs laten komen maar dat was te veel hippie gedoe voor mij persoonlijk.

Begon an dat een touwhalster onvriendelijk is... pak ik mijn leren stal halster: dat is gemaakt van leer! Dat is ooit een levend wezen geweest!

Ja mvr... er staan daar 50 vlees koeien in de stal.... en voor meer leer zie mijn zadel kast....

Dus of het touwtje, of het leertje...

Werd niets..


Wat vreemd dat zij zo vreemd heeft geageerd. Maar was dit Saberina van back on track training? Of bedoel je dat je nu zoekende bent naar een nieuwe instructrice en overweegt haar te benaderen?

Ik zoek echt ervaringen van mensen die ook bij haar getraind hebben.

Link naar dit berichtGeplaatst: 21-11-21 12:26 



 
Profiel   

Niemand?

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 12:21 



 
Profiel   

Voor de lezers onder ons, ik heb voor volgende week een afspraak staan. Dan kan ik straks zelf mijn ervaring delen met jullie.

Link naar dit berichtGeplaatst: 30-11-21 21:55 



 
Profiel   

Voor de geïnteresseerden, het is super gegaan. Had het veel eerder moeten doen. Zoveel geduld, uitleg en techniek.
Mochten er mensen zijn die uitgebreid iets willen weten staat mijn inbox open.

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 15:37 



 
Profiel   

Toktokmiauw schreef
Voor de geïnteresseerden, het is super gegaan. Had het veel eerder moeten doen. Zoveel geduld, uitleg en techniek.
Mochten er mensen zijn die uitgebreid iets willen weten staat mijn inbox open.

Hey wat leuk joh! Je mag mij wel uitgebreid verslag sturen

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 19:56 



 
Profiel   

Avalanche81 schreef
Hey wat leuk joh! Je mag mij wel uitgebreid verslag sturen

Je hebt een pb :D

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 20:30 



 
Profiel   

En je hebt antwoord :D
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 10-12-21 22:46 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 10 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen