Vorig onderwerp | Volgend onderwerp
Toevoegen aan eigen berichten Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Plaats een nieuw onderwerp

Ervaringen handel stal Surprise Bodegraven

 

Hi allemaal,

Ik vroeg me af of hier iemand ervaring heeft met handel stal Surprise Bodegraven? Kan er helemaal geen reviews over terugvinden.

Dank je wel alvast?

Groet,

Jagermeister!
Laatste bericht

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 16:45 



 
Profiel   

Het is jammer dat ik het niet zeker weet, maar als ik zo de bak zie, is dit volgens mij waar een filmpje gefilmd is waar een jaar of 2 geleden ophef over was.

Kan e niet veel meer over zeggen, omdat ik er niet zeker van ben. Maar ik ga even verder spitten.

Link naar dit berichtGeplaatst: 24-11-21 22:50 



 

Utixo schreef
Het is jammer dat ik het niet zeker weet, maar als ik zo de bak zie, is dit volgens mij waar een filmpje gefilmd is waar een jaar of 2 geleden ophef over was.

Kan e niet veel meer over zeggen, omdat ik er niet zeker van ben. Maar ik ga even verder spitten.


Dank je wel voor je reactie. Ik heb er een mooie bonte ruin zien staan maar hij staat ook al wel even te koop. En het is een heel eind rijden voor me. Benieuwd of je nog wat hebt kunnen vinden!

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 07:42 



 
Profiel   

Bedoel je Oskar de bonte ruin?
Die heeft een flink gezonken ruglijn... Het zou me niets verbazen als hij daarom nog te koop staat.

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 07:52 



 

Cayenne schreef
Bedoel je Oskar de bonte ruin?
Die heeft een flink gezonken ruglijn... Het zou me niets verbazen als hij daarom nog te koop staat.


Ja inderdaad die bedoel ik!
Ik ben op zoek naar een lief familiepaard, en ben een paardenliefhebber maar geen echte kenner. Zou ook altijd een medische keuring doen voor dat ik koop.
Maar dat is dus wel een issue begrijp ik, met de rug?

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 07:59 



 
Profiel   

Ik ben heel toevallig vorige week dinsdag daar wezen kijken bij de prachtige tinker Smaragd en ook wij hadden ons oog op Oskar! Tip, bespaar je de rit, dit is echt zo’n stal waar je géén paard wilt kopen!
Paarden staan in stallen, geen buitenplek, zien er niet goed uit. Smaragd werd voor ons voorgereden en zelfs voor een leek als ik ben, zag ik dat ze achter wel heel raar liep! Ja dat was biljarderen, is niet erg! Dan vragen ze 6750,- voor zo’n paard, wat zal er dan wel niet mis zijn met een Oskar die voor 5250,- stond?!
Wat mij ook opviel, nergens reviews! Zou mij niks verbazen dat deze stal eerst anders heette en na commotie de naam veranderd heeft!
Nee het is echt zo’n nare handelsstal, zonde van je tijd!
Wij zoeken ook een familiepaardje, valt niet mee hè, dat speldje in die hooiberg vinden:-(


Laatst bijgewerkt door MoniqueF op 07-12-21 22:53, in het totaal 2 keer bewerkt

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:39 



 

MoniqueF schreef
Ik ben heel toevallig vorige week dinsdag daar wezen kijken bij de prachtige tinker Smaragd en ook wij hadden ons oog op Oskar! Tip, bespaar je de rit, dit is echt zo’n stal waar je géén paard wilt kopen!
Paarden staan in stallen, geen buitenplek, zien er niet goed uit. Smaragd werd voor ons voorgereden en zelfs voor een leek als ik ben, zag ik dat ze achter wel heel raar liep! Ja dat was biljarderen, is niet erg! Dan vragen ze 6750,- voor zo’n paard, wat zal er dan wel niet mis zijn met een Oskar die voor 5250,- stond?! Nee het is echt zo’n nare handelsstal, zonde van je tijd!
Wij zijn inderdaad ook precies op zoek naar een familie paardje, valt niet mee die speld in die hooiberg te vinden hè


Oh wat erg! Ik vind het echt verschrikkelijk dat dit soort stallen bestaan. Liefst neem ik ze allemaal mee. En ja het valt inderdaad niet mee merk ik. Heb een paard bezocht en ik had daar niet gelijk de ‘wauw factor’ mee maar checkte wel alle boxen. Merk zelf echt dat het een lastige zoektocht is en de prijzen zijn echt absurd soms!
Omhoog

Link naar dit berichtGeplaatst: 07-12-21 22:42 

Plaats een nieuw onderwerp  Plaats een reactie
Pagina 1 van de 1 [ 7 berichten ]
Vorig onderwerp | Volgend onderwerp




Zoek naar
Inloggen